It is currently Wed Jun 05, 2024 10:05 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barne"vernere" og egne i familien
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 4:31 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 3:05 am
Posts: 18
På en plass i landet jobber en barne"verns"ansatt, denne har en søster som sliter , men som ikke denne bv ansatte vil ha noen kontakt med.
Ikke kommer denne med de såkalte hjelpetiltak heller.

Hadde det vert de vanlige dødelige så hadde barna til denne søsteren vært tatt på flekken. Men det er slik at at familien heller har valgt og støte henne ut. Hun er jo en skam for famlien som tross alt har en datter som er bv politi,, huff huff

Hun har to barn der den ene er diagnosert med adhd, Mor til disse sliter, Men hun skal jo på en måte være glad for at hun har en søster som jobber i bv og en familie som har avskrevet henne.Slik at hun får være i fred.

Hun skal jo prise seg lykkelig for dette på en rar måte. Hun er jo det jeg vil si imun. Og det har hun selv sagt til meg, Hun benytter seg av familien til barnas far som avlastning.

Men det som er det merkelige her er at BV er fulstendig klar over situasjonen, men hun er imun da hun har en søster som jobber innen etaten. (Men det ligger vel heller dit hen at det må jo være skam for en som jobber i bv og bli assosiert med noen i sin egen familie som står på de øverste hyller i en skyttergrav med neonlysende jakke med blink på)

Merkelig, men gledelig for hennes del da.

Minner meg om paralerrer til mafia, noen går fri, da de sikkert ikke kan produsere mye penger for etaten, og selvfølgelig blod er tykkere enn vann.

Men hva er det da som driver disse ,, her er jo et opplagt offer,, det er jo som og stå i elva og fange laks med hendene.

Det eneste som jeg kan komme på , og jeg dømmer ikke denne moren som sliter med sitt,,,, Noen må ofres/skånes for at fabrikken og deres arbeidere skal holdes i gang.

Og jeg har spurt denne moren hvordan det føles og ikke ha kontakt med sin søster: Svaret var ,, det driter jeg i for hun tør ikke gjøre meg noe fordi jeg vet at hun er psykopat og har gjort så mange feil i saker at hun har ansaffet seg lemmer forran vinduene.

Navn på vedkommende har jeg, da tenker jeg jo på listene, men som jeg fant ut , hun er jo der allerede. :D

Etterhvert så skal jeg garantert bli mere direkte med både navn, sted osv, men i og med at dette er mitt første innlegg. Velger jeg og være litt forsiktig.

Det er jo som noen inne her på forumet har sagt , at det er mange som ikke tør og komme med historier da de har hatt nok traumer..


Det skal også nevnes at denne saken ikke på noen måte har noe med meg , slekt, etc.

Men jeg kan si at jeg har mye på hjertet som faktisk har med meg , slekt og venner når det gjelder disse psykopat jævlene.

Dynamitt er faktisk mere ustabilt dess lengre det ligger :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 12:16 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Jo på en måte kan hun være glad,men her er vel noe av problemet.....
Heller ikke i det tilfellet du nevner blir det gitt adekvat hjelp,så der ofres barna for å skjule at heller ikke barnefjernere unngår livets realiteter.
Kristiansund har flere slike,men der dør de av overdoser etterhvert så da kan barnefjerneren slippe å forholde seg til familien men heller slappe av (da den det gjelder slipper å møte vedkommende på byen igjen)og konsentrere seg om å lage flere narkomane av andres barn slik at statistikken og arbeidspresset bevises :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 1:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Skal dere ta barnevernere privat, så må barneverneren være helt anonym. Om ikke bryter vi trolig loven og får sensurpakket på nakken.

I utgangspunktet er ikke privatliv TEMA - nettopp grunnet sensurlovgivningen i Norge. Ingen må tro at det er ytringsfrihet i dette landet som mishandler familiene.

Du er forresten lagt inn i "hovegruppe1". Det betyr at du kan skrive over det meste av forumet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 12, 2007 6:48 pm 
Offline

Joined: Fri May 11, 2007 4:06 pm
Posts: 45
Vel, det er åpenbart hennes eget rykte og ikke barnas beste som står i huet på denne BV-søstra


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 15, 2007 6:32 pm 
Offline

Joined: Tue May 15, 2007 5:38 pm
Posts: 1
Vær forsiktig med å dømme,mor eller søster. Men i en by jeg kjenner,ble ei barnevernsansatt som var kjæreste med en håpløs far.ordnet det slik at mor mistet barnet,men deltok på private ville ting med kjæresten sin,ble selv hentet av venner,sovende på en fest,avkledd og lagt naken i sentrum ei natt,da mistet ho selsagt jobben,men moren fikk ikke igjen barnet sitt. Spørsmålet om hvem som er inkompetent,og hvem det får konsekvenser for er jo aktuelt. Da er det vel bedre å innse at man heller har sine psykiske svakheter som er legitime.Bedre det enn å ha attest fra legen" rølpefyll sammen med egne klienter,uten konsekvens for privatlivet,bare jobben.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Et paradoks
PostPosted: Thu May 17, 2007 10:27 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Som oftest kan en barnevernansatt gjøre hva pokker han / hun vil i sin fritid uten at det har noe som helst å bestille med jobben.

Det paradoksale er at jeg ikke kan gjøre hva jeg vil på fritiden min, når jeg ikke er sammen med barnet mitt, alt jeg sier og gjør, blir blandet sammen med min rolle som mor.

De klarer ikke å skille mellom person og sak, og det viser jo bare hvor dum de er.

Ting og tang som de selv sier og gjør, blir de unnskyldt for, men når vi andre vanlige dødelige sier og gjør det, så blir vi diskvalifisert.

Men, vi er bedre mennesker enn dem, og klokere, derfor trenger vi ikke å snoke i deres privatliv og henge dem ut for deres menneskelige feil. Men, vi kan "ta dem" for alle de feilene de presterer å gjøre når det gjelder jobben deres. -Og dvs at vi ikke kommer til å få fritidsproblemer med det aller første!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]