It is currently Thu Mar 28, 2024 9:44 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Russland
PostPosted: Tue Apr 20, 2010 9:54 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Det som kan være problematisk der, er språket... Men jeg kan gjerne bidra med lynkurs i russisk til de som vil ha :wink:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Russland
PostPosted: Tue Apr 20, 2010 2:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Savner_jenta_mi wrote:
Det som kan være problematisk der, er språket... Men jeg kan gjerne bidra med lynkurs i russisk til de som vil ha :wink:


Russland har ikke undertegnet Haag-konvensjonenom såkalt "barnebortføring". Dermed blir det vanskeligere for norske myndigheter å kreve barna tilbakeført. Andre land, som Spania, vil utlevere barna øyeblikkelig når norske myndigheter ved "barnevern" krever det uten å realitetsbehandle saken.

Realitetene er jo slik at det er norske myndigheter som bortfører barna fra foreldrene. Foreldrene blir fratatt barna sine uten grunn. Det er det "barnevern" driver med i Norge, fratar foreldrene barna uten grunn av hensyn til kvinnearbeidsplassene i "barnevern"-industrien, en kynisk menneskehandel hvor barn er blitt redusert til råvarer. For at kvinnfolkene skal holdes i fint arbeid med PC og kontorstol, blir barna fratatt barndommen. Dette er Regjeringens såkalte "arbeidslinje". De som står bak denne "arbeidslinja" burde selv få oppleve å bli brutalt fratatt barna sine av de gærne skrullene i "barnevern". Hva er viktigere: å holde kvinnfolk i arbeid utenfor hjemmet eller sikre barn en god oppvekst hjemme hos mor og far? Jeg tror du må hete Kari Killén for å ikke forstå denne selvfølgeligheten.

Jeg tror ikke foreldre skal være redde for eventuelle sprogproblemer i Russland. Det cyrilliske alfabetet er lett å lære seg sammenlignet med de enorme problemene som "barnevern" forårsaker.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]