Marianne skrev: Vi må be svend-aage berette mere.
Selfølig.
Vi er nogen der har skrevet lidt af vores erendringer så meget vi nu kan huske og læst i vores Sagsakter som vi har været uviden om fantes, hvor vi nu har foget nogle af dem ( tro mig det er ikke nemt at få udleveret)
Og vi kan se at der mangler sider, som ingen ved hvor er bla, derfor vil vi have åbnet de sagsakter vi ved findes i Rigsarkivet men Socialministeren har medelt ikke bliver åbnet, det gør os mere nyskærige hvad gemmer de?
Min beretning er ikke helt fuldendt der vil komme opdateringer efter hånden jeg erindre dem. For jeg havde den gode evne at jeg kunne befinde mig i en drømmeverden under anbringelsen til dengang store glæde og er overbevist at det hjalp mig på bedste måde gennem opholdne
men desvære gjore det mig ikke rustet til Verden udenfor.
Private historier ligger på dette link.
http://radiogodhavn.dk/forum/viewforum.php?f=21
Der er samtidig på
www.godhavnsdrengene.dk gå til debat i menyen til venstre der finder i radio/tv/avisartikler/billeder ect.
under Lyd og Vidio on line der forteller vi og skriver om vores ophold
og leve vilkår den gang og hvordan det er gået i voksenlivet.
Man vil kunne se at dengangs omsorg vidreføres i dag og trives i bedste velgående. Vi kan ikke gøre meget for os selv men hvis vi kan med vores erfaring og viden i dag gøre en forskel, så gud nåde dem der vil stoppe os vi har alt at vinde og intet at tabe.