It is currently Sun Jun 23, 2024 3:53 am



Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 02, 2008 1:23 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Fra vårt hjem ser vi rett til parkeringsplassen ved rådhuset hvor Anne Lise Bangsund jobber . Jeg kan ofte se bilen til Bangsund ikke forlate rådhuset før sent på kveld. Støtt jobber hun overtid for å røve barn .

Mange barnevernere har mindreårige barn hemme . Lurer på hvem som passer deres barn når de jobber overtid, Kan neppe ha mye med mor å gjøre . Men staten tar seg vel av sfo barn . I dag er voksne ungdommer så vant med å få alt tilrette lagt at jeg nyss leste di vurderte å få til en egen lov som skulle sikre ungdommen rett til fritidstilbud . Barnehagebarn må vell ha alt tilrettelagt, Finn på no selv kjære ungdom . Heng opp plakater mot barnefjernet eks. Eller no enda bedre , mot barnefjernet.

Nesa til Bangsund har en tendens til å vibrere sånnsom man kan se hekser på barnefilm . Vi ser altså den sølvgrå lille komuneheksbilen fra vårt hjem. Idag labbet heksa runt på sjøsiden ho ser skummel ut så jeg sente en mld til Arild om det så han var informert om at jeg kunne bli sjikanert av henne slik hun ALLLTID har pleid når hun ser meg på byen .

Ei som relaterte til Bangsund, privat, holdt på å kjøre over meg med bil i dag , ho såg meg godt , tror hun prøvde kjør på meg. Her er det farlig å bo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 02, 2008 3:03 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Min elste datter som nå er gift , var som tenåring kjærest med en sønn til noen fosterforeldre som var pinsevenner , Di hadde svært mange fosterbarn og kjæresten skrøt til min datter om hvor mye penger di tjente på å ha fosterbarn, foreldrene hans altså,


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 9:06 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Pleide ta med barna ut på lekeplasser for å få være i fred for heksa anne lise og venke snabel .Kjøpte en sykkelkjærre slik at vi kom oss vekk . No Anne Lise Bangsund suret veldig for ,Var jeg og barna ikke hjemme suret heksa, En aav mine sønner ville ikke snakk med udyret Bangsund.Påskiolen hvor hun terrroriserte mine barn med samtaler , Har mine barn beskrevet henne som grusom,Heksa kom uingen vei med sine heksehyl og hekseknep ,Godt å ha jesus med slike hekser og ufordragelige troll fra helvette, made in helvette er barnefjernet,. ønsker alle dere som sliter lykke til .


Top
 Profile  
 
 Post subject: Heksa Anne-Lise Bangsund
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 9:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Jeg synes det er fint at du begynner å fortelle om alt dere har vært igjennom, Turid. "Barnevernet" ved heksa Anne-Lise Bangsund fortjener å få sine ugjerninger eksponert. Det er imponerende at dere har holdt ut å bli forfulgt i alle disse årene. Det skulle ikke vært lov for offentlige myndigheter å trakassere og terrorisere private borgere på denne måten.

Videre synes jeg det er forkastelig at skattebetalernes penger brukes til å betale lønnn til en person som Anne-Lise Bangsund. Det burde isteden være hun som betalte erstatning til ofrene sine.

Det er den enkelte saksbehandler i "barnevernet" som er drivkraften bak overgrepene mot barn og foreldre. Det foregår svært mye misbruk under dekke av at det skal være til "barnets beste". I virkeligheten er det hensynet til de ansatte som veier tyngst. Man kan også spørre seg hva slags mennesker som synes det er greit med å plire inn i andre menneskers private hjem. Personlig tror jeg de må ha en moralsk defekt. Det er en form for kikker-mentalitet, som bringer frem det verste i menneskene. Hele samfunnet perverteres av den såkalte "barnevernsloven". Skadevirkningene er store. Likefullt turer politikerne frem med økte bevilgninger til trakassering og overgrep mot sivilbefolkningen istedenfor å bygge veier eller svømmehaller, som folk kunne hatt glede av.

Heksa Anne-Lise Bangsund har vel et så dårlig familieliv at hun foretrekker å holde seg på kontoret til sent på kveld. Der sitter hun og planlegger djevelskap istedenfor å ta seg av mann og barn. Hennes omsorgsevner er nok ikke mye å skryte av, nei.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Heksa Anne-Lise Bangsund
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 10:00 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
agrippa wrote:
Heksa Anne-Lise Bangsund har vel et så dårlig familieliv at hun foretrekker å holde seg på kontoret til sent på kveld. Der sitter hun og planlegger djevelskap istedenfor å ta seg av mann og barn.


Hun har da ingen "mann", hvilken mann tror du skulle orke- og mer kan jeg ikke si om det her uten å utfordre lovgivningen.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 6:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Man må ikke snakke om privatlivet deres. Det er ikke lov.

