It is currently Wed May 22, 2024 9:47 am



Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Hei
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 9:02 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 8:54 pm
Posts: 6
Jeg vil holde meg mest muligt anonymt men jeg kan si jeg bor på insitusjon i vest norge. Det eneste barnevernet greier det er å ødlegge familier og å la vær å holde avtaler. noe dere lurer på skriv her


Top
 Profile  
 
 Post subject: JA!
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 9:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
JA! Vil du fortelle meg / oss litt mer om hva som foregår der, og om hvordan du har det og hvordan du og dine venner blir behandlet av dette såkalte perfekte oppdragelses-systemet?

Altså, er det virkelig så fantastisk bra å bo på institusjon? Hvor er dine foreldre og hva har skjedd med dem? Er de virkelig så ille som barnevernet påstår? Får du treffe dem og den øvrige familien din?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Mon Mar 26, 2007 9:33 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 9:22 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Vær forsiktig med hvordan du forteller, slik at det ikke er så lett å kjenne igjen deg. Hvis du risikerer å bli gjenkjent i fortellingen, er det kanskje best at du sender det som en peronlig melding, til Mona eller Marianne f.eks.
Kjempefint at du våger, det er så mange av dere der ute og vi vet ikke om dere.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 9:25 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 8:54 pm
Posts: 6
Jeg kan værtfall fortelle at jeg ikke trives her jeg bor å prøver å få saksbehandler i bv og saksbehandler i Fagteam til å flytte meg vekk fra ins jeg bor på men jeg får ikke flytte og da jeg snakker med barnevernsvakten så gir de f a e n i det. Så nå skal jeg ha samtale med advokat så får vi se hvordan det går BV er noe dritt å bo under



Er ikke helt flink med ,. tegn på grunn av f u c k i n g s barnevernet


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 9:37 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 8:54 pm
Posts: 6
Insitusjon er et helvete

Har samvær med mine foreldre ja


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 10:10 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Hei igjen.
Du gjør lurt i å bruke advokat, men kanskje du bør sjekke ut advokaten din i forhold til denne lista.
Ellers vet du jo like så godt som noen at voksne lever i sin egen verden og har mye rart for seg, derfor skal du ikke være redd for å ditche advokaten hvis han/hun ikke gjør en god nok jobb.
Uansett er det viktig at BV&co vet at det er noen andre som også vet.
Jeg kjenner ei jente som reddet seg på den måten. Lykke til.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 4:39 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Ikke for å redusere Mona og Mariannes arbeid. De er bare fantastiske, men de har også bare 24 timer i døgnet.
Om du sender til Arild vil han vite hvem som bor hvor og som kan hjelpe deg med info om hvem du kan stole på.
Kanskje kan vedkommende også forandre historien din såpass at du ikke blir gjenkjent. Muligvis kan de/h*n være mellommann for kontakter om du trenger det. De fleste her inne har hatt ufrivillig tett kontakt med etaten og vet som oftest hvordan man angriper saken.
Stå på og ikke gi opp!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hei
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 5:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 3:05 am
Posts: 18
Anonym-InsBeboer wrote:
Jeg vil holde meg mest muligt anonymt men jeg kan si jeg bor på insitusjon i vest norge. Det eneste barnevernet greier det er å ødlegge familier og å la vær å holde avtaler. noe dere lurer på skriv her


Hei. Er det på inst. du har tilgang til internett så vær obs på at noen kan gå inn på pc`en og se på loggen hvilke sider du har vært på.

Hvis så er så vær flink med og slette spor etter deg. Dette kan gjøres på mange måter. Bla gratisprogrammer som Easy cleaner, som er lett og finne på nettet. En annen ting er og høyreklikke på Explorer ikonet , gå til egenskaper, slett logg, historie, osv.

Og bruk forumet . Det er mange her inne som helt sikkert kan hjelpe deg med spørsmål og komme med gode råd.

Lykke til å stå på !


