It is currently Mon Apr 29, 2024 8:34 am



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Hvor mange barn må barnevernet røve før det norske folk setter hodene deres på stake?
Alle 43%  43%  [ 6 ]
Ca. 10 000 til 7%  7%  [ 1 ]
Kun 2, mine 0%  0%  [ 0 ]
Ingen flere, nå er det nok 50%  50%  [ 7 ]
Total votes : 14
Author Message
 Post subject: Halloween
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 9:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Halloween nærmer seg, og alle barnevernsheksene gjør seg klar til å dra til Bloksberg på kosteskaftet sitt.

I Bloksberg skal avholdes en stor Heksekongress den 31. oktober 2007. Hovedinnleder er trollmannen Reidar Hjermann mens Kari Killén er spesielt invitert til å holde festforedraget.

Undertegnede har ved en tilfeldighet kommet over utkastet til Kari Killéns foredrag på Den store heksekongressen anno 2007.

1) Tilberedning av små barn i ovn

Kari Killén vil innvie forsamlingen i sine personlige favoritt kokeoppskrifter for hvordan man best tilbereder små barn. Små barn er, som kjent, livretten til Kari Killén, for hun anser kjøttet deres for å være særdeles mørt.

2) Effektive metoder for å røve barna vekk fra deres foreldre

Her vil Kari Killén gå nærmere inn på hvordan hun skaffer seg små og store barn. Den enkleste metoden er å sende en såkalt bekymringsmelding inn til det lokake barnevernskontoret. Her gjelder det å gjøre løgnen om omsorgsssvikt/mishandling så stor at barnevernskontoret ikke kan ignorere den. Deretter er det utredning ved barnevernspsykolog, og ovnen kan settes på 225 grader Celsius.

3) Hvordan få en grotesk forbrytelse til å fremstå som en velgjerning?

Her er Kari Killén virkelig i sitt ess. Hun har mottatt Kongens Fortjenestemedalje for sin barnekidnappingstjeneste og blir hyllet av makteliten for sin innsats for barna. Ingen synes å bry seg om de mange barn som blir røvet og fortært av trollkvinnen Killén, for barnas stemmer er for svake i forhold til heksenes tordentale.

Til middag serveres nystekt småbarn, ristede nøtter og mandelpoteter.

Alle trollkvinner, trollkarler og hekser ønskes hjertelig velkommen til en uforglemmelig Heksekongress i barnevernets navn.

Satan er Heksekongressens store beskytter og alle deltagere forventes å fornye sitt troskapsløfte til den gamle slangen. Det vil bli anledning til rituelt samleie med Slangen for både gamle og nye barnevernere.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: arabisk ordspråk
PostPosted: Sat Oct 27, 2007 7:24 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Arabisk ordspråk oversatt til norsk wrote:
Tre ting er umettelige - ørkenen, graven og barnevernet

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Halloween-masker
PostPosted: Sat Oct 27, 2007 8:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Barnevernskonsulentene trenger, i motsetning til oss andre, ikke gå til innkjøp av masker på Nille for å feire Halloween. De fleste ser tilstrekkelig grufulle ut som det er.

Her er et lite utvalg av ansatte på et ikke navngitt barnevernskontor, den usakkyndige og rettens hore, kommuneadvokaten:

Barnevernkonsulent nr. 1

Barnevernskonsulent nr. 2

Barnevernsleder

Psykolog

Kommuneadvokaten

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Avgudsdyrkelse
PostPosted: Sat Nov 03, 2007 9:58 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
agrippa wrote:
Satan er Heksekongressens store beskytter og alle deltagere forventes å fornye sitt troskapsløfte til den gamle slangen. Det vil bli anledning til rituelt samleie med Slangen for både gamle og nye barnevernere.


Her kunne det like gjerne stått "Staten er Heksekongressens store beskytter.."

I Norge dyrkes Staten som en guddom. Alle bøyer seg i underkastelse for det statlige tyranniet. Staten krever fullt innsyn i familielivet. Ingenting skal lenger være privat.

At det i virkeligheten er Satan som dyrkes når Staten opphøyes til guddom er det visst ingen eller få som forstår.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 03, 2007 10:06 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Agrippa skrev:

Quote:
I Norge dyrkes Staten som en guddom. Alle bøyer seg i underkastelse for det statlige tyranniet. Staten krever fullt innsyn i familielivet. Ingenting skal lenger være privat.

At det i virkeligheten er Satan som dyrkes når Staten opphøyes til guddom er det visst ingen eller få som forstår.


Gud er jo død - for pressefolkene, lærerne og meningsmafiaen - og hva skal en tro på da?

Nå er det også uttrykt bekymring over at det fremdeles er et flertall i befolkningen som tror på Gud - færrest er det selvfølgelig blant de som stemmer SV (som også er de som har sterkest tro på staten).

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Staten er vår Far
PostPosted: Sat Nov 03, 2007 6:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Anne Brit Raaen wrote:
Gud er jo død - for pressefolkene, lærerne og meningsmafiaen - og hva skal en tro på da?

Nå er det også uttrykt bekymring over at det fremdeles er et flertall i befolkningen som tror på Gud - færrest er det selvfølgelig blant de som stemmer SV (som også er de som har sterkest tro på staten).


Når Staten blir den man setter sin lit til, så har jo i praksis Staten overtatt Guds rolle.

