It is currently Fri Mar 29, 2024 1:27 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 11:38 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnefjernet er "SCHIZOFAN", det er nå min mening. Selv tror di på diagnose våset og kan få en sjøl.

IKKE PERFEKSJONISTER ER TROLIG BEDRE Å LEVE SAMMEN MED. Derimot hater barnefjernet dem. Samt plager di folk med lav til ingen utdanelse. Hvem som er dine foreldre betyr og mye i barnefjernets verden, for hvem di velger å plage. Kusinen min betalte mange ganger ikke husleie. Barnefjern plaga ikke ho. Det er noen som får barnefjernets øyne på seg. Hater barnefjernet.

Har man manglende grunnskole og atpåtil kommer i fra en fra før forfulgt familie av komunen, ja, da kan du være sikker på at systemets rotter i barnefjern og hele pakka, vil plag deg og ta barna fra deg. Som også familie hater og lærer Elin Glugvatshaug gjør. Ble advart mot å gå i konferanse time hos ho for ho var så fæl mot folk. Som meg eks. Gubben gikk. Da jeg bestemte meg for å gå hatet hun meg slik at ho hevnet seg med å sende barnefjern smld. På den skolen mine barn går på i dag kan jeg så langt gå på konferansetimer uten å bli plaga. Men så tapte jo barnefjernet saken og da. Di tør trolig ikke plag oss mer. Men hvem vet? Er aldri trygg, heksa finns jo...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 6:53 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
I styre og stell og på regjeringsplan får man være anoretisk. Foreldre tar barnefjernet barna fra om di har det. I sin tid ville Torgeir Nilsen i barnefjern - tidligere år annsatt der - ta barna fra en tre barnsmor om han fant ut at hun hadde anorexia. Dette er jo noen år siden. Han var og Krf politiker. Huff, for noen vemmelige kristne. Di som skal herse med andres liv kan ha en slik sykdom. Men ikke en mor. Da tar di barna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 6:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja, om hun var spiseforstyrret av noe slag...? Denne familien hadde ikke bil. Han hengte seg kolosalt oppi at foreldrene gikk og handlet mat på butikken. Alle bruker jo bil idag . Dessvære hadde ikke familien bil. Gid, hvilken barnefjernsak! Syke mennesker! Schicofane er hva barnefjern er.


Tidligere barnefjernsleder i Mosjøen, Ann Mari Skogsvoll, parentes skogstrollet. Hun var ute etter en familie her i byen hvor hun ville ta barna fra foreldrene fordi hun mente mors barndomshjem og familie ville være til belastning for hennes barn. Det har det imidlertid aldri vært. SCHIZOFANT BARNEVERN!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 9:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er vel ikke så vanskelig å se at di stakkars ungdommene som er på Mosjøen barne- og ungdomspsykiatri, vil bli barnefjernsoffer om få år. Der stiller di opp med tunge diagnoser på disse stakkars ungdommene. Fremtiden deres har di allerede ødlagt. Di er dømt til et liv med barnerov og dårlig behandling generelt hos systemets rotter. Di ødlegg disse barn og ungdommenes liv.

Ansatt som jobber der har tidligere jobbet på barnevernet i Mosjøen. Har vært hos ho Ragnhild da ho var barnefjerner. Der jobber og fruen til etterfoskningsleder SNORRE Bogfjellmo. Populært kalt "snørre". Han lyg så fælt på folk.

IKKE ALLE POLITI I MOSJØEN ER GERN . Hva gleder det disse folkan å ødleg andres liv - barnefjern og co og psykobablere...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]