It is currently Mon Apr 29, 2024 12:21 am



Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Psykiater **** (Name censored due to Norwegian authorities.)
PostPosted: Mon Mar 23, 2009 5:15 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Hei - jeg trenger nokså rask å komme i kontakt med folk kom i kontakt med psykiateren **** (Name censored due to Norwegian authorities. -admin) som oftest blir brukt som sakkyndig i BV-saker i Oslo og Akershus. Han står på svartelisten for BV-ofre.

Hvorfor står han på svarteliste (jeg vet i mitt tilfelle, men trenger andre eksempler også i et rettssak!!!), og kjenner dere noen familier hvor han var BV-saksskyndig, eller hvor han var meddommer i fylkesnemd?

HASTER - takker for enhver innspill.
Kanskje jeg kan også hjelpe DERE i kamp mot løgn fra en som lar seg kjøpe av BV!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 23, 2009 6:36 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Aug 25, 2008 5:05 pm
Posts: 27
Vi kommenterer eller opplyser ikke om bakgrunner for oppføringer, av hensyn som bl.a gjenkjenning av dem som rapporterer navn- med begrunnelse.

Dette for å hindre at såkalt barnevern på bakgrunn av slik gjenkjenning skal kunne utøve YTTERLIGERE represalier mot barn og familier.

Om andre har opplysninger står det dem naturligvis fritt å dele disse med hvem de måtte ønske og hvor de måtte ønske.

_________________
___________

GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett
gfsr.no

NB: Ny mailadresse for GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett: post@gfsr.no


Top
 Profile  
 
 Post subject: takk
PostPosted: Mon Mar 23, 2009 6:50 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Takk for svar - jeg forstår selvfølgelig begrunnelsen for dette - men er det likevel mulig å gi videre MITT navn/mail til dem som har samme erfaring fra **** (Name censored due to Norwegian authorities. -admin) som vi?
Da kan de som har vært utsatt overtramp fra **** (Name censored due to Norwegian authorities. -admin) velge selv om de vil ta kontakt med meg eller ikke. Sammen er vi kanskje sterke nok til å gå til en vel formulert angrep/rettsak!
Dermed er personvern ivaretatt.
Tusen takk!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 23, 2009 9:06 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Èn mulighet er å legge ut en etterlysning her:
http://forum.r-b-v.net/viewforum.php?f=125

Bruk da navnet på den du søker info om som overskrift/tittel.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: takk
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 7:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
tertnes wrote:
Takk for svar - jeg forstår selvfølgelig begrunnelsen for dette - men er det likevel mulig å gi videre MITT navn/mail til dem som har samme erfaring fra **** (Name censored due to Norwegian authorities. -admin) som vi?
Da kan de som har vært utsatt overtramp fra **** (Name censored due to Norwegian authorities. -admin) velge selv om de vil ta kontakt med meg eller ikke. Sammen er vi kanskje sterke nok til å gå til en vel formulert angrep/rettsak!
Dermed er personvern ivaretatt.
Tusen takk!


På hvilket grunnlag er det mulig å gå til rettssak mot en sakkyndig?

Det at man ikke liker konklusjonen deres kan umulig være tilstrekkelig grunnlag for en stevning.

Ikke misforstå, jeg forstår utmerket hva du gjennomgår.

Hvordan gikk det i f.nv.?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 7:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Tertnes har vært heldig og flyttet med familien (hele) til sitt gamle hjemland.... :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Gratulerer, Tertnes
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 7:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Bestemamma wrote:
Tertnes har vært heldig og flyttet med familien (hele) til sitt gamle hjemland.... :D


Er det sant? :D :o

Hvordan klarte hun å få datteren ut av beredskapshjemmet?

Det er gledelig at noen klarer seg, men desto verre for oss andre som er igjen i Sosialdiktaturet Norge. Vi er mange som gjerne skulle flykte i sikkerhet i et annet land.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 8:53 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Barnet har/hadde dobbelt statsborgerskap.

http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=26782&highlight=#26782

Jeg er veldig glad for hvert barn som slipper unna gygrenes grep..... :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 11:45 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det var det eneste riktige tertnes kunne gjøre. Komme seg til hjem landet håper inderlig alt går bra for tertnes og familien der.


Top
 Profile  
 
 Post subject: hjemlandet
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:31 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Bare at dere vet - jeg tenker MYE paa deres sjebne og siden faren er fortsatt i Norge (og pendler hjem til oss) er vi i ferd aa forberede to store rettsaker mot BV og farlige psykologer/psykiatre. Allerede foer paaske skal klagen leveres gjennom vaare advokater til tingrett. Det hadde vaert saa supert aa finne folk som vil henge seg paa - spesielt folk som har vaert i kontakt med enten 1) psykiater Jo Erik Broyn eller 2) BV i Baerum - spesielt Lise Saebo - begge staar paa svarteliste! Fordi da kunne vi ha faat ENDA mer belastend material mot disse overgrepere!