Men her et et morsomt bibelvers som illustrerer barnefjernere GENERELT, mer enn befolkningen ellers.

Joh 4:16-18
16 [Jesus] sier til henne: Gå og rop på din mann, og kom så hit.
17 Kvinnen svarte: Jeg har ingen mann. Jesus sa til henne: Med rette sa du: Jeg har ingen mann!
18 For du har hatt fem menn, og den du nå har, er ikke din mann. Der talte du sant.


"Intet nytt under solen...."

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 8:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Man må ikke snakke om privatlivet deres. Det er ikke lov.

Men her et et morsomt bibelvers som illustrerer barnefjernere GENERELT, mer enn befolkningen ellers.

Joh 4:16-18
16 [Jesus] sier til henne: Gå og rop på din mann, og kom så hit.
17 Kvinnen svarte: Jeg har ingen mann. Jesus sa til henne: Med rette sa du: Jeg har ingen mann!
18 For du har hatt fem menn, og den du nå har, er ikke din mann. Der talte du sant.


"Intet nytt under solen...."


"Barnevernerne" er notoriske dyneløftere som går inn i hjemmene og snoker overalt, men norsk lov forbyr omtale av deres privatliv. Hvorfor skal Anne-Lise Bangsund kunne plire inn i hjemmet ditt mens du ikke en gang kan omtale hennes sivilstand?

Jeg vet at det er en dom som har satt grenser for ytringer om de uhellige bv-ansatte, men jeg synes den smaker av skinnhellighet.

Disse falske hyklerne som lever som innbyggerne i Sodoma og Gomorra, anklager andre for "alvorlig omsorgssvikt". Det finnes vel et bibelord som omtaler slikt også.

Døm ikke, for at dere ikke skal bli dømt! 2 Etter dommen dere dømmer med, skal dere selv få dom, og i samme mål som dere selv måler opp med, skal det også måles opp til dere.
3 Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? 4 Eller hvordan kan du si til din bror: 'La meg ta flisen ut av øyet ditt', når det er en bjelke i ditt eget øye? 5 Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye.
Matt 7,1-5

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 8:25 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dette med privatliv, ble avgjort i TEMA lenge før dommen. Men jeg er helt enig i at man moralsk sett burde kunne påpeke deres privatliv, for å få frem hykleriet. Ut fra min ideologi så opphever overgrep rettigheter, om man ikke har avtalt noe annet med de man gjør overgrep mot. (Jeg tror jo på et "avtale-samfunn".)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 04, 2008 11:45 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Turid skrev:

Quote:
I dag er voksne ungdommer så vant med å få alt tilrette lagt at jeg nyss leste di vurderte å få til en egen lov som skulle sikre ungdommen rett til fritidstilbud .


Dette er en planlagt utvikling, for det skaper passive og føyelige borgere. Som Nils Christie sa det - "vanskeligst å kontrollere er den som ikke har noe å tape" - om en har greid å gjøre befolkningen avhengig av "tilbud" så er sjansene store for at de går dit makten vil.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 06, 2008 2:32 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Heksa Anne Lise Bangsund kom renende på døra til heimen vår fordi hun hadde skjekket at husleia ikke var kommet inn den mnd. Sanheten var at den var betalt fire dager for sent. Sinnsykt, og der sto heksa på døra. Kontrolkjeringa, kan jeg fortelle burde passe sine egne saker.

Stiller seg opp når jeg er i byen med barna bare for å plag. Driver og stirrer og måler barna mine fra topp til tå. Hjelpe meg for ei fordømt ekkel heks ho er. Etter alt det barne fjerns helvette ho og sitt herk har holt, kan hurpa bare fortsette. Har gullrompe ho vet ni.

Må vell få lånt meg en russedrakt en søttende mai. Og skaff meg et vanngevær og sprute vann på heksa når ho kommer i sin bunad i søttende mai tog. Så mye ho har plaget meg har det vært herlig å dusjet ho orntlig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 06, 2008 6:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Bare for å ha sagt litt av vært, så vedrørende purken som bantes i vårt hjem. Ja, nå bruker ikke vi det språket i vårt hjem. Men, hehe, vi har hatt gjester som har brukt det språk. Vi kaster di selvfølgelig ikke ut. Her i denne barnefjernsaken så hadde svina trengt seg inn. Det er no helt annet. Det er forkjell på å be folk, og på folk som trenger seg inn med maktpeakket sitt. Barnefjernet gjør alt mye værre for folk. Man finner ikke et skriftsted i Bibelen som forsvarer barnefjernets handlinger. Barnefjern is made in hell. Sladrekjerringer, løgnpaver, ondsinna jævler.

Hevnsyke melder folk til barnefjern. Samt slike som tjukkeberta i Kulstadlia som på bakgrunn av løgn melte oss. Jeg kjente ho ikke. Ho påsto ho kjente familien. Barna kjente ho ikke. Gubben kjente ho ikke. Ho hadde tatt en slankeoperasjon etterpå. Pga sine komplex. Komplex mennesker melder å til barnefjern.

Lykke til alle dere som kjemper mot disse satans utvalgte som barnefjern er. Med det vil jeg si at i kampen mot monstrene i barnefjern skulle dere hatt Jesus. Djevelen er ond; dvs barnefjernet i denne samenheng.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:30 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Jeg er ikke noe flink å skrive. Dere andre er å beundre flere av dere. Kjempemessig med slike som dere når det rettes mot barnefjernet. Jeg på mange måter beundrer noen av di utlandske kultur og tro. Di har som oftes et godt familiesamhold som er til å beundre.

Hva gjeld barnefjern er det helt klart at dårlige tolker og missforståelser i språk fører til feiltolkninger, også innfor barnefjern og i slike sammen heng. Mange barn er nok tatt som følge av sviktende komunikasjon. Der finns garantert mennesker generelt som der gjør overgrep mot, i det såkalte barnefjern som og har komunikasjonsproblem og vanskeligheter med på gjøre seg forstått. Det enten det er språk eller sosialangst etc. Disse begås det grove overgrep i mot.

Forøvrig må folk få velge sine liv sjøl. Hvordan di vil leve det. Barnefjernspedagonker har sjøl en livstil som mange av dem som di tar barna i fra andre for. Legg ned barnefjernet. Nok er nok la våre barn vokse opp trygt for at ikke noen fra barnefjern skal komme å røve barna fra foreldre.


Bare for å ha det sagt trives ikke jeg blant pinsevenner i det lokale di har her i byen i allefall. Selv om det fins mange gode kristne. Holder ikke til i no prippen ekkel intolerang menighet. Der hører ikke jeg hjemme da Gud skapte oss mennesker til FRIHET. Man finner jo her i byen bare gerne intolerange menigheter. Nei takk. Liker å lese bibelen sjøl å lære Gud å kjenne sjøl. Gud er en god Gud, men mange kristne har gjort seg til djevelens redskap med blant annet sin tid, hvor di sto for røving av barn systematisk fra tatrer. Slike kristne forakter jeg. Ellers har jeg stor toleranse for hvordan en sjøl vil leve. Bannsord hører man overalt runtomkring så ofte at man "ikke hører det".

Derimot når makta trenger inn så er man i en forsvars situasjon, og da er alle sanser vidåpne og man må bruke det man har imot ei helvettes makt.

Ja, vi har forskjellig oppvekst alle. Jeg og Arild kom begge fra store barnefamilier. Hadde vel ikke den beste råd noen av oss. Ellers er mye ulikt i vår oppvekst. Flytta en del vi.

Godt å vinne over barnevernet. Hold dem vekke fra dere. Ta aldri kontakt med dem. Ellers intet nytt under solen...


Turid oplever vel at hun er et menneske som ikke passer inn noen steder. Noe som og har ført til ensomhet. Har alltid vert ei ensom jente, men nå har jeg mange barn herlig, herlig. Blir aldri ensom mere i livet mitt, som barnevernet ville ta fra meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 12:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Angiverrrrrrrrrrrrrere!
Lærer KARIN HANSEN koste seg godt i retten da ho fortalte at ho hadde angitt flere elever ved barneskolen til barnevernet . Ho så seg mest om i retten etter ros. Dog aldri turte hun ha hodet vent mot oss . For løgn løgn og atter løgn drev den skolen på med.

Tar angiver og barneplager Elin Glugvatshaug med i samme dragsug av onde lærere ute etter jæveklskap. Rektor JORUN THINGVOLD er og en barnevfjernsangiver. Dette til skrekk og advarsel .

Som kjent vant vi i barnefjernsaken.

Fjern barnefjernet. Vi mennesker har feil alle sammen. Det er meneskelig på å feile.

(Å så mye feil jeg skriver, hujeda mej!)

La folk i fred, avskaff barnefjernet. La alle vær i fred.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 7:38 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja, maura mener folk må få leve i fred med di liv di har. .Jorun tingvol kan passe sine egne saker samme gjelder Elin Glugvatshaug og lærer Karin Hansen. Disse løgnapene som ønsket helvette over vårt liv. Som ønsket at barnefjerrn skulle ta barna fra oss no KARIN HANSEN SA I RETTTEN. HO ER FARLIG BARNEANGIVER HAR ANGITT FLERE OG LIKER DET. Barn får bare et værre liv der di kommer. Barn savner sine foreldre så di blir syke.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
LEV DET LIV DERE VIL DET ER DITT LIV


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]