It is currently Thu Mar 28, 2024 4:14 pm



Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: samvær med familien
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 7:45 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Vi skal snart ha en ny konfirmasjon her hjemme. konfirmanten inviterte små søstrene sine,men fikk brev om at de desverre ikke kunne komme.

Brevet var ikke skrevet av dem ,men av en voksen.Da samles alle 9 søskene ,og tenk hvor kjekt det hadde vært for dem å oppleve det.

Da søsknene var på søsken treff i vinter så hang fostermor over dem hele tiden.De sa vi fikk ikke være alene med dem ett minutt engang.

Det er bittert å tenke på allt vi har mistet av opplevelser med dem.Savner dem mere nå for sorgen over Sigbjørn legger seg den er ikke så akutt lengre som den var det første året.Den er der hele tiden men jeg må lære å leve med den.og det er jeg flink til.

Han trenger meg ikke sånn nå men det gjør de levende barna.
Ringer ofte til dem de 6 voksne barn alle klarer seg fint.Jeg er så glad i deg mamma,sa hun ene i tlf her om dagen.

Isist rettsak, eller urettsak vil jeg heller kalle det ,så sa barne psykologen at det kunne ikke være den diagnosen han hadde stillt,reaktiv tilknytnings forstyrrelse i barndommen. Når det gjaldt en av små jentene for hun hadde ikke blitt bedre etter over 7 år i fosterhjem.
Så ikke visste han hva hun slet med han hadde hatt henne til behandling lenge å spurt henne ut om noen hadde vært stygge med henne ,og om hun hadde opplevd fæle ting men hun svarte nei det hadde hun ikke.Hun kunne ike huske noe,og hun sier hun enda husker hun bodde hjemme.

Det er en tragedie fosterforeldre og barnevern får manipulert barna til å si de ikke vil møte oss uten tilsyn,og hun minste fikk slik reaksjon på besøket sist høst at hun fikk mareritt i høstferien.
Besøket var vellykket utfra omstendighetene alle koste seg i samværet med søstrene.
Men rettsaken var bare en mnd etterpå så de måtte komme med noe,og det at de bruker barnas talsperson er barn noe tull,det er jo en barneverns utdannet som spør dem ut hun her var barneverns pedagog. og oppnevnt av retten.

Ja, de må virkelig legges ned de fylkesnemdene det er barnevernets forlengede arm.At norske myndigheter kan ha det her gående ,det er en skam.Det er ikke sannheten som teller,
på beroper du deg den ,så blir du omtrent hånet av nemds leder og sett rart på.Det har vi selv opplevd gang på gang.Da har vi dårlig selvinnsikt
og andre mangler.

Saksbehandler reiser jevnlig ned å besøker små jentene i fosterhjemmet,og vi vet av erfaring hva hun sier til barna,det har jo brødrene fortalt.Så småjentene tror nok de har et par ukompetente halv gale foreldre,og at de må vere så glad de er i fosterhjem.Mens barnevernet er redd de skal møte den stor flotte familien sin på hjemmebane.!! Derfor må de ikke komme i konfirmasjoner det er den 3 de ikke får komme i ,og den siste vi har her hjemme.
Neste år er det en av småjentene sin tur,så de er heller ikke små lengre.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 10:27 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dette er faktisk hjernevask i ordet rette betydning. Man tar barn ut av deres naturlige miljø og "mater" dem med falsk informasjon om foreldrene. Informasjon de gjerne ikke har mulighet til å ha motforestillinger om.

Det er derfor alle foreldre som får frastjålet barna, skulle hatt internettsider hvor de svarte på virklighetsforvrengelsen og løgnene.

Etter hvert som dette med internett blir "allemannseie", så vil vi få se flere som svarer offentlig på løgner som skader forholdet til foreldrene. Og dermed barna.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: samvær med familien
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 12:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
may-britt tysnes wrote:
Isist rettsak, eller urettsak vil jeg heller kalle det ,så sa barne psykologen at det kunne ikke være den diagnosen han hadde stillt,reaktiv tilknytnings forstyrrelse i barndommen. Når det gjaldt en av små jentene for hun hadde ikke blitt bedre etter over 7 år i fosterhjem.
Så ikke visste han hva hun slet med han hadde hatt henne til behandling lenge å spurt henne ut om noen hadde vært stygge med henne ,og om hun hadde opplevd fæle ting men hun svarte nei det hadde hun ikke.Hun kunne ike huske noe,og hun sier hun enda husker hun bodde hjemme.

