It is currently Mon Apr 29, 2024 3:44 am



Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Skaper "barnevernet" falsk trygghet for at barn ikke blir utsatt for vold?
Ja, "barnevernet" klarer ikke å oppdage barnemishandling 63%  63%  [ 5 ]
Nei, det er mange dyktige folk i "barnevernet" 0%  0%  [ 0 ]
Ja, det hadde vært bedre at politiet overtok 38%  38%  [ 3 ]
Nei, "barnevernet" hjelper tusenvis av barn hvert år 0%  0%  [ 0 ]
Usikker 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 8
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 29, 2008 1:48 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Familier som måtte trenge det kan ikke lenger ta imot hjelp fra noe som helst hold. Alt vil barnevernet bruke mot dem . Og barnevernet vil si at de ikke klarer å ta vare på barna uten hjelp å så tar de barna i fra dem . Slik er det. Den gammeldagse husmorvikara som både Arild og jeg har til tider hatt i vår barndomsheim existere ikke lenger. Mi mor var innlagt på sykehus da ho mista et ufødt barn ,og vi hadde vel omtrent tre forskjellige husmorvikarer der. Arild er vist vokst opp med en del hjelp i deres heim og til tider. Noe som var vanlig før. Ingen barnevern tok barna fra folk av den grunn. Skal man ikke få lov å være på sykehus. Vet kvinner som har problem med å få lagt seg inn på sykehus pga ansvar for heim og familie. Det er noe dritt det her samfunnet en har fått i dag. Med det fordømte motbydelige barnevernet.

Enda lenger tilbake hadde også min mor hjelp i deres heim. min far hadde også det. Noe man kostet selv forsto jeg. ansatt i heimen. Men man kan jo ha boende hos seg folk fra fattige land som intet har å gjøre\ leve av. Som kan bidra med hjelp i heimer. Det er vel tre mnd en kan ha folk boende hos seg om en måtte ønske. Så er det jo bare å skifte ut til ny person når tiden er omme. Så får norsker hjelp å di mat og husly.

Skulle jo hatt en vakt mester til å skremt vettet av Bangsund og Abel da de terroriserte meg den sommeren Arild var vekke. En kjempe importert.

:D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]