It is currently Thu Mar 28, 2024 10:47 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: FARE: Thorbjørn Jagland generalsekretær i Europarådet
PostPosted: Tue Sep 29, 2009 4:06 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

FARE:
Thorbjørn Jagland generalsekretær i Europarådet


Å få folk fra det norske Arbeiderpartiet inn i toppstillingen for vokting av menneskerettighetene i Europa, er en tragedie. Det norske arbeiderpartiet er MOT de europeiske menneskerettighetene. Det vil si de såkalte negative rettigheter som beskytter individ og familier mot maktens overgrep.

Det gjelder f.eks både artikkel 3,6, 8 og 10.

Dette betyr at maktsosialismen/fascismen sin klamme hånd vil trykke hardere mot Europa og Norge. Folk som bruker menneskerettighetsdomstolen mot maktens overgrep, vil nå nødvendigvis motarbeides fra øverste hold.

Jeg er helt ukjent med at Jagland noen ganger har kritisert Norge for bruddene på naturlige rettigheter eller såkalte negative menneskerettigheter. Tar jeg feil, så opplys meg gjerne.

Jeg skal gjøre mitt beste, og representere alle partier, sier Jagland. Dette er jo en selvmotsigelse. Da ikke alle partier er for menneskerettighetene slik de i dag er utformet. Store deler av befolkningen i Europe relaterer heller ikke til noe parti. Han mener vel de største kollektive maktorganisasjonene, som toppen representerer halve befolkningen.

Dette er for så vidt en utvikling som har vert på gang, en stund. Hvilket de menneskerettighetsbrytende dommer, i menneskerettighetsdomstolen, har vist.

Dette er en "god" stund for skadevolderne som ødelegge de frihetsideal vår kultur har bygd på.


LENKER:
Nettavisen.no sin artikkel
Europarådet i Wikipedia
Fra Europarådets sider (norsk)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]