Paa forumsiden om flytting til utlandet har jeg satt opp en rekke tips naar det gjelder aa planlegge aa dra bort - alt innen "lovlige rammer!!!!" Dvs. uten at internasjonale avtaler for tilbakesending av barn blir brudd. Listen over tips er ikke fullstendig, men jeg kommer til aa utvide den etter hvert.

Det er ikke noedvendig med aa vente paa at BV en gang kommer til aa flytte barna tilbake til dere - med litt planlegging klare dere alle sammen aa komme seg bort - jeg var litt mer heldig med utenlandsk statsborgerskap og familie i utlandet - men dere bare trenger litt mer tid med aa organisere og forberede et liv utenfor Norge, saa gaar det bra... Tenkte allerede om det kunne vaere mulig med en slags ASYLmottak i et annet land for BV-flyktninger, tilknyttet et bedrift som gir jobb til foreldre .....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: hjemlandet
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:43 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
tertnes wrote:
Bare at dere vet - jeg tenker MYE paa deres sjebne og siden faren er fortsatt i Norge (og pendler hjem til oss) er vi i ferd aa forberede to store rettsaker mot BV og farlige psykologer/psykiatre. Allerede foer paaske skal klagen leveres gjennom vaare advokater til tingrett. Det hadde vaert saa supert aa finne folk som vil henge seg paa - spesielt folk som har vaert i kontakt med enten 1) psykiater Jo Erik Broyn eller 2) BV i Baerum - spesielt Lise Saebo - begge staar paa svarteliste! Fordi da kunne vi ha faat ENDA mer belastend material mot disse overgrepere!

Paa forumsiden om flytting til utlandet har jeg satt opp en rekke tips naar det gjelder aa planlegge aa dra bort - alt innen "lovlige rammer!!!!" Dvs. uten at internasjonale avtaler for tilbakesending av barn blir brudd. Listen over tips er ikke fullstendig, men jeg kommer til aa utvide den etter hvert.

Det er ikke noedvendig med aa vente paa at BV en gang kommer til aa flytte barna tilbake til dere - med litt planlegging klare dere alle sammen aa komme seg bort - jeg var litt mer heldig med utenlandsk statsborgerskap og familie i utlandet - men dere bare trenger litt mer tid med aa organisere og forberede et liv utenfor Norge, saa gaar det bra... Tenkte allerede om det kunne vaere mulig med en slags ASYLmottak i et annet land for BV-flyktninger, tilknyttet et bedrift som gir jobb til foreldre .....



For en hærlig idé! :D Men det måtte nok bli i et land som ikke har utleveringsavtaler med Norge det.... 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject: herlig ide...
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:46 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Det kan nok vaere et land som HAR utleveringsavtale, saa lenge man holde seg paa disse regler...http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=26808#26808 (lese begge mine innlegg!)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:49 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Jeg har en følelse av at det er fordi barnet har dobbelt statsborgerskap "BV" ikke har en sak her...hva tror du selv?


Top
 Profile  
 
 Post subject: ikke noedvendigvis
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 9:06 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Det som min lokal advokat sa at saa lenge man holder seg paa disse regler - det beste for barn som ellers faar store psykiske og fysiske problemer - (blir sjekket av en dommer i det nye landet, som velger ut lokale sakskyndige - det er et offentlig domsstol!!) beskytter de barnet.

Hvem kunne man be om hjelp for et BV-asylmottak??? Mona Lygre sendte dette link - http://www.forced-adoption.com/introduction.asp - et er en engelsk spraakskolleder i Gibraltar som jobber hart for engelske BV-ofre, kanskje en type som han kunne vinnes for en saann ide....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: ikke noedvendigvis
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 9:57 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
tertnes wrote:
Det som min lokal advokat sa at saa lenge man holder seg paa disse regler - det beste for barn som ellers faar store psykiske og fysiske problemer - (blir sjekket av en dommer i det nye landet, som velger ut lokale sakskyndige - det er et offentlig domsstol!!) beskytter de barnet.

Hvem kunne man be om hjelp for et BV-asylmottak??? Mona Lygre sendte dette link - http://www.forced-adoption.com/introduction.asp - et er en engelsk spraakskolleder i Gibraltar som jobber hart for engelske BV-ofre, kanskje en type som han kunne vinnes for en saann ide....



Men barnet har dobbelt statsborgerskap?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]