It is currently Tue May 14, 2024 9:09 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hm?
PostPosted: Sun Jan 22, 2012 2:55 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Sitatet under er hentet fra et visst sted, hvor en viss person sine innlegg ble flyttet,..:

Quote:
Her havnet det litt mer enn hva som var ønskelig(...)


Ja, nå likte ikke jeg så godt å blir flyttet i den kategorien (Og Svane, men har ikke fått lest det hele i den kategorien). Og tenker i retning at går det fram av seg selv hvorfor ting finnes her eller der og blir flyttet. Når det er sagt, selv om jeg sier at jeg mener, (moderator "bør" flytte/rydde gjort slik eller slik). Så mener jeg ikke, at derfor jeg syns, skal moderator eller andre synes det samme. Jeg blir ikke sur hvis folk ikke gjør som jeg sier! (det kan jo hende jeg ikke har rett). Det er også noe med tid, til det som er moderators jobb: Holde oversikt, også over mine frustrasjoner over eks. spam i debatter.

Og "flyttet til søppelkategori" som en forklaring for at enkelte postinger i en tråd hvor folk har svart/gitt korreks, ikke står der: man kan gå dit og lese hva som ble skrevet. Hvis man vil.

Eller innlegg kan stå to steder, også i søppelkategorien, uttalt i respekt for at forumadministratorer har en tidekrevende jobb og ting trenger ikke skje på momangen.

Også for folks egen del, kan det være ok å få hjelp til å rydde i egne tanker. Fra å være glad over at ens barn har det bra, å få lov å "forsvare" seg mot at det skal alltid være galt, å ikke kjempe imot, - til å sverte de foreldre som ikke er så heldige. Ja se det er langt.

"Bør" er et sterkt uttrykk (til moderatorer), i retrospekt; "bør" kan føles for andre som press, særlig ift til tid å lese grundig. Det kom mye på en gang fra vedkommende som trengte litt hjelp til å rydde i egne tanker. En heller voldsom inntreden på forumet, men det virker som vedkommende har lest mye her, og kaster seg utpå!

Skulle være morsomt å få søppeldebatter også :lol: Egen kategori! Tenker på hun fyren, tante Alfred på tur i blåbærskogen han var morsomt hun! :lol: (For ordens skyld: Det får være grenser for hva en administrator skal gjøre - men morsomt hadde det unektelig vært :-D2_ )

I enden: Det er lettere å akseptere foreldre i nød, i akutt fare for å miste barna, eller verre: Det er for sent. - Totalt på jordet, men desperate etter hjelp. I grunnen vedkommende som fikk flyttet noen innlegg, det er en slags nød der også, et sted, pakket inn i alt: Jeg har ikke gjort noe galt! Mitt barn har det bra! Det skriket alle foreldre skriker, som får barnevernet over eller etter seg. Det var ute av perspektiv. Desorientering rammer også for de som får rollen som "prakteksempel".

Men håper innlegget "Solskinnshistorier" klarer opp for vedkommende, til å se ting i perspektiv. Og vær glad! For at dine barn, har det det bra! Korreks har alle kjent, som kommer hit, det har vært de kranglene! "Her kommer jeg bunnfortvilet, det eneste jeg opplever er angrep"!... Se eks "Tertnes", som i enden kom seg vel ut av landet med sine tre i behold. Takk være dette forumet og evne til å begripe at det folk sier, er sant.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hm?
PostPosted: Sun Jan 22, 2012 3:22 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det som er kommet med fra dere i "søppelkategorien" er begrunnelser for hvorfor vedkommende burde havne der. Jeg strevde en del med å få "tingene" til. I tillegg til at debatten på Verdidebatt er fryktelig tidkrevende. Å finne forskning og forskningsnavn for "annehver" setning tar tid. Jeg har holdt på 10 timer nærmest i strekk nå, fra jeg oppdaget inntrengeren her og svarene på Verdidebatt. Jeg har også skrevet selv i søppelkategorien hvorfor noe av det dere har skrevet, er der sammen med mitt og sammen med forsøpleren. Men jeg skal se på det på nytt etter hvert.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]