It is currently Thu Mar 28, 2024 10:37 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sendt mail til Nordlys
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 12:37 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Sendte en mail til Nordlys etter en noe følelsesladet og komplett ensporet artikkel.

Avisartikkelen
Mailen Arild Holta wrote:
''En ubehagelig innsikt
...
Etter å ha hørt mange debatter i kommunale organer om barnevernet, er jeg helt sikker på at et stort flertall av politikerne bare har en helt overfladisk oppfatning av den virkeligheten barnevernet arbeider i og med. Det kan ikke være slik. Mørkleggingen kan ikke fortsette. I det minste må de som styrer vite hva dette handler om. Å sette seg ordentlig og konkret inn i dette, kommer til å bli en ubehagelig innsikt. Men den er helt nødvendig.''

Jeg blir ikke lengre forbauset over å lese ting om barnevernet, ting som er like ensporet som fylleprat.

''Etter å ha hørt mange debatter i kommunale organer om barnevernet...''

Kan dere ikke få inn i de enkle sjelene deres at det er ikke kun der debatten foregår. Heller ikke i media.

Det finnes motparter. Både foreldre barn og de som tidligere opplevde barnehjemskandalene. Det finnes også motparter innenfor forskning og vitenskap.

Hva om myndighetene skulle agere som om det ikke fantes en motpart til arbeidsgiverne? Hvor mange venstreradikale ville påpekt de fascistisk-lignende forholdene da?

Jeg påpeker den fordømte omsorgsfascismen media støtter opp om og er en del av.

Dere burde skjemmes. Det er totalt forkastelig at dere forkaster brukergruppene i den grad dere gjør.

Arild Holta

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg gir min tilslutning
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 1:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg gir min tilslutning til din mail. Den var veldig god. Som vanlig.

Det fine med saken er den at vi etterhvert har begynt å få mye oppmerksomhet i media nettopp fordi at vi presser på dem gjennom vår organisering, spesielt på nettet. Og spesielt RBV frustrerer dem, fordi at meningmann når ut til massene.

Vi må jo bare fortsette å stå på. Om du har anledning til det, kan du jo kopiere Arild sin mail og skrive til flere andre aviser, myndigheter og organisasjoner.

Hm. Jeg lurer på NÅR den første journalisten vil skrive et ålreit protrett om meg? Og engasjere en fotograf for å ta nydelige bilder av meg? Eller NÅR vil de gjøre det samme for / med noen av oss andre?

Jeg tviler på at det skjer i min tid. I mellomtiden har jeg tatt fine bilder av meg selv som etterslekten min kan få bruke. For det vil skje.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]