It is currently Mon Apr 29, 2024 1:12 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernet på dyrt hotell
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 7:38 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Nå skal Nordland holde "fagkonferanse" for barnevernere. Det blir nok dypt faglig, tenker jeg; det skal sikkert gi dem nytt mot til å fortsette på gamlemåten mot familier. Det skal blant annet foregå med en "svært praktisk" "arbeidsform". Og foreleser skal til og med være Turid Berg, en av verstingene fra Porsgrunn, som er kjent for et ille barnevern. "Konferansen" er i regi av "Bufetat, fagteam Bodø". Det høres jo lovende ut.

Det hele foregår over 2 dager, med overnatting og bespisning på Radisson SAS. Hotellet og maten figurerer sentralt i invitasjonen, ser jeg. Uten tvil finansierer arbeidsgiver med glede. Det nytter nok ikke for oss dødelige å melde oss på. Det er for lutter barnevernere, og man må søke om å komme med.

Invitasjon til fagkonferanse for barnevernet

Hvis man klikker på lenken "Barnevernkonferanse, påmeldte", figurerer blant annet Vefsn, med Anne Lise Bangsund som representant. Hun skal overnatte med helpensjon, står det. – Kjekt, dette, at barnevernerne legger ut lister over seg selv og sin aktivitet. Det er jo til gjengjeld så ille hvis andre gjør det, er det ikke så vi stadig får høre?

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 9:48 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Turid Berg, er ikke det en Månedens Idiot. Det var vel hun som tillot en far å misbruke sitt barn seksuelt.

Tro hva han har å lære folk?!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: har vært der
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 10:59 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja, dette ser jo da svært lovende ut....

Har faktisk bodd på dette flotte hotellet i 4 dager sammen med min familie en gang da jeg var 12 år og hotellet var nytt.

Jeg skal være snill og glede meg på deres vegne, for fremtiden deres her i Norge ser ganske så dyster ut :D

Samtidig vil jeg benytte anledningen til å reklamere litt for Palau som ikke har utleveringsavtale med Norge....

Et aktuelt tema for dem vil nemlig etterhvert begynne å bli hvordan de skal komme seg rasket ut av landet for å unngå strafferettslig forfølgelse for deres brutale terrorvirksomhet mot sivilbefolkningen.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 11:54 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Stor helg for bransjen

På Mo i Rana skal "alle barns talsmann" Hjarmann være tilsted å fortelle hvordan barn som lever i hjem med ustabile forhold, vold og rus føler og opplever dette i hverdagen, han har visst "intervjuet noen av dem slik at han vet allt om dette og føler nok at han absolutt er den rette til å få det i riktig perspektiv:)

Samtidig er dette en del av den vervekampanjen som nå foregår.
Dette er over et tredagersseminar og koster 1500 for å høre Hjarmann, få lunsj og kaffe- ALLE dagene.

Var inne på å være tilstede der, men syntes det var utidig å måtte betale for "noe jeg allerede har".
Ga også uttykk for dette til den som hadde påmeldingen, hvorpå denne vel egentlig ble litt beklemt. :oops:
Jeg får se, det er mulig å etterpåmelde.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]