It is currently Mon Apr 29, 2024 9:37 am



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Gutt (16) brant barnehage i raseri mot barnevernet
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 3:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Gutt (16) brant barnehage i raseri mot barnevernet


– Jeg spurte hvorfor han tente på barnehagene. Han svarte at det var fordi barnevernet ikke hører på ham, sier faren.

Drammensfaren fortviler over situasjonen.

– Han har gjort det så vanskelig for seg selv. Jeg har prøvd å fortelle ham hva som er riktig. At han må tenke på skole og å få jobb, men han hører ikke på meg.


Nei, det er ikke enkelt å være oppdrager, for utagerende barn og barn med problemer, når det såkalte barnevernet, undertrykker familier i stedet for å hjelpe dem.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 5:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg tror ikke såkalte barnevernere og deres overordende skal la seg overraske om man får se flere som "reagerer" på lignende måter.
De bør heller ta inn over seg at de ved sitt apparat, sin maktmisbruk og sine nyttige idioter fornedrer og tvinger barn og familier ut i den mest ufattelige avmakt og og destruksjon.

- men, nå skal de jo fengsle 14 åringer sammen med yrkeskriminelle så da får de jo et middel å slå tilbake med da . . . ..

Kanskje de bare skal nytte et av sine mest faglige argument; "vi anser at det er sansynlighet for. . . .." og så putte alle over 14 rett i fengsel ved pågripelsen(overtakelsen)
Det ville jo ikke engang tilføre noe ekstra bry da politiet som regel allerede er tilstede og innvolvert som nyttige idioter -med lisens til å maktovergripe, når barn skal tvangshentes og omplasseres mot alle andre enn såkalt barneverns "vilje".

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Gutt (16) brant barnehage i raseri mot barnevernet
PostPosted: Fri Oct 10, 2008 7:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:

Gutt (16) brant barnehage i raseri mot barnevernet


Ifølge faren til den brannsiktede 16-åringen har sønnen fortalt at han tente på barnehager i Drammen fordi han var forbannet på barnevernet.

- Sønnen min tente på barnehager i sinne.

- Jeg spurte hvorfor han hadde gjort det. Han svarte at det var fordi barnevernet ikke hører på ham, forteller faren.


Kommentar:
Det såkalte "barnevernet" ødelegger livene til altfor mange ungdommer. Samtidig sitter de grådige og perverse kvinnfolkene som har ansettelse i "barnevernet" og tvangsplasserer stadig flere uskyldige mennesker. Disse ondskapsfulle heksene får lov til å gå fritt rundt mens de herjer og terroriserer barnefamilier.

Disse slampene av noen avstumpete kvinnfolk får ingen negativ reaksjon. Tvertimot jubles det fra politisk hold over alle som angivelige får hjelp av det perverse "barnevernet".

Denne unggutten har valgt å ta ut aggresjonen på den offentlige vanstyret som har herjet med ham i adskillige år. Det er bedre enn at han tar ut aggresjonen på seg selv. De skulle vært straffedømt de som fengsler og terroriserer familier i Norge. Istedenfor mottar de høy lønn og får lov til å fortsette.

Det å ty til ildspåsettelse er en desperat handling. Hverken statsminister eller groupien hans, den såkalte barnevernministeren, gjør noe for å stoppe den offentlige barnemishandlingen. Da er det ikke underlig at ofrene selv reagerer.

En ung gutt har stått opp mot "barneverns"-tyranniet. Mot seg har han horder av perverterte kvinnemennesker som har økonomisk fordel av "barnevernet".

Gutten er uskyldig. Det må ikke reises tiltale mot ham. Isteden må det reises tiltale mot alle de offentlige barnemishandlerne som er ansvarlige for å ha drevet ham til denne handlingen. Takk og lov for at han ikke tok sitt eget liv.

Nå må vår selvopptatte og blærete statsminister snart innse at groupien han innsatte som "barnevernminister" gjør en kjempedårlig jobb og må gå samme veien som sin forgjenger. Jens og hele "barneverns"-pakket burde få en støvel i bakenden. De har de "fine" nesene sine høyt oppe i skyene mens folket blir terrorisert av den offentlige forvaltningen.

