It is currently Thu Mar 28, 2024 12:01 pm



Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 10:00 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
vi har i dag 23.11.07. mottat Tilsvar fra bvt til tingretten angående stevning og begjæring om utsatt iverksettelse angående omsorgsovertakelse av min datter 15 år... den lyder som følger....

Stevningen

bvt begjærte omsorgsovertakelse av min datter da man vurderte vilkårene i bvl § 4-12, 1.ledd, litra a som oppfylt. Fylkesnemda stadfestet dette i sitt vedtak datert 01.10.07.

Fylkesnemda tok til etterretning at min datter har særlige behov. Hun har generelle lærevansker og fremstår som svært passiv. Hun trenger tett oppfølging og mye hjelp. (passiv? hun hadde bare ikke fått instruksjoner om hvordan hun skulle bake boller... da er man ikke passiv, men rådløs....)

Bvt har registrert at mor og datter har mer et vennindeforhold enn mor - datter forhold. Dattern er snar til å forsvare moren hvis hun opplever at mor blir kritisert. Mor skjermer ikke dattern for voksne temaer. Hun har sterk påvirkningskraft på dattern og det virker ikke som dattern har noen selvstendige meninger. (Vi har et varmt og godt mor - datter forhold... min datter er 15 år, og har dermed hatt seksualundervisning på skolen.... hvorfor skal da mor skjerme datter for det?)

I tiden etter forkynnelsen av fylkesnemdas vedtak har bvt erfart at mors forhold til dem har tilspisset seg. Saksbehandler har vært på hjembesøk hos mor og opplevd at mor har tatt opp samtaler mellom dem på bånd og også drevet filmopptak uten at dette er opplyst på forhånd. Dette er kritikkverdig og bvt saksbehandler opplever dette som svært ubehagelig. (saksbehandler? hjembesøk? di var 3 stk fra bvt som skulle omplassere min datter)

Mor har kontakt med personer og nettsteder som er negativt innstilt til bvt og har lagt ut sin opplevelse av fylkesnemdsaken på internett. (Fy da! Hørt om yttringsfrihet? hehe hverken navn eller bilder er lagt ut... kun navnet på den kommunen det gjelder)

Mor ønsker ikke å samarbeide med bvt og har også kommet med trusler mot saksbehandler. (Uffda! Her lyver di! Ja jeg lovte dem at jeg skulle bruke dems egne § mot seg, og at jeg ikke skulle gi meg før di har fått sparken og aldri får jobbe innen bvt mer! Samarbeidsvillig har jeg vært hele tiden)

Mors negative syn på bvt blir overført til datteren. Mor og datter deler holdningen om at bvt ikke er en hjelper, men en fiende. Det fremstår derfor ikke som overaskende at jenta har vegring mot å flytte fra sin mor. (eh... halloo...)

Fylkesnemda delte sakkyndigs vurdering om at dattern mangler en tilstedeværende voksen som på en empatisk måte forholder seg til hvordan hun har det, og som ut fra det tar et selvstendig ansvar for henne. Fylkesnemda fant det påvist at det er alvorlige mangler i både den fysiske og den psykiske omsorgen som mor gir sin datter. Vilkårene i bvl. § 4-12 a), begge alternativ, ble ansett oppfylt. (ja en stein sakkyndig kan si mye rart... også en korrupt fylkesnemd.... her eksisterer ikke omsorgssvikt!)

Mor var avvisende til hjelpetiltak og ønsket ikke samarbeid med bvt. Fylkesnemda fant at omsorgsovertakelse var nødvendig jfr. bvl. § 4-12, 2. ledd. (som sakt... mor har vært samarbeidsvillig hele tiden....)

