It is currently Thu Mar 28, 2024 8:51 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Er det ofte "et snev av sannhet" i bekymringsmeldinger til barnevernet?
Ja, men sannheten er fordreid til det ugjenkjennelige 75%  75%  [ 3 ]
Nei, det meste, om ikke alt, er oppspinn og fri fantasi 25%  25%  [ 1 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 4
Author Message
 Post subject: Fransk minister: Bush kan ha stått bak 11/9
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 5:45 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Konspirasjonsteoriene har florert etter terrorangrepene i USA i 2001. Nå vekker det oppsikt at også en fransk minister har uttalt at hun tror det kan være "et snev av sannhet" i disse.

Christine Boutin, nå boligminister i den franske regjeringen, antydet i 2006 at president George W. Bush kunne ha stått bak terrorangrepene 11. september 2001.

Christine Boutin sa i 2006: «Jeg tror det er mulig. Jeg tror det er mulig.»

– Jeg sier til meg selv at massenes uttrykk ikke kan være uten snev av sannhet, sa Boutin i november 2006.


?-S

Tenkt bekymringsmelding til CIA:

- Jeg er alvorlig bekymret for at president Bush kan ha stått bak terrorangrepene 9. september 2001. Det er en teoretisk mulighet for at Bush personlig har beordret angrepene for å få en anledning til å starte krig. Bush slet med meningsmålingene, og det i seg selv utgjør motiv. Bush hadde med andre ord motiv for terrorangrepene. Det er mulig at president Bush var den manglende femte kapreren på et av flyene. Bush har trolig angret i siste liten og stukket av med halen mellom beina, som den feige hunden han er!

Jeg har vært bekymret for Bush siden han ble innsatt som president. I tiden før 9/11 vokste min bekymring da jeg la merke til urovekkende tegn ved president Bush. Han tok seg til hodet flere ganger i en TV-sending rett før angrepet. Det var trolig et tegn til medterroristene om at angrepet ville bli effektuert. I en tale den 8. september nevnte han ordet "fly" opptil flere ganger. Trolig sa han fly "fem" ganger. (Jeg er villig til å avlegge ed på at han sa "fly" 5 ganger). Det var fem - 5 - fly som angrep den 9. september. Dette kan ikke være noe sammentreff - Bush er skyldig!

President Bush fremstår som en følelseskald kapitalist som ikke har evne til omsorg for de fattige nasjonene i verden. Et annet påfallende trekk er at han ofte bruker cowboy-hatt og cowboy-støvler. Vi vet jo at cowboy'er er lette på avtrekkeren. Det er "hands up - give me your money" hvor du enn snur og vender deg. Bush truer verdensfreden med sine cowboy-manerer. Amerika trenger en annen type leder - en varm og engasjert leder som Hillary Clinton. Bare slik kan USA's behov tilgodesees på en god måte. Jeg anbefaler derfor at president Bush stilles for riksrett og blir fratatt sitt embete.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 6:01 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I vert fall er Stoltenberg skyldig i angrep på sitt eget folk, ved hjelp av bl.a det såkalte barnevernet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]