Hvor mange barnehager må det settes fyr på før de virkelighetsfjerne snobbene ser hvordan barn og unge lider?

Sett Jensemann og snobbegutten Jonas på en fjøl og la dem seile sin vei slik Karius og Baktus gjorde det da de ble kastet ut av munnen til Jens. Disse virkelighetsfjerne sosseguttene kan gå hånd i hånd til Soria Moria slottet sitt og bli mottatt av de grønnkledde barnevernskvinnene. Så kan de innbille seg at spyet de drikker er champagne.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 10, 2008 9:48 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Hear, hear......!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 10, 2008 10:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Jeg sier bare stakkars barn som blir mishandlet og vanskjøtet av det såkaltebarnevern,Vil trolig se mer av lignende saker.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 11, 2008 12:06 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Som jeg trodde.... gutten har min fulle medfølelse.

Hvorfor var målet barnehager?

Jeg kan tenke meg det er pga den store sattsningen på full dekning av barnehageplass. Et sted barnevernet skal høste nye offre.

Barnevernet sattser jo nå på å få så mange bekymringsmeldinger som mulig fra nettopp barnehager. Barna skal jo oppdages så tidlig som mulig....

Sett barnet i barnehage og du setter deg selv og barnet inn i et overvåkningssystem. Skummelt!

En annen ting som plager meg med denne barnehageutbyggingen er også... ved å sette barnet i barnehage hele dagen, forringes tilknyttningen til ditt barn.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: "Barnevernet" og ungdomskriminelle
PostPosted: Sun Oct 12, 2008 11:05 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Bjørn Erik wrote:
Jeg tror ikke såkalte barnevernere og deres overordende skal la seg overraske om man får se flere som "reagerer" på lignende måter.
De bør heller ta inn over seg at de ved sitt apparat, sin maktmisbruk og sine nyttige idioter fornedrer og tvinger barn og familier ut i den mest ufattelige avmakt og og destruksjon.


Gutten som brant ned barnehager tilhører angivelig en gjeng som står for 25 % av all ungdomskriminalitet:

De begår 25 prosent av all ungdomskriminaliteten.

Søndre Buskerud politidistrikt, som de siste dagene har vært herjet av en gjeng som tenner på barnehager, står de 50 mest aktive kriminelle for over halvparten av de straffbare forholdene.

- Disse gjengangerne krever mer enn andre. Her snakker vi om personene som gir nesten samtlige offentlige etater noen av de største utfordringene vi har, sier Svein Bjørn Losnegård, politioverbetjent og leder av ungdomsseksjonen ved Bergen Sentrum politistasjon.

- De aller fleste unge gjør før eller siden noe som strider mot loven. Forskjellen er at gjengangerne fortsetter med det, ofte fordi de mangler gode voksenpersoner som er med på å trekke dem inn på rett spor igjen, sier Sturla Falck, forsker på Norsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (Nova).


Kommentar: Gutten som satt fyr på barnehager var plassert i en barnevernsinstitusjon. Man skulle tro at han der fikk tilstrekkelig kontakt med "gode voksenpersoner" som kunne trekke ham på rett spor igjen.

Selv har gutten gitt "barnevernet" skylden for ildspåsettelsene. Han mener "barnevernets" manglende evne/vilje til å lytte til ham, provoserte ham til å tenne på.

"Barnevernet" virker altså mer eller mindre som en utløsende faktor for kriminelle handlinger. Mindre "barnevern" vil sannsynligvis føre til mindre ungdomskriminalitet, for "barnevernet" skaper hat mot samfunnet. Dess mer "barnevernet" griper inn og tvangsplasserer på grunn av adferdsproblemer, jo større vil adferdsproblemene bli, for "barnevernets" tiltak er uten positiv effekt. De har kun negativ effekt. Så her får myndighetene takke seg selv for at barnehager blir påtent. Den enorme satsingen på "barnevern" har vært særdeles mislykket.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 13, 2008 5:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

NRK
wrote:
- Brannen etterforskes nå som påsatt, sier krimsjef i Halden-politiet, Mona Bergseth.
Flere enn ett arnested

Årsaken er at tekniske undersøkelser viser at det var mer enn et arnested i huset, noe som normalt tilsier at en brann er påsatt.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]