Kommunen viser til Fylkesnemdas vedtak og at det ikke har skjedd vesentlige endringer etter dette. Dattern 15 år skal høres etter bvl § 6-3. Nemnda har lyttet til hennes uttalelser og tatt dette alvorlig, men ikke funnet hennes mening avgjørende for utfallet. Hennes mening må i en sak av denne karakter holdes opp mot en vurdering av den risiko hun utsettes for ved at omsorgen for henne fortsatt ligger hos mor. Tross datterns uttrykte mening, kom fylkesnemda til at det ville være til hennes beste at hun fikk anledning til å bo i et trygt og ivaretakende fosterhjem de siste årene før hun ble myndig. (Altså di gidder ikke høre på en 15 årings sterke meninger, for her hadde di allerede bestemt seg)

Begjæring om utsatt iverksetting

bvt ber om at fylkesnemdas vedtak kan iverksettes umiddelbart. (altså fortsatt mot min datters vilje)

Bvt var i hjemmet 09.11.07 for å hente datter, men det lyktes ikke å få henne med. Samme dag ble det begjært utsatt iverksetting av vedtaket fra datterns advokat. Kommunen ber derfor om at retten raskt tar stilling til denne begjæringen slik at jenta kan plasseres. (Ved tvang altså...)

Bvt søkte om forlengelse av frist for iverksetting av vedtaket 06.11.07 da man var redd for at jenta kunne rømme. Ved brev fra fylkesnemda datert 09.11.07 ble fristen for plassering etter bvl § 4-13 forlenget med fire uker.(rømme? min datter har aldri hatt planer om å rømme for å unndra seg min omsorg!)

Mor evner ikke å skjerme dattern i forhold til sitt syn på denne saken. Dattern fremstår som mors venninne og har ingen selvstendige meninger. Hun virker sint og fremstår på en aggressiv måte. (Enhver hadde vel reagert aggressivt til en slik tvangshandling, som denne omsorgsovertakelsen er...)

Dattern omtaler sine søsken som sine barn.(??? nei hun omtaler dem som søsken hun er veldig glad i!)

Det virker som mor og datter står sammen om ansvaret for de mindre barna/søsknene. (ansvar? når begynte min datter å jobbe for å tilføre familiekassen penger? Tidligere har di omtalt henne som barnsli for aldern.... hm...)

Bvt vurderer at det er svært viktig at dattern får flytte i et fosterhjem straks. Det er alvorlig bekymring for at hun skal fortsette å bo i hjemmet sammen med mor idet mors antipati og negative meninger blir overført til datter. Bvt har funnet et midlertidig hjem for dattern i en ungdomsfamilie, 5 mil unna. Tanken er at hun kan fortsette på den skolen hun allerede går på så lenge hun bor der. (Et hjem med 5 - 6 andre vanskeligstillte ungdommer...)

Dersom situasjonen ikke bedrer seg rundt mors forhold til barneverntjenesten og dattern rømmer til mor vil barneverntjenesten vurdere å plassere dattern lenger unna. (En ren trussel dette her! Fy da! Barnevernet på sitt beste...)

Fylkesnemda var forutseende med hensyn til fristen for gjennomføring av vedtak om omsorgsovertakelse, og fant det riktig å sette inn en setning i vedtaket om at jenta kan plasseres midlertidig utenfor hjemmet frem til egnet fosterhjem er funnet. Dette ble tatt inn som en forsikring i tilfellet det skulle oppstå uforutsette problemer med overføring av jenta til fosterhjemmet. (litt selvskryt her ja)

Med forbehold om ytterligere anførsler og bevis nedlegges slik påstand:

Stevningen
1. Fylkesnemdas vedtak datert 01.10.07 stadfestes.

Begjæring om midlertidig avgjørelse
1. Bvt anmoder om at fylkesnemdas vedtak om omsorgsovertakelse av dattern kan iverksettes umiddelbart.

-------------------------------------------
Denne fikk vi altså idag fra min datters advokat.... bvt har da antagelig sendt dette brevet til tingretten mandag eller tirsdag.... tirsdag sendte min advokat en stevning til tingretten, som bvt muligens har mottat nå....

Det som står innen parantes er mine kommentarer... ellers foreligger brevet i sin helhet.... merk! ingen navn er nevnt...

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: RE
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 1:19 am 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Likte det som står i parantes best, det sier det hele...