Dette er en meget god illustrasjon av hvilket kvakksalveri psyko-fantastene driver med. "Reaktiv tilknytningsforstyrrelse" er ingen virkelig diagnose, ingen virkelig tilstand. Dermed blir også "observasjon" av den eller dens utslag umulig, og "symptomtolkningen" blir borti natten.

Jeg tenker jentene lider fordi de ikke er hos sin familie, jeg.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 13, 2008 2:55 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Kvakksalveri, ja, der sa du det. Diagnosevrøvl. Lider garantert for fravær fra sine foreldre :( :( :( :( :(


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: samvær med familien
PostPosted: Mon Oct 13, 2008 4:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
may-britt tysnes wrote:
Isist rettsak, eller urettsak vil jeg heller kalle det ,så sa barne psykologen at det kunne ikke være den diagnosen han hadde stillt,reaktiv tilknytnings forstyrrelse i barndommen. Når det gjaldt en av små jentene for hun hadde ikke blitt bedre etter over 7 år i fosterhjem.
Så ikke visste han hva hun slet med han hadde hatt henne til behandling lenge å spurt henne ut om noen hadde vært stygge med henne ,og om hun hadde opplevd fæle ting men hun svarte nei det hadde hun ikke.Hun kunne ike huske noe,og hun sier hun enda husker hun bodde hjemme.

Dette er en meget god illustrasjon av hvilket kvakksalveri psyko-fantastene driver med. "Reaktiv tilknytningsforstyrrelse" er ingen virkelig diagnose, ingen virkelig tilstand. Dermed blir også "observasjon" av den eller dens utslag umulig, og "symptomtolkningen" blir borti natten.

Jeg tenker jentene lider fordi de ikke er hos sin familie, jeg.


Men det får ingen konsekvenser for psykologen at han en gang i tiden stilte "diagnosen" reaktiv tilknytningsforstyrrelse. Syv år er gått, og nå er han omsider kommet på bedre tanker, men snakk om tilbakeføring blir det neppe, for nå er "jenta" så knyttet til "fosterhjemmet". At hun var knyttet til familiehjemmet var det ingen som tok hensyn til da hun ble fjernet.

Det er blitt alt for lettvint å sette diagnoser på folk. Savn er ingen diagnose men kan være vondt nok når man er ei lita jenta og lengter hjem til mor. Barnas savn etter foreldrene blir glatt oversett av "barnevernet", som tror at barna er syke dersom de ikke er glade og fornøyde i fosterfengselet. Det skal jo være det beste et barn kan få, ifølge propagandaen.

Skadevirkningene av å plassere barn hos fosterpersoner burde vies mer oppmerksomhet, også hos det såkalte "barnevernet", som helt åpenbart trenger kunnskap på dette feltet. Det er ikke nok å innbille seg at alle barn klarer å tilpasse seg sin nye tilværelse uten foreldrene og alt de har kjært. Traumatiserte barn er resultatet av "barnevernets" akuttplasseringer og overtagelser. Man skulle tro "barnevernets" hovedoppgave var å skade barn, ikke verne dem.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 9:53 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
ja,heltsannt det du skriver alle ungene har tatt skade av barnevernet,det har vi jo sett.Jeg har tatt skade selv også for jeg savner ikke små jentene mine mere.Jeg kjenner dem ikke slik de er nå,jeg føler ingenting,det er så sårt,og rart,men jeg har lidd så mye for det,og tror ikke jeg klarer mere smerte på det.Sigbjørn ligger i graven og det er jo det verste for meg.
Jeg har blitt trett og sliten etter 9 år på barnevernet.
De to minste har blitt fremmede for oss ,vi har mistet hele barndommen og opplevelsene med dem.
DE HAR TATT FRA OSS ALT.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 10, 2010 8:38 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Må si jeg er veldig frustrert om dagen.etter å ha snakket med en psykolog som utredet barna våre 4 måneder etter at de ble flyttet fra sitt trygge hjem.Han utredet dem da de var på besøk hos oss,og bar tydelig preg av det,og psykologen presterte å si de ikke hadde lidd noen nød av å bli flyttet til vilt fremmede mennesker

At det går an og diagnosen hans var reaktiv tilknytnings forstyrrelse i barndommen.

