It is currently Mon Jun 03, 2024 11:56 pm



Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 08, 2008 1:38 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er mye som tyder på at barnefjernets folk generelt får kick av å trenge inn i andres privat liv, at di "kåter" seg opp på det. Di er svært ivrige etter det. Barn bare plager di, og di bankes av politi i barnefjernets varetekt. Rømmer som kjent i massevis fra disse barnefjern plager institusjonene.

JA få no lagt ned det fordømte barnefjern. Det går ann å hjelpe mennesker. Barnefjerning er ikke å hjelpe mennesker. MAKTENS ROTTER bare "spiser" mennesker og familier.


Barnefjernet burde lever tilbake sitt tyvegods, levere tilbake di stjålne barna. Di tilhører sine foreldre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 7:54 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Noe tidliger i livet, så ble jeg å oppsevere et menneske som ofte la seg til å sykle etter meg på sykkel, kloss innpå. Jeg merket og at personen var tett innpå meg hvor jeg enn befant meg. Med et ekkelt å stirrende blikk fulgte tullingen etter meg på byen og andre steder. Jeg fortalta mannen min om denne ekle mannen. Vi tenkte på om det var en innflyttet psykiatrisk pasient eller en langtidsoner på perm etc. Oppførselen var skremmende. Plutselig en dag såg jeg vedkomende i lokalavisa og fikk se at det var den nye komunalsjefen i vefsen komune. Tullingen som bidro med sitt for å forsøke frata oss barna. Det er bare tullinger ansatt i herskemakta her i kardemommeby. SCHIZOFANT BARNEVERN. Arvid Heggen het den komunalsjefen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 12, 2008 11:23 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnefjernet i mosjøen har altid vært noen trollette svin. Komunen hadde tildelt oss en dårlig bolig barnefjern fant den faktisk til oss, KLoakken fløt stadig over i de gamle utslitte rørene . Huset er kalt uoppusset.og for lite for en så stor familie, etter flere henvendelser om kloakkplager så kom komunelege Per Iver Øksne for å stenge boligen med seg hadde han Anne lise bangsund en representant fra bokontoret samt Venke abel.da komunelege Per iver øksne fikk vite av meg at det var komunens bolig vi leide,Ble øksne laaaaaaaaaaaaaaang i maska og intressen for å stenge boligen var nå plutselig utelukket.vi bor fremdeles i samme bolig i fem år har vi hatt med korte å jevne mellom rom kloakkoverflyt.Om komunelegen hadde stengt komunens bolig som barnefjern fant til oss hadde vi måttet fått annen bolig .det gjorde han ikke det var jo ikke vi somm eide boligen ergo stengte han ikke .Masser av våre ting er blitt ødlagt pga problemet i komunens hus,.Lagringplassen di skryter av i kjellern er et kloakkhøl hvor ting blir ødlagt ;Vefsn komune forsømmer sine plikter ved å ikke ivareta boliger di leier ut til mennesker. jeg helsestasonen kontaktet fylkesmannen og fortalte om problemet . og komunen begynte sakte å gjøre noe men det går seint , regner med at alle barna eer voksne i det tempoet før komunen får gjort boligen boendes i for mennesker.Så altså komunelegen hater og familien en gammel ekkel fyr med ei sur nedoverleppe.snart går han vel av med pengsjon får vi håpe,helsestasonen i mosjøen ble informert om problemet uten å gjøre noe med det, Når barnefjern har funnet boligen er det utrolig hvor mye rart helse styre og stell finner seg i at barn i fleng ja en hel fam skal måtte bo i.Det hellige barnefjern som plager familier iog ødlegger barn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 12, 2008 11:55 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det hører med til historien om komunelegen og barnefjernet på kloakkbesøk. At Per Iver Øksne viftet på hodet hit og dit fra Venke Abels utringning til Anne Lise Bangsunds utringning. Sex på jobben til komunelegen. Litt oppkåtning.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 12, 2008 12:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Vefs komune oc hater tydligvis barnefamilier.Vi var åtte søsken som barn vefs komune tildelte familien en gammelrønne fra det forige århundre å bo i .Ikke resturert iden elendige stand det var forfalt i ,Huset hadde ikke varmt vann ikke bad ikke kjøkken benk på kjøkkenet iskalt trekkfult og selfølgelig utedo.det var trangt lite og lavt under taket .Jeg ble erta på skolen for utedo.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Usømmelig opptreden
PostPosted: Sun Oct 12, 2008 1:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Turid Holta wrote:
Det hører med til historien om komunelegen og barnefjernet på kloakkbesøk. At Per Iver Øksne viftet på hodet hit og dit fra Venke Abels utringning til Anne Lise Bangsunds utringning. Sex på jobben til komunelegen. Litt oppkåtning.


Jeg har også merket meg at nesten samtlige av kvinnene i "barnevernet" opptrer med dype utringninger eller svært trange gensere for å fremheve brystene maksimalt.

Det er derfor jeg har tenkt at de muligens har prostitusjonserfaring, for det er da ikke vanlig å kle seg så utringet, især ikke i retten hvor de sitter som representant for kommunen som skal frata foreldrene barna med tvang.

Jeg synes det er respektløst overfor de ufrivillige "brukerne" å komme med kofte utringet til navlen, slik Wenche Abel gjorde da hun var på husinkvisisjon hos dere.

Man kan lure på hva som er problemet til disse kjerringene. Hvorfor er de så opptatt av å vise seg frem? Er det deres måte å vise "engasjement" i jobben ved å bokstavelig talt by på seg selv?

Det burde vært et kurs på sosialhøgskolen som het "Sømmelig påkledning". Her kunne de kommende barnevernspedagogene lære å kle seg anstendig, slik det sømmer seg når man som representant for myndighetene stevner foreldre for å frata dem barna.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]