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 9:29 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Smootie wrote:
vi har i dag 23.11.07. mottat Tilsvar fra bvt til tingretten angående stevning og begjæring om utsatt iverksettelse angående omsorgsovertakelse av min datter 15 år... den lyder som følger....


Jeg synes det er underlig at barnetraffickerne forsøker å tvangsflytte en jente som har fylt 15 år. Da har hun krav på egen advokat, og hennes mening skal tillegges vekt.

Det er altfor tidlig for en 15-åring å flytte hjemmefra. Hun kommer til å havne i et dårlig miljø og risikerer en uønsket graviditet. Da har dere det gående med forsøk på omsorgsovertagelse av babyen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 10:13 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
De tvangs-tar til og med 17-åringer. Noen prøver barnevernet så å få umyndiggjort før de fyller 18, så de ikke skal få lov å bli fri da heller. Og det "frivillige" "ettervernet" som går ut på at unge mennesker fortsatt skal være under barnevernet til de er 23, er en blanding av tvang og pengeydelser.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 12:51 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Myndighetsdagen har lite å si hvis man først er kommet under barnevernets "omsorg". I følge bvl § 4-24kan man utøve tvang og tvangsholde tilbake på institusjon "barn" over 18 som har utvist "alvorlige atferdsvansker":

Quote:
§ 4-24. Plassering og tilbakehold i institusjon uten eget samtykke.

Et barn som har vist alvorlige atferdsvansker

- ved alvorlig eller gjentatt kriminalitet,
- ved vedvarende misbruk av rusmidler eller
- på annen måte

kan uten eget samtykke eller samtykke fra den som har foreldreansvaret for barnet, plasseres i en institusjon for observasjon, undersøkelse og korttidsbehandling i opptil fire uker, eller i den kortere tid som er fastsatt i vedtaket.Ved nytt vedtak kan plasseringstiden forlenges med opptil fire nye uker.

Er det trolig at et barn som nevnt i første ledd har behov for mer langvarig behandling, kan det treffes vedtak om at barnet skal plasseres i en behandlings- eller opplæringsinstitusjon i opptil tolv måneder uten eget samtykke eller samtykke fra den som har foreldreansvaret for barnet. Ved nytt vedtak kan plasseringstiden i særlige tilfelle forlenges med opptil tolv nye måneder. Barneverntjenesten skal fortløpende følge opp plasseringen, og vurdere tiltaket på nytt når plasseringen har vart i seks måneder.

Dersom plasseringen er satt i verk før barnet fyller 18 år, kan tiltak etter første og annet ledd gjennomføres slik som fylkesnemnda har bestemt, selv om vedkommende fyller 18 år i løpet av plasseringstiden.

Et vedtak etter første og annet ledd kan bare treffes dersom institusjonen faglig og materielt er i stand til å tilby barnet tilfredsstillende hjelp sett i forhold til formålet med plasseringen.

:shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 2:05 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Quote:
Bvt var i hjemmet 09.11.07 for å hente datter, men det lyktes ikke å få henne med. Samme dag ble det begjært utsatt iverksetting av vedtaket fra datterns advokat. Kommunen ber derfor om at retten raskt tar stilling til denne begjæringen slik at jenta kan plasseres. (Ved tvang altså...)


Den samme dagen bvt var her for å hente min datter, satt advokaten hennes i tingretten å forsvarte en annen 15 åring... jeg tror di hadde planlagt å gjøre det akkurat denne dagen, fordi di har meget stor respekt for min datters advokat...

Han begjærte tingretten om utsatt iverksetting, og fikk dette innvilget samme dagen... altså utsatt iverksetting i 4 uker invilget av tingretten....
1 - 0 til oss

Å samme dagen som dette brev ble sendt fra bvt kontor, sendte min advokat en STEVNING OG BEGJÆRING OM UTSATT IVERKSETTING til tingretten....