Hvordan kan et barn som ble ammet i 8 måneder,og var med mor og far overalt ha en slik diagnose..hun var pappa jente og hver morgen sprang hun opp til pappa,og lå i armkroken før de stod opp. i barnehagen ville hun ikke gå,og vi måtte overtale henne til å bli,og da hun ble hentet kom hun løpend mot oss,med et stort smil.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 10:23 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
may-britt tysnes wrote:
Må si jeg er veldig frustrert om dagen.etter å ha snakket med en psykolog som utredet barna våre 4 måneder etter at de ble flyttet fra sitt trygge hjem.Han utredet dem da de var på besøk hos oss,og bar tydelig preg av det,og psykologen presterte å si de ikke hadde lidd noen nød av å bli flyttet til vilt fremmede mennesker

At det går an og diagnosen hans var reaktiv tilknytnings forstyrrelse i barndommen.

Hvordan kan et barn som ble ammet i 8 måneder,og var med mor og far overalt ha en slik diagnose..hun var pappa jente og hver morgen sprang hun opp til pappa,og lå i armkroken før de stod opp. i barnehagen ville hun ikke gå,og vi måtte overtale henne til å bli,og da hun ble hentet kom hun løpend mot oss,med et stort smil.


Diagnosen reaktiv tilknytningsforstyrrelse er genial - for barnevernet. Ved å klistre denne diagnosen på barn (det gjøres etter at barnet er tatt fra familien sin) kan de frikjenne seg selv for barnets trivsels- og relasjonsvansker i forhold til fosterfamilien og andre. Foreldrene får nå skylden for barnets naturlige reaksjon på situasjonen det er satt i, der det lever atskilt fra familien sin. "Symptomene" på reaktiv tilknytningsforstyrrelse dukker visstnok opp lang tid etter er skaden er skjedd. Noe som utelukkende betyr at barnet er skadet i foreldrehjemmet, men dette ble først synlig etter at barnevernet hadde tatt barnet med tvang og plassert det hos fremmede fosterfolk.

Vi opplevde det samme. Da diagnosen dukket opp skjønte jeg at vi, familien, ville få skylden for problemer Kristoffer måtte få etterhvert som tiden gikk i fosterfengselet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 3:12 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Norsk helseinformatikk om Posttraumatisk Stressyndrom:

Quote:
Posttraumatisk stressforstyrrelse kan utløses etter alle hendelser som oppleves som livstruende, skremmende eller grufulle, uansett varighet. Plutselige hendelser, og mangel på kontroll over situasjonen, øker risikoen.



Norsk Adopsjonsforum om reaktiv tilknytningsforstyrrelse:
Quote:
Ifølge E. H. Erikson`s teori om psykososial utvikling, dannes det hos barnet i det første leveåret en grunnfølelse, som består av tillit versus mistillit. Både litteratur og egne arbeidserfaringer tyder på at mennesket gjennom hele livet går inn for å gjenskape innholdet i relasjoner tilsvarende de, det hadde i tidlig barndom. I den grad barnet har opplevd tillit, stabilitet, kontinuitet, ro, forutsigbarhet og oversiktlighet i sine første tidlige relasjoner, dvs i tidlig barndom, vil det igjennom hele livet søke mot relasjoner av samme kvalitet og innhold. Dette fordi denne type relasjoner er kjente, og de gir dermed en trygghetsfølelse.



E.H.Erikson feilberegner. En grunnfølelse av mistillit eller tillit til omgivelsene kan ødelegges, særlig hvis unger er under fire år når de fjernes. Enda verre: Forskning om fosterhelvetet's konsekvenser viser at det ser ut til å gå en magisk grense ved over åtte år - sjansen er større for å overleve en tvangsfjerning, selv om oddsene fremdeles er dårligere enn ved å vokse opp i familien.

Ikke bare fosterplasseringer, men også besøksplassering skader barn alvorlig. Reaktiv tilknytningsforstyrrelse er tull. Barnevernet påfører barn Posttraumatisk Stressyndrom. Som Nina påpeker er det bekvemt å klistre en tilknytningsforstyrrelses-diagnose på barna de har skadd gjennom sine aksjoner. Det oppleves livstruende, skremmende og grufullt, å plutselig bli revet vekk.
Quote:
Plutselige hendelser, og mangel på kontroll over situasjonen, øker risikoen (for posttraumatisk stressyndrom).


For våre jenter er ordene skremmende og grufull, beskrivende for det de opplevde i besøkshelvetet. Deres mangel på kontroll over situasjonen, opplevdes uten tvil livstruende og gjorde det verre. Instinktivt vet barn, at overlevelse avhenger av foreldrenes evne og vilje til å beskytte dem. En grunnleggende viktig livserfaring er verdien av å kunne påvirke omgivelsene. Denne basale erfaringen raner barnevernet fra de ungene de får grep om.