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 6:32 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 8:54 pm
Posts: 6
Bruker egen data tilkoblet et eller annet nett som ikke er ins sitt så det går fint :D bare skriv vis dere lurer på noe


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 6:51 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
NB!!!
Om du bruker egen PC, må den også gjemmes og logg slettes! Husk at de ofte har tilgang til ditt rom når du ikke er der! Vet at de ikke skal, men hva har vi ikke erfart i den retningen? Noen må jo skaffe seg uriktig tilgang for å ha noe å fare med.
Vær oppmerksom på at det lar seg gjøre å rekonstruere alla data selv om du har slettet det.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 6:52 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Nulle skrev:

Quote:
Ikke for å redusere Mona og Mariannes arbeid. De er bare fantastiske, men de har også bare 24 timer i døgnet.


Ja, selvfølgelig - jeg bare tenkte at Arild sannelig har nok han også.
Jeg kan godt ta meg av det selv, men de er jo på et vis veteraner og de bor begge på Vestlandet - men vi kunne kanskje bli enige om hvordan vi håndterer ting oss i mellom, slik at det er tryggest mulig for de som ber om hjelp og støtte og mest mulig tilgjengelig for de som er oss vedkommende -eller noe sånt.

Tilbake til saken: Jeg vil jo vite "alt" kan du skjønne :wink: , men først og fremst om du går på skole, har du vært på institusjon lenge, hvor lenge du hadde kontakt med BV før du ble plassert der og hva du vet om hvor lenge du må bo der og hvorfor de tvinger deg til det. Bor det mange der? Eller bare noen få?

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 7:03 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Flott! Anne Brit, men jeg tenker at den som bor nærest beboerens opprinnelige bosted/foreldrebosted eller barnevernskontoret som har sendt beboeren dit h*n nå er, vil være den personen som best kan trå til. Derfor min link til Arild. Jeg mente ikke at han fysisk skulle gjøre annet enn å formidle kontakt til en han mener er trygg.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 8:30 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 8:54 pm
Posts: 6
Har innstalert alarm på rommet der pcen ligger så den er trygg. Går ikke på skole for tiden. må bo der til jeg er 18 møtet med advokat ble avlyst på grunn av en haste sak


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:17 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 3:05 am
Posts: 18
Vil bare nevne at det finnes program som gjør det så og si umulig og rekonstruere slettede data, et program er ERASER. Det dette programmet gjør er og overskrive sektorer på hardisken der innholdet av slettede data har ligget.

For det som egentlig skjer når vi sletter filer, logger, etc. Er at det fortsatt ligger på hardisken men ikke er synlig visuelt sett.

Programet fungerer slikt at man høyre klikker på søppelkurven og velger fane og kjører programmet. Det som skjer er at det lages .tmp filer som overskriver områdene på hardisken opptil 35 ganger. dvs Man kan selvfølgelig velge og kun overskrive kun 1 gang men det sikreste er 35 og dette er maks sikkerhet i programmet. Da er man sikker på at alle fragmenter blir overskrevet/slettet.

Dette programmet har jeg selv testet ut og funnet ut at det fungerer godt. Har ikke funnet et eneste "recovery" prog som klarer og gjenskape slettede filer som er behandlet av dette progget.

Til slutt til deg Anonym... Vær forsiktig og følg godt med pc,en din. Ikke sikkert at det er noen der nå som har kunskaper nok til og foreta et innbrudd på din pc men får de snusen i noe så skal du ikke føle deg trygg på at de ikke vil prøve. Slik er det bare Desverre!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 28, 2007 1:21 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Anonym-InsBeboer wrote:
Bruker egen data tilkoblet et eller annet nett som ikke er ins sitt så det går fint :D bare skriv vis dere lurer på noe

Har en nabo som forsøkte å bruke mitt nettverk. Sendte han noen av bildene han hadde på sin pc-tilbake - manipulerte. samt noen filer som skulle slå av PCen hans. :D Vet ikke hvor vellykket det ble.

Ellers må du gjerne ta kontakt med Anne Brit Raaen via PM. Hun kjenner godt til insiden av institusjonene.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]