It is currently Sat Dec 21, 2024 3:04 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » JUSS OG NÆRLIGGENDE » >> Lovløsheten i det såkalte barnevernet
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Author |
Message |
MH Skånland
|
Post subject: Olav Sylte – til statsråd Helleland Posted: Mon Sep 24, 2018 8:56 am |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am Posts: 6857 Location: Oslo
|
Olav Sylte – til statsråd HellelandOlav Sylte: Etter 12 måneder: 12 nye justismordadvokatsylte.no, 23 september 2018 "..... Saker som burde granskes nærmere, for de har karakter av justismord mot enkeltindivid. Jeg kunne også skrevet om langt fler. Barnevernminister Helleland synes imidlertid ikke at det er nødvendig å granske. Hun mener feil uansett oppveies av det gode barnevernet gjør i andre saker, og forstår jeg henne riktig; at justismord ikke er så galt likevel.""Jeg har aldri hørt om noen som har vært utsatt for justismord, som har syntes dette var greit fordi barnevernet i andre saker skal ha gjort det bra for andre mennesker. Det er spørretime snart. Da bør en av representantene få avklart hva ministeren egentlig mener med det hun har sagt nå i senere tid."
_________________ Hjemmeside http://www.mhskanland.net
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Board index » JUSS OG NÆRLIGGENDE » >> Lovløsheten i det såkalte barnevernet