For vår del greide Mariann Klovning, Hege Syversen og Reidun Ims å påføre barna varige skader, gjennom å sette oss foreldre i en ekstrem trusselsituasjon. Vi var barnevernets gisler. Slik taterne frivillig lot seg internere - fordi de ellers ville mistet barna, - slik sendte vi barna frivillig i barnevernets besøkshelvete. Ellers ville barna lidd en adskillig grusommere skjebne. Barnevernet gjennomførte overgrepene på de mest utspekulerte måter: Man har ikke lov til noe så normalt, som å ringe hjem til mamma og si godnatt. En kan heller ikke ringe hjem for å fortelle at i dag var vi på fjelltur, og... Det brenner en ild i alle småbarn, etter å fortelle om noe fantastisk kjekt. Men også gode opplevelser i det som ellers er et mareritt, greier barnevernet å ødelegge. Hvorfor fratas barn i barnevernets angivelige omsorg, alle muligheter for å gjøre det som er genuint, sunt, normalt, og livgivende? Siden barnevernets “medisin“ er så eksepsjonelt bra, må ungene være totalt forskjellige fra alle andre unger. Storesøster måtte se på at lillesøster ble psykisk mishandlet. Hun fikk hatsk beskjed om å gå ut av rommet, når hun ville hjelpe henne og ta henne i forsvar, og trøste henne. Fin besøksfamilie. Og et glanseksempel på barnevernshjelp.


Dan Tungland, som for tiden får gratisreklame i avisene (sakkyndig i en overgrepssak), ville helt sikkert funnet alvorlige tilknytningsskader hos jentene våre. Og klistret skylden til foreldrene. Mellom de to jentene ligger det noen smertefulle felleserfaringer, det de opplevde sammen: De ble skilt fra hverandre på en måte som er psykisk tortur. Igjen og igjen, ble storesøster utsatt for harde represalier, når hun forsøkte å beskytte og trøste lillesøster i et utall situasjoner med grove psykiske krenkelser. Latterliggjøring, påføring av skyld og skam, grove brudd på intemitetsgrenser, listen er lang. Før, trøstet eldstejenta vår spontant og varmt, i en brøkdel av et sekund, uansett hvem som falt, eller gråt. I dag står hun lammet i skolegården, hun vet ikke hva hun skal gjøre. Friske, sunne søsken solidariserer seg med hverandre, hvis en av de trenger hjelp. Det være seg enten mot foreldre, eller i sammen med andre unger. Etter fire år i frihet fra besøks“hjemmet“, har den minste fortsatt ikke overnattet én dag hjemmefra.

Norsk Helseinformatikk om konsekvenser av traumer:
Quote:
kjennetegnes ved stadig gjenopplevelse (flashbacks) av den skremmende hendelsen både i våken tilstand og i søvn. Mange forsøker også å unngå ting eller situasjoner som minner om hendelsen.


Eller de lammes. Men besøkshelveter og deres oppdragsgivere, er selvfølgelig opptatt av barns behov, og at barnas besssste alltid skal gå foran (hensynet til de voksnes behov). Så da så...er det vel greit?


Last edited by athene on Fri Jun 11, 2010 5:17 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 5:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Kan fortelle at psykologen som kom med den reaktive tilknytnings diagnosen,aldrig snakket med oss foreldre spesiellt om barna,og heller ikke hvordan deres 2 første leve år,f.eks. var.Han spurte oss ikke om hvordan barna var da de bodde hjemme.

Det han fant ut var i hovedsak på bakgrunn av den informasjon han fikk fra saksbehandler her i kommunen.og det han ble fortalt av fostermor la han stor vekt på.Barnet hadde da bodd deri ca 4 måneder.Barnet hadde store traumer på flyttingen.Men da sa de bare at slik hadde hun jo vert hjemme,men det var langt fra sannheten.barnet fikk hallusinasjoner og så blandt annet dyr på veggene.

Barnet ble urolig og måtte holdes i en tvangs stilling,noe vi på pekte virket helt groteskt.Noe slikt hadde vi aldrig trengt hjemmet,for barnet virket trygg i sitt hjem.Vi tror hun hadde separasjons angst da hun begynnte i barnehagen,men alt det gale hun fant på det i en alder av 3 år var vi foreldre sin skyld.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 5:58 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Jeg får lyst å drepe, jeg gjør det selvfølgelig ikke, men det raseriet jeg føler over de overgrepene barnevernet gjør, er hinsides. At den sakkyndige gikk fram slik han gjorde tror jeg fullt og fast på. Også fosterbøddelen. Du er modig og sterk, det gir mot og kraft å lese det du skriver. Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør? Nei. De vet hva de gjør, og selger sjelen, mens de kaller seg fosterforeldre. Det er seg selv de før på. At barn ofres bryr de seg ingenting om.