Det er Staten som er vår Far, ikke lenger Gud. Dette er avgudsdyrkelse av verste sort. Det forbauser meg ikke at vantroen er mest utbredt i Sosialistisk Venstreparti. Sosialismen er jo en av de største vantroene.

Vår såkalte velferdsstat bygger på sosialismen, og barnetraficking-virksomheten, som går under et annet navn blant tilhengerne, er en sosialistisk idé.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 04, 2007 8:39 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Agrippa skrev:

Quote:
Vår såkalte velferdsstat bygger på sosialismen, og barnetraficking-virksomheten, som går under et annet navn blant tilhengerne, er en sosialistisk idé.


Dersom det virkelig er en velferdsstat vi lever i. Jeg er ikke så sikker - for meg er velferd å få leve i frihet, sammen med de menneskene jeg er glad i og i full åpenhet.
Det samfunnet vi lever i likner mer en kontrollstat - der målet - det friksjonsfrie samfunn - også helliger alle midler.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Den norske kontrollstaten
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 9:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Anne Brit Raaen wrote:
Dersom det virkelig er en velferdsstat vi lever i. Jeg er ikke så sikker - for meg er velferd å få leve i frihet, sammen med de menneskene jeg er glad i og i full åpenhet.
Det samfunnet vi lever i likner mer en kontrollstat - der målet - det friksjonsfrie samfunn - også helliger alle midler.


Velferd er bare en omskrivning for fascisme, som har blitt et belastet begrep. De venstrevridde ideologene er ivrig opptatt med å dikte opp nye ord som kan brukes i propaganda-øyemed. "Velferdsstat" er et av de mest vellykkede begrepene. Jeg er sikker på at opphavsmannen/-kvinnen slår seg på brystet over sin genialitet.

En annen særdeles vellykket eufemisme er b-ordet, som jeg ikke vil nevne. Barnetrafikk er mer dekkende for virksomhetens faktiske innhold.

Norge er i sannhet blitt en kontrollstat. Vi skal forsørges av staten fra vugge til grav. Om dette er et godt samfunn er et annet spørsmål. Ofrene for kontrollinstansen "barnetrafikketaten" vil nok svare et unisont NEI!

Spørsmålet er om våre maktkåte politikere har undervurdert det norske folks frihetstrang. Kampen har så vidt begynt. Undertrykkerne er ikke vant til motstand. De er vant til å ture frem som de vil. Det er på tide å lære dem en lekse.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 9:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Jeg vet jo at både Agrippa og Arild ser et viktig grunnlag for barnevernets aktiviteter og filosofi i venstreorientert politikk, sosialisme o.l.

Disse elementene kan jeg også se, men når jeg ser hvordan partier som IKKE er sosialistiske resonnerer og går frem angående barnevern, synes jeg ikke de er et hår bedre. De har de forskjelligste begrunnelser, alt fra "velferd" til "kriminalitetsbekjempelse" og "dydighet", men like ille blir det "håkke såmm".

Nei, jeg vender stadig tilbake til en av mine observasjoner og synes jeg ser den bekreftet (og man liker jo å få sine kjepphefter bekreftet): Det er fåfengt å sette barnevern helt inn i noen vanlig politisk høyre-venstre-skala, og meget vanskelig å sette det inn i noen annen vanlig politisk ramme også.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 10:31 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Marianne skrev:

Quote:
Det er fåfengt å sette barnevern helt inn i noen vanlig politisk høyre-venstre-skala, og meget vanskelig å sette det inn i noen annen vanlig politisk ramme også.


Mange som regner seg til venstre forveksler kollektivet med staten - som jo er noe helt annet.

derfor tror de at alle vil bli lykkelige dersom bare staten tar seg av de ulykkelige - og for å støtte opp om egen ideologi begynner de selv i de profesjoner som er relatert til dette. Siden de ikke har noen klar forestilling om menneskeverd og hva det egentlig betyr å ha en arbeidsgiver som en er instinktivt lojal mot - for ikke å snakke om at en selv opplever et kollektiv (beskyttet av lover)innenfor lauget - så kan de fortsette i sin lille drømmeverden og skylde på alle andre.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: En sosialistisk idé
PostPosted: Wed Nov 07, 2007 8:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
 
Jeg vet jo at både Agrippa og Arild ser et viktig grunnlag for barnevernets aktiviteter og filosofi i venstreorientert politikk, sosialisme o.l.

Disse elementene kan jeg også se, men når jeg ser hvordan partier som IKKE er sosialistiske resonnerer og går frem angående barnevern, synes jeg ikke de er et hår bedre. De har de forskjelligste begrunnelser, alt fra "velferd" til "kriminalitetsbekjempelse" og "dydighet", men like ille blir det "håkke såmm".

Nei, jeg vender stadig tilbake til en av mine observasjoner og synes jeg ser den bekreftet (og man liker jo å få sine kjepphefter bekreftet): Det er fåfengt å sette barnevern helt inn i noen vanlig politisk høyre-venstre-skala, og meget vanskelig å sette det inn i noen annen vanlig politisk ramme også.
  


Jeg er forsåvidt enig, men det er ikke til å komme bort ifra at barnetrafikken er en sosialistisk idé. De "borgerlige" partiene er dessverre ikke spesielt borgerlige. I likhet med Kåre Willoch har de beveget seg sterkt til venstre på den politiske skalaen. Selv Karin Woldseth, Fr.p.'s familiepolitiske talskvinne, ivrer sterkt for at barnetrafikken skal overta ansvaret for asylbarna (for da får de det så meget bedre). :lol:

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]