It is currently Sat May 04, 2024 2:19 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Knuse Kommunen
PostPosted: Mon Jul 02, 2012 8:26 pm 
Offline

Joined: Sun Jun 17, 2012 5:59 pm
Posts: 8
Etter å ha hørt gjennom alle samtalene jeg har tatt opp har jeg så mye dokumentasjon på at alle instansene innenfor kommunen der vi kommer i fra har kommet med masse fabrikerte Løgn til bv. Men Bv er jo ikke noe bedre de heller da de er styrt av en kommunalsjef og hopper etter henne. Nå er det bare å finne seg en god advokat å knuse dem totalt. Men imellomtiden er ungene i sikkerhet.
Går for en seier man må aldri gi opp men man må ta sine forholdregler først uansett og få barna i trygghet.
En ting er iallefall sikkert jeg gir meg ikke uten kamp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Knuse Kommunen
PostPosted: Mon Jul 02, 2012 10:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Høres utmerket ut med fight når ungene er beskyttet. Lykke til!

Min oppfatning er at det har null effekt, uansett hvor mye løgn man kan bevise, så lenge man ikke gjør det offentlig kjent. Alle instanser, kommuner, barnevern, alle aktører som har med dem å gjøre, bare fortsetter som før og er null beskjemmet. Alle domstoler og fylkesnevnder er godt vant til barnevernssaker hvor de offentlige aktørene ljuger så det renner av dem; det er det som er det vanlige. De støtter barnevernet uansett, ofte (øyensynlig) med den forestilling at det stakkars barnevernet er jo modige martyrer som til og med har løyet for å redde de stakkars barna.

Derfor: Dere må legge ut på nettet utførlige beskrivelser av alle løgnene, i detalj, og utførlige referater fra saksgangen. Dere må annonsere for venner, bekjente, og så mange som mulig overhode, om dette. Det gir en viss beskyttelse for deres egen familie hvis det blir kjent hvordan dere er blitt behandlet. Og det er viktig at alle ofre for systemets familieødeleggelser gjør dette; det gir enda bedre beskyttelse for den enkelte familie, og det er nødvendig for at man kanskje - - - en gang i en fjern fremtid - - - kan få snudd det nåværende vanviddet slik at barn igjen kan være trygge for at de ikke berøves sin familie.

Velg absolutt ikke noen advokat som anbefaler konfidensialitet og hemmelighold og snakker om hvor "sensitivt" det er!
  
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Knuse Kommunen
PostPosted: Tue Jul 03, 2012 10:01 am 
Offline

Joined: Sun Jun 17, 2012 5:59 pm
Posts: 8
Tror vi kommer langt i denne saken for vi har jo fått medhold i en enkelt sak hos fylkesmannen. Og dette dreier seg om hva kommunen har gjort mot oss i en enkelt sak. Det nyttet ikke for kommunalsjefen i denne saken og komme med løgn så om man da ser på resten av saken skjønner eller burde jo oppegående folk skjønne at de gjør et komplott. Kommunalsjefen regnet vel aldri med at vi skulle få medhold hun trenerte saken hele tiden. Var en seier i seg selv at fylkesmannen måtte realitetsbehandle klagen våres.
Men helt klart hun prøver nok alt hun kan nå for ikke å få negativ omtale eller å knekke oss.
Det hun burde gjøre er rett og slett å fratre sin stilling spør du meg for om man kommer i klørne på denne dama er det farlig.
Vet ikke om man kan komme med navn på slike personer her inne men jeg mener at når det gjelder slike personer bør navnene på de det gjelder komme ut.
Dette skal ikke ties ikke våres historie eller deres andre historie alle historiene burde få komme frem. Selv er jeg veldig aktiv for å få ut våres historie.
Det er jo så mange av oss som har blitt overkjørt av disse men vi må tenke at sammen er vi sterke så ikke la dem knekke oss. Men uansett er det viktig at vi beskytter våres barn og gjør det som er nødvendig og riktig for dem.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Knuse Kommunen
PostPosted: Tue Jul 03, 2012 6:55 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Det er helt i orden å nevne navn - i dette forumet/på r-v-b.net - på offenlige personer relatert til hva de driver med i sine offentlige stillinger.

Man bør imidlertid få litt kjøtt på skjelettene, og ikke bare nevne navn, men nøyaktig hva de gjør.

Det er en del barnevernsofre som får medhold hos fylkesmannen og i diverse instanser og likevel mister sine barn. Barnefjernerne har det priviliegiet at de til enhver tid kan tilpasse sin sak med ny synsing. Synsingen og løgnene ER "BEVISER" i "fy-nemnda".

De som forventer redelighet og respekt for familien i "fy-nemda", domstolene og media brenner seg oftest stygt. Dette forumets medlemmer har nok relatert til tresifrede antall saker med barnevernsødeleggelse, samt lært om bv's begrunnelser (flere forskere har befattet seg med saksdokumentenes elendighet), deres manglende faglighet, liksomfag om påstått barns beste, hva som aksepteres i retten og bruk/misbruk av juss relatert til prosessene. Osv.

Erfaringen vår rundt alt dette er veldig dyster. Rundt 90 % taper i fy-nemnden. Taper bv så setter de igang ny sak. Etter noen runder vinner de nesten alltid. eller i det minste lager de så mye stress og helvete at folk gjerne er merket- eller sykdomsbefengt i flere år. Det er et rått system full av nyttige idioter i alskens offentlige stillinger, for ikke å snakke om gubber og sladrekjerringer som bruker bv til å ramme andre eller til å blåse opp sine perverterte ego!
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]