Dan Tungland som ble innleid for å lage argumentene barnevernet ikke hadde for å ta barna, gjorde en god jobb hos oss også. Mennesker som leser rapporten og kjenner oss, tror ikke det er mulig. De tror det ikke! De vet sannheten, de leser rapporten, det heter seg at man skal ikke ta livsløgnen fra et menneske, men livsløgnene får bein å gå på, ved en liten titt inni barnevernsidyllen. De begriper ikke at en sakkyndig psykolog kan produsere 22 siders løgner, som beviselig kan gjendrives. Et par-tre avsnitt stemte, en god del av rapporten inneholdt generaliseringer, som om det implisitt gjaldt oss, hvilket det ikke gjorde. Det ville tatt oss et halvt år i fylkesnemda, å få motbevist løgnene han kom med. Og det ville likevel ikke hjulpet. Systemet er korrupt, det er underlig at nordmenn lar seg opprøre av Kongo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 6:44 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
may-britt tysnes wrote:
Kan fortelle at psykologen som kom med den reaktive tilknytnings diagnosen,aldrig snakket med oss foreldre spesiellt om barna,og heller ikke hvordan deres 2 første leve år,f.eks. var.Han spurte oss ikke om hvordan barna var da de bodde hjemme.

Det han fant ut var i hovedsak på bakgrunn av den informasjon han fikk fra saksbehandler her i kommunen.og det han ble fortalt av fostermor la han stor vekt på.


Dette er jo korrupte nyttige idioter, som tjener penger på å lage helvete for andre mennesker. At de skulle slippe med fengsel, når de ødelegger mange mennesker for livet, og driver mennesker inn i døden, virker for enkelt.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 8:07 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Jeg snakket med denne psykologen i sist uke,og jeg fortalte ham noe om dette barnet,som jeg mente var spesiellt,da jeg ikke hadde opplevd det med de andre barna.

Det var at da barnet var 18 måneder gammelt,så var hun med store søster og meg på ferie.Det var et hav av mennesker på stranden.Jeg hadde kjøpt bøtter ,spade,ol.til barnet,som det skulle leke med i sanden.
Det gjorde barnet i 3 min.så sprang barnet avsted mot en brygge som gikk ut i vannet,uten å se seg tilbake.Jeg innhentet barnet som la på sprang igjen,og barnet tok leker fra noen eldre barn,og moren deres ble sint på mitt lille barn,og forlangte vi måtte flytte.Jeg forklarte henne da at et barn på 18 måneder ikke forstod så godt at det gjorde noegalt.Så jeg sa de måtte heller flytte vekk.

Da sier psykologen,ja han er til og med barne psykolog,å ja men det måtte jeg jo forstå,at jeg hadde innvadert barnet med min være måte så derfor reagerte barnet slik.Det var min skyld,og de problemene barnet hadde i dag,var også pga oss foreldre.

Det var helt grusomt for meg å høre,jeg har bare sett barnet så vidt en gang på de siste 3 år,og ellers et par ganger i året f ør det igjenn.

Jeg sa også til ham at jeg hadde prøvd å være en så god mor som jeg kunne,og at for det barnet var det jo far som barnet var mest knyttet til,og det var jo bare positivt for barnet.

Kirsten westlye har til og med observert barnet en hel dag i hjemmet uten å kunne komme med en slik diagnose,hun hadde ikke noe å bemerke ved det besøket,ve.d noen av barna.

Noe så knusende å bli så enkelt beskyldt for noe slikt av en psykolog,men jeg vet jo at han ikke har peiling på livet vårt i hjemmet,men hørte på saksbehandler som hadde en agenda og som hadde forlite å gjøre,i denne lille bygden.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 11:14 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å diskutere med disse skrullingene. Tenk at de kan studere i 6 år uten å oppdage forskjellen på deres overbevisninger og på virkeligheten. Som psykologer skulle de jo forstått slik...

Nei, de er rett og slett ikke noe å forholde seg.

Selvsagt er det jo flott at man kan legge ut på nett sprøytet deres!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 12, 2010 4:54 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Han har en rolle i forhold til barnet vårt enda,og skulle hjelpe til slik at vi fikk møte barnet.derfor har jeg snakket med ham.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]