Quote:
Foregrepet Tvangskraft
Det kreves foregrepet tvangskraft for tingrettens dom, jfr tvml § 148, idet det anføres som en særlig omstendighet at kontakten mellom mor og barna ellers vil bli påført ubotelig skade.

Retten skal påskynde saken mest mulig, jfr tvml § 478. Saker etter kapittel 33 skal prioriteres. Denne sak haster meget, da det gjelder et vedtak av betydelig inngripende karakter fra det offentliges side. Jeg ber derfor om at hovedforhandling berammes umiddelbart og så snart som mulig, uten at tilsvar avventes.


Tingretten og Barnevernet har mottat denne nå.... 8)

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 2:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nina wrote:
Myndighetsdagen har lite å si hvis man først er kommet under barnevernets "omsorg". I følge bvl § 4-24kan man utøve tvang og tvangsholde tilbake på institusjon "barn" over 18 som har utvist "alvorlige atferdsvansker":
(...)
:shock:


Å overfalle mennesker utelukkende av moralske årsaker, er ikke noe annet enn å erklære krig mot disse menneskene.

Det er moralsk forsvarlig å forsvare seg i en krigssituasjon.

Når krigsherren er for stor, er det imidlertid ikke rasjonelt å gå til væpnet forsvar. Man taper da bare enda mer.

Men jeg ønsker at alle skal forstå at det er totalt forkastelig å overfalle mennesker på moralsk grunnlag. Det er like forkastelig som å overfalle folk på politisk eller religiøst grunnlag.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 26, 2007 11:00 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
At BV er forført av sine egne maktmidler er ikke så rart, men dersom resten av maktapparatet tror de kan oppnå noe godt ved å tvinge en femtenåring vekk fra sitt hjem, mot dennes og familiens vilje, må galskapen være større enn det er mulig for en stakkar å forestille seg.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 1:45 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Anne Brit Raaen wrote:
At BV er forført av sine egne maktmidler er ikke så rart, men dersom resten av maktapparatet tror de kan oppnå noe godt ved å tvinge en femtenåring vekk fra sitt hjem, mot dennes og familiens vilje, må galskapen være større enn det er mulig for en stakkar å forestille seg.


Ja galskapen er stor!
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=3748

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Sun Mar 02, 2008 5:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Smootie wrote:
Bvt vurderer at det er svært viktig at dattern får flytte i et fosterhjem straks. Det er alvorlig bekymring for at hun skal fortsette å bo i hjemmet sammen med mor idet mors antipati og negative meninger blir overført til datter.


Alvorlig omsorgssvikt oppstår visst i det øyeblikk foreldrene ikke viser nesegrus beundring for "fagekspertene" innen "barnevernet".

Hele det såkalte "barnevernet" er basert på tvang og trusler om tvang.

Det er alvorlig når foreldrenes antipati mot "barnevernet" misbrukes som påskudd for å frata barna deres foreldre. Dette er rent maktmisbruk og viser hvor korrupt "barnevernet" egentlig er.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Thu Aug 26, 2010 1:09 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Til Liv Marit Bakke

Historien din er helt lik min egen. Påstander rettet mot deg er de samme som ble rettet mot meg.
Jeg har blitt sittende igjen som et spørsmålstegn etter den behandlingen jeg og barna har fått. Tiden etter barna mine ble tatt fra meg har vert vanskelig, for det er vanskelig å bli offer for justismord.
Selvtilliten til døtrene mine er ødelagt, de tørr ikke å si det de mener lenger. Når jeg forrsøker å ytre at de ikke har det bra, er det som å snakke til en murvegg.

Fikk likevel et kort av barna mine der det sto...

" til min kjære mamma, du er snill og grei, og stiller alltid opp for meg, du er sola mi som alltid skinner, og for meg og XXXX vil lyset ditt aldri slukne. Du er verdens beste mor og kan være stolt av å kalle deg mamma"

Hilsen to stolte barn

Jentene vet hvor de vil være, og hadde de hatt det bra der de var ville de ikke skrevet så inngående til meg.

Hadde vert morro å høre mer om hvordan det går i din sak..

