Slike kommetarer er det svært mange av oss som har fått fra en eller begge foreldre
Det verste er hva Mona Lygre skriver om psykobabbelet hun har fått og hvordan og hvor lenge slike papirere er gyldige! I resten av rettsystemet blir slike rapporter utidsmessige etter maks 10 år! De kan bare hentes fram hvis noen begår samme type handling i svært grove brudd på loven. Eksempelvis pedofili eller drap.
Det gjenstår bare å finne ut om det
virkelig er sagt eller om det er
tolking eller fri
fantasi fra barnefjernerne
Selv fikk jeg det fra min mor i skriftlig form
Hun bestred det aldri
Min eldste skulle også ha sagt noe liknende, men nå, som alt er over for vår del og vi har fått snakket ut, som det så moderne heter, var ikke saken slik i det hele tatt
Jeg, og min mann, hadde klare rammer for hva vi tillot og røyking på sengen om natten av en 12 -13 åring er under ingen omstendighet lovlig aktivