It is currently Fri May 03, 2024 1:15 pm



Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 28, 2007 2:09 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 3:05 am
Posts: 18
Progs. freeware

Eraser:

http://sourceforge.net/project/download ... irror=kent

Easy cleaner:

http://www.majorgeeks.com/downloadget.p ... 5189b26e2c

Dette er rett til download av proggene.

Nyere versjon av Explorer vil stoppe direkte download, da må du trykke på linjen under meny feltet på Explorer
og velge godta.

Og det er ikke noe bugs, spyware, eller annet så vidt jeg har erfart med mine progs som skal ta slikt i
de tilfeller det skulle forekomme.

Så jeg vil si det er trygt. :)

Et annet progg jeg vil anbefale når man er inne på spyware er: adaware se.


http://www.download.com/3000-2144-10045910.html Her må du velge download.

Disse proggene er noe som jeg vil si er NØDVENDIG for og rydde opp og holde pc`
en i form. Prøv og se hvor mye "dritt" som kan fjernes.

Da i motsetning til annen "dritt" som det muligens vil ta laaaaang tid og fjerne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 5:22 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 8:54 pm
Posts: 6
Noen som har tips til hvordan jeg kan komme raskt vekk fra ins orker det snart ikke lenger...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 6:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Det er ikke mulig for noen å svare kort på. Vi vet f.eks. ikke hvor gammel du er; hvilken lovhjemmel (paragraf) du er plassert på; eller hvilket samarbeid du har med foreldrene dine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 4:01 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 3:05 am
Posts: 18
Du må først prøve og forklare de spørsmål som mange har spurt deg om.
Hvis du ikke føler for det så skal du la være. MEN. At noen stiller deg spørsmål er får og lære deg og kjenne. Da på en god måte.

Fortell heller om de spørsmål om du da orker, Håper du klarer det. Dess mere informasjon du kan komme med så er det bedre i forhold til hva alle kan hjelpe med. Nå er det flere som har lurt på ting. Prøv så godt du kan og fortelle din historie. Dette vil du komme best ut av. Men jeg skjønner om du ikke har lyst.

Du garantert velkommen i dette forumet, uansett,, Men som jeg har sagt før så er det så mange her inne som kan komme med råd og hjelpe så godt de kan.

Tipset mitt er at du forteller om hva som har skjedd, og dine følelser om dette.. Sterke historier har de fleste inne på forumet hørt før. Så ikke vær redd for hva du skriver.

Men tesen eller historien kan være viktig i forhold til råd og veiledning.
Og jeg er sikker på at du vil få mange tilbakemeldinger hvis du forteller litt og svarer på spørsmål som er allerede stilt.

Ta dette i sakte tempo (ditt tempo) og la de som kan hjelpe deg så godt de kan gjøre dette. Du skal vite at de fleste her inne på forumet har vært i gjennoom grusomme ting. Og har ikke problemer med og fårstå.

Og at det er mange som sitter med ting som det du går igjenom.

Håper du kan fortelle, og dele ting med oss andre , så vil du nok se at du får støtte. uansett.

Jeg regner med som jeg fårstår at du er under 18, Men husk nå på og skjerme deg selv i de tips jeg har kommet med.
Og pass godt på Pc`en
Det er mange her inne som bryr seg om DEG , ikke glem det.
(lurer du på dataprogram osv, så skal du bare spørre)

Synes du er tøff jeg som skriver og forteller slik at vi andre kan få en fårståelse av hva du mener og tenker.
Stå på :)

Husk alle her inne støtter deg 100% i fokus og vil gjøre hva de kan for og hjelpe deg , vedr. spørsmål og veiledning slik jeg ser det.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stikk av med kamera i hælene
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 12:47 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Anonym-InsBeboer wrote:
Noen som har tips til hvordan jeg kan komme raskt vekk fra ins orker det snart ikke lenger...


Hvordan du kan komme deg raskt vekk?

Svar: Bil, buss, båt, tog, fly...

Eller du kan kopiere dette stuntet.

Vel, hvilke alternativer har du? Å brenne ihjel i helvete - eller å bli en satan sjøl?

Mitt beste råd er at du skaffer deg en CV og dernest et NAVN!

CV'en får du ved å stikke av, og NAVNET ved å spørre om pressen vil skrive om deg og ditt stunt.

Jeg foreslår også at du kontakter et tv-selskap og spør om de vil lage et reality-show av ditt forsvinningsnummer. Et kamera-team kan fotfølge deg, for å se hva du finner på for å overleve og å holde deg skjult for barnevernet. Snæksi greier.

Sånn sett får du straks litt mer å si om din egen situasjon, og dessuten så vil du få massevis av sympati og støtte fra publikum.

I mellomtiden kan du spytte i den ene nevnen og håpe i den andre og se hvor du får mest...

LYKKE TIL!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stikk av med kamera i hælene
PostPosted: Sat Mar 31, 2007 10:28 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Anonym-InsBeboer wrote:
Noen som har tips til hvordan jeg kan komme raskt vekk fra ins orker det snart ikke lenger...


Hvordan du kan komme deg raskt vekk?

Svar: Bil, buss, båt, tog, fly...

Eller du kan kopiere dette stuntet.

Vel, hvilke alternativer har du? Å brenne ihjel i helvete - eller å bli en satan sjøl?

Mitt beste råd er at du skaffer deg en CV og dernest et NAVN!

CV'en får du ved å stikke av, og NAVNET ved å spørre om pressen vil skrive om deg og ditt stunt.

Jeg foreslår også at du kontakter et tv-selskap og spør om de vil lage et reality-show av ditt forsvinningsnummer. Et kamera-team kan fotfølge deg, for å se hva du finner på for å overleve og å holde deg skjult for barnevernet. Snæksi greier.

Sånn sett får du straks litt mer å si om din egen situasjon, og dessuten så vil du få massevis av sympati og støtte fra publikum.

I mellomtiden kan du spytte i den ene nevnen og håpe i den andre og se hvor du får mest...

LYKKE TIL!


PS: Jeg glemte å skrive at jeg har rappet ideen om realityshow av Agrippa!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stikk av med kamera i hælene
PostPosted: Sat Mar 31, 2007 2:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
PS: Jeg glemte å skrive at jeg har rappet ideen om realityshow av Agrippa!


Jeg satser faktisk på at noen stjeler idéen og lager realityshow om barnevern. Forhåpentligvis leser TV Norge dette forumet og bestemmer seg for å fotfølge en eller flere familier som blir forfulgt av barnevernet. Deltagerne i realityshow får vanligvis ulike oppgaver, og jeg kunne muligens være behjelpelig med forslag. Første oppgave kunne være å si nei til innhenting av opplysninger. Filmteamet zoomer inn på frustrerte barnevernskonsulenter som skjønner at de må ta frem torturinstrumentene for å få tilståelse. Barnevernet er eksperter på psykisk tortur; De vet akkurat hvordan de skal hinte overfor foreldrene at barna kan være i fare for "enda mer inngripende tiltak" dersom foreldrene ikke legger seg flate og kysser barnevernkonsulentens sko.

Neste oppgave kunne være å si nei til å møte i barnevernets lokaler. Nei, beklager vi kommer ikke. Filmteamet må da overvåke familiens hjem og da vil de kunne få fine actionscener mens barnevern og politi i fellesskap bryter seg inn for å kontrollere "at alt står bra til". De var jo bare så voldsomt bekymret.

Tredje oppgave: Si nei til pjusselusken som ringer og skal avtale time for utredning. Nei, beklager vi er ikke interessert i utredning. Denne gangen nøyer ikke barnevernet seg med å bryte ned døren; De tar hele familien til fange for å straffe "ukorrekt oppførsel". Mor blir sendt til psykiatrisk institusjon, far på glattcelle for "vold mot offentlig tjenestemann" og barna på sperret adresse i Lofoten.

Det er ikke sikkert barnevernet reagerer slik i alle tilfellene, men faren er stor for at de tar ut sin frustrasjon på barna og foreldrene.

Filmteamet må selvfølgelig være med på ansvarsgruppemøte med hele bygda tilstede. Disse "tverrfaglige" møtene rommer et helt tribunal av representanter fra hele kommune-Norge. Alle skal bidra til å løse familiens "hjelpebehov".

Susanne Devik fra Bærum barnevernstjeneste hadde vært kjekk å ha i et realityshow, for hun er såpåss volatil at det kunne blitt mange festlige utblåsninger i god Big Brother stil. Hun blir så voldsomt krenket dersom noen påstår at de ikke verdsetter hennes innsats som barnerøverske. Det er mange gode aktører i barneverntjenesten. TV Norge kunne ta utgangspunkt i listene; Der vil de finne de mest krakilske og mannevonde barnevernerne med størst underholdningseffekt.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]