Klem


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Thu Aug 26, 2010 8:14 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Hei MissBBet.

Det er forferdelig å høre! Du har min dypeste medfølelse. :(
Jeg unner kun barnefjernere den smerten jeg har opplevd. :evil:

Ja hvordan gikk det videre i min sak. Noe av det kan du lese om i bloggen minher på rbv
Det er en god stund siden jeg skrev i den nå. Pga et nytteløst forsøk på å roe ned bv. Nytteløst for dem gir seg ikke.

Den dattra det handler om i dette innlegget, ble tilbakeført meg 16 juni 08. Hun er idag 18 år og bor fortsatt hos meg. Hun går nå 3e år på videregående og er en av di beste i sin klasse.
Hadde barnevernet fått det som di ville, så hadde hun nå vært tvangsdeportert til vernet bedrift. :evil:

Status idag er at barnevernet nekter meg tilbakeføring av hennes søsken. Dem har yttret trussler til min advokat om at hvis jeg krever tilbakeføring, vil di ta fra meg det lille samvær jeg har med di 2 barna som fortsatt er i hvert sitt fosterhjem. Men det får dem bare true om. Jeg skal ha hjem barna! Så nå trenerer dem.

Å siden dette skjedde, har jeg båret fram et nytt barn. Jeg ble holdt i husarest på sykehuset etter fødsel, mens dem vurderte om dem skulle tørre å ta ham. Det turte dem ikke da. Men dem prøvde seg i Fynemnda i høst 09, hvor jeg vant. Bv ga seg heller ikke da, men brukte fynemndas vedtak som ny bekymring.

Så jeg har hatt dem etter meg helt til juni 10, hvor jeg pent ba dem om å ryke å reise. Desverre var min sønn utsatt for et uhell i sommer, hvor han skoldet seg på føttene etter å ha klatret opp i en vask. Sykehuset sendte da bekymring til bv, så nå har jeg dem etter meg igjen.

Ellers så sitter jeg mye på Facebook å koker ihop en strategi for å kjøre barnevernet i senk. :twisted:
Du og alle andre er velkommen til å adde meg der.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Thu Aug 26, 2010 10:17 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

MissBBet wrote:
Historien din er helt lik min egen. Påstander rettet mot deg er de samme som ble rettet mot meg.


Det er utrolig likhet i barnefjernernes argumenter i de forskjellige saker.

"Simple solutions for simple brains."

Men tror nok de hadde hevet standarden om de hadde blitt mer presset av ytringsfriheten og dokumentasjon.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Thu Aug 26, 2010 10:28 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Siste i saken min nå er at BV sier at barna mine aldri har hatt det bedre enn nå....Ble skikkelig fustrert over å høre de ordene... For jeg har brukt hele høsten på å fortelle at de ikke har det bra, og fortelle deres egne historier...

Vi har ingen sted å gå..ingen som vil høre


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Fri Aug 27, 2010 6:03 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Ja det er sånne svadasvar dem kommer med for å rettferdiggjøre sine overgrep. Velkommen til bakvendtland. Allt du hører fra den kanten må du lukke ørene for og forstå at sannheten er den stikk motsatte. Det vil si at sier dem du er en ekstremt dårlig mor, så er du i sannhet en utrolig god mor. Å sier dem at dine barn har det bra nå, så er sannheten at di har det dårlig. Klor deg fast til din egen sannhet. For det er den eneste sannhet. Og ikke minst. Det er din livline!

Det er mange som vil høre. Både her på rbv og fb. Det er bare å begynne å skrive. Mange lager også filmer å legger ut på Youtube.

Om du skal legge ut historien med eller uten navn må være opp til deg. Men regn med at hvis du bruker navnene på barna, slik jeg har gjort, blir det represalier fra bv. Du trenger heller ikke dokumentene i saken.

Det viktigste er at sannheten om saken din kommer ut, med dine egne ord!

Bare sån kan vi få bekjempet NaziNorge. Heil Til Barnas Beste!

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]