It is currently Sat Apr 27, 2024 5:05 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Bør foreldre som undersøkes av "barnevernet" umyndiggjøres for å sikre barna best mulig?
Ja, foreldrene burde få automatisk oppnevnt en formynder i "barnevernet" ved opprettelse av undersøkelsessak 0%  0%  [ 0 ]
Nei, det burde bli forbudt å opprette undersøkelsessaker uten saklig grunn 100%  100%  [ 10 ]
Ja, umyndiggjørelse av foreldrene er et godt tiltak som vil gavne barnas beste 0%  0%  [ 0 ]
Ja, alle aleneforeldre burde få opprettet en offentlig formynder 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 10
Author Message
 Post subject: Må betale for sin egen umyndighetsgjørelse
PostPosted: Fri Apr 18, 2008 9:14 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Britney Spears (26) er umyndiggjort, men må betale for det store advokatapparatet.

Retten har bestemt at Britney Spears (26) må betale for alle advokatene som har jobbet med omsorgssaken siden nyttår.

Advokatfirmaet som jobbet for å umyndigjøre Britney og overføre ansvaret for Britneys formue og økonomiske interesser til hennes far, skal også ha en stor del av det store honoraret som popstjernen nå er beordret å måtte betale.


Kommentar: Britney Spears har brødføtt et kobbel med advokater, som har sørget for å få henne umyndiggjort. Nå må hun selv ta regningen for sin egen umyndiggjørelse!

Dette minner om foreldre som blir pålagt av myndighetene å betale såkalt oppfostringsbidrag til "barnevernet", som har tvangsfjernet barna deres.

Det minner også om dødsdømte som blir pålagt å betale for kulen som skal brukes til å skyte dem.

Det såkalte "barnevernet" har plaget Britney og familien over lang tid og er muligens årsaken til at saken har gått så langt som den har gått. "Barnevernet" og advokatbransjen går hånd i hånd. De er gjensidig avhengig av hverandre. "Barnevernsaker" genererer honnorar til advokatene, som i sin tur gir et skinn av legitimitet til "barnevernets" avgjørelser.

Foreldre som blir forfulgt av "barnevernet" er også på sett og vis umyndiggjorte. De disponerer ikke sin egen tid, men må finne seg i å bli innkalt til møter og avkrevd forklaring når det måtte passe "saksbehandlerne" i "barnevernet". Slike "samtaler" og "møter" tar mye tid og gjør at de forfulgte føler seg konstant overvåket og umyndiggjort.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 20, 2008 10:46 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Jepp! Saksbehandler i barneverntjenesten lovet at hun skulle klare å knekke og umyndiggjøre meg.

Siden den gang, har hun steget i gradene og blitt avdelingsleder. Å satt i gang et helvete uten like.

Men hun har enda ikke klart å knekke meg.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]