Ikke hygelig dette heller , politipakket og barnevernet spedte seg over hele huset ,slik at jeg ikke skulle ha mulighet til å følge med hva di foretok seg . Det er å no vi vet at dokumenter forsvant i denne perioden , Som ved senere andledning kom tilbake . Det er så mange forbrytere vert ansatt i helgeland politikammer opppgjenom årene at disse er truende til det meste.
En barndomsklassevenn kjempe ålreit fyr og par , hadde bråk med denne Bangsund hvor hun da kom uanmelt brøt seg inn i hjemmet mens mannnen i huset sto idusjen han fikk så vidt slengt et hånkle runt seg da ho kom brautende. Han ba henne gå ut så folk kun få kle på seg , no hun da gjorde , Joda hun Anne Lise Bangsund hengte seg for mye oppi at han var en kjernefar som dro på fjeltur å plukte bær til familien.
[EDIT av Admin:] Flyttet/hentet fra
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=21745#21745
Turid Holta wrote:
Anne Lise Bangsund grever i våre klesskap for å se om det er orden , vi har jo så mange. Venke Abel gjør likeså. Ikke mine truser får jeg ha fred for dette pakket som kalles barnevern. Hva søren har barnefjern med mine truser å gjøre . Anne Lise Bangsund spurte hva min datter ønsket seg hun spurte henne , Min datter på fire svarte jeg har alt jeg ønsker meg , mammma har kjøpt trampoline å det var stort , Med en heller sur mine gikk Bangsund megga. Samtidig gikk Abel løs på guttene med spørsmål . Slik at jeg ikke kunne følge med dem hele tiden. Jeg valgte sitte der Bangsund var med jentene siden Abel stakk ned og ut i hagen med guttene. Drittsekker. Jeg vet hva sliter med pakk som ikke kan tilfredstilles . VÆR HARD MOT BARNEVFJERNET.