It is currently Sat Apr 27, 2024 8:27 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ordfører Arne Bergsvåg driver urent trav
PostPosted: Mon May 07, 2007 1:24 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 20, 2007 3:23 pm
Posts: 48
Location: her og der
  

Ordfører Arne Bergsvåg driver urent trav

Uakseptabelt barnevern
Av Marit Bergheim

Hun sier at det ER penger til vei og mye annet. Hvis kommunen lar være å bruke pengene på å ødelegge familier.

Gjett stedet: Vindafjord!


  

_________________
Livet er godt uten barnevernstupper


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 5:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Oct 22, 2006 3:09 pm
Posts: 28
Location: telemark
hei hei vi skal nå få ta dei på ett viss.vi må stå på.det er hardt å bo så nærme dei.eg er jo tanten til vindafjordbarna som ble tatt av 5 politi.heilt javligt.dei har jo sagt gjenttate gonger vi er redd pappa!!!!!!!!!!!!!!ka skal eg gjera det eg sier til deg er at ein vakker dag så kommer dere heim att til mamma og alle dåkans venner .da ser dei ned
og gråten er i øynene deres.det er så sårt å sjå på når dei lider.men ka kan vi gjera mot dette systemet??????????eg er så lei av løgn og bedrageri.det at eg må sjå på barna mine at dei og lider for dei får jo ikkje treffe sine kjære søskenbarn.nei dette er godt for langt nå må noen gripe inn.ellers så er 2 liv som blir reven bort.hilsen tanta i bø

_________________
hei er det noen som har eller er kontakt med barnevernet i vindafjord kommune ei hebnes/moldeseter?pass dere for dei to.ta kontakt med meg på email.eg skal gjera alt for mine to tantunger som i dag ikkje har det bra.


Top
 Profile  
 
 Post subject: IDIOTER
PostPosted: Tue May 29, 2007 3:13 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Oct 22, 2006 3:09 pm
Posts: 28
Location: telemark
DETTE SOM EG HAR SKREVET INN HAR FOSTERFAREN OG HANS MOR TATT UTSKRIFT AV .PS DERE TRUER IKKJE MEG DET ER VIRKELIG SYND PÅ DERE.DET ER BARE SANNHETEN EG SKRIVER OG DET VEIT DERE.ER DERE REDD FOR NOKO???????????ps dere som har barna til min søster.dere må vite at vi er ikkje domme!vi har tatt opp alt på lydopptak da min tante og onkel besøkte dere.

_________________
hei er det noen som har eller er kontakt med barnevernet i vindafjord kommune ei hebnes/moldeseter?pass dere for dei to.ta kontakt med meg på email.eg skal gjera alt for mine to tantunger som i dag ikkje har det bra.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]