It is currently Tue Jun 04, 2024 1:04 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Straffer "barnevernet" uskyldige og lar skyldige gå fri?
Ja, offentlige ansatte barnemishandlere går fri mens foreldrene og barna straffes 100%  100%  [ 6 ]
Nei, Norge er et høysivilisert samfunn hvor det er kvinner som har makten 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke, går det an å sende barnevernskvinnene til Somalia? 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 6
Author Message
 Post subject: Aisha (13) gravd ned til halsen og steinet til døde
PostPosted: Sun Nov 02, 2008 1:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
En 13 år gammel somalisk jente ble steinet til dødeav militante islamister etter å ha forsøkt å anmelde tre menn for voldtekt.

Tusenvis av mennesker ble vitne til den groteske henrettelsen av Aisha på et fotballstadion i havnebyen Kismayo mandag.

13-åringen ble ført inn og tvunget ned i et hull i bakken.

Mennene 13 år gamle Aisha forsøkte å anmelde for voldtekt, ser ut til å ha lite å frykte. Ingen av dem er pågrepet.


Kommentarer: Det norske "barnevernet" er på mange måter like ille som de militante islamistene i Somalia. Uskyldige barn blir straffet ved å bli fratatt sin barndom, sine foreldre og sitt hjem i hele barndommen. "Barnevernet" tillater umenneskelige avstraffelser av foreldre. 13-åringen som anmeldte mennene som voldtok henne, ble ikke trodd. Hun ble isteden drept for utroskap! Sammenlign dette med anklagene mot foreldre om såkalt alvorlig omsorgssvikt. Foreldrene får skylden for den skade som "barnevernet" har påført barna!

Det er de svake og uskyldige som lider når "barnevernet" og militante islamister får herje fritt. "Barnevernet" terroriserer norske barnefamilier. Den eneste forskjellen er at i Norge skjer alt bak lukkede dører, selv om "alle" vet hva som skjer. Man blir ikke fratatt et barn med tvang uten at noen merker det. I Somalia legges ansvaret for kvinnens kyskhet på kvinnen, selv når hun blir voldtatt. I Norge legges ansvaret for barnas oppførsel på foreldre, selv når det er "barnevernet" som skader barna ved å tvangsfjerne dem fra hjemmet og holde dem i fosterfengsel i månedsvis.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 02, 2008 4:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Noe så grusomt. Og hvordan kan verden sitte å se på at mennesker blir behandlet på denne måten.Må kunne vært mulig å sraffe di ansvarlige for dette grusomme.For en gal verden.Tenker jenta tenkte ER DET INGEN SOM KAN HJELPE MEG I DENNE VERDEN.Ja hvor søren er hjelpen .Alt av penger brukes til å røve barn i norske heimer og mer skriker di opp om å få røve.En helt pervers verden.her finns nok av mennesker som treng hjelp i denne verden.Men nå handler alt om å stele barn i Norge blant di friskeste barna.Di vet barna har det bra i Norge di vil bare eie dem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 02, 2008 4:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Stakkars jente. Jeg har ikke ord.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 03, 2008 10:53 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Herregud sier nå jeg :shock:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 03, 2008 7:26 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
De gravde henne opp igjen for å se om hun var død. Når de fant ut at den tynne lille trettenåringen ikke var helt død, ble hun plassert i hullet igjen og steinet til døde.

Dette er et godt eksempel på ideologisk/religiøs moralisme i hendene på maktpakk. Det finnes neppe noe farligere.

Også bv bygger på moralisme, og de går over lik for å tvinge folk til å være det de vil.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 03, 2008 8:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Jada man finner samme galskapen i det såkalte barnevernet.Di går gledelig over lik for å utrette sine handlinger overfor mennesker.

Di har overhodet ingen følelser for andre mennesker.Helvette på jord sier nå jeg:Både barnefjern og jentas skjebne


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 04, 2008 1:11 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Arild Holta wrote:
De gravde henne opp igjen for å se om hun var død. Når de fant ut at den tynne lille trettenåringen ikke var helt død, ble hun plassert i hullet igjen og steinet til døde.


Di tok fra meg barna og hele mitt liv. Allt jeg sto for. Så ga di meg håp om en bedre bosituasjon. Men nå har di gravd meg ned igjen. Håper min reddningsmann ikke blir skutt til døde, men klarer å grave meg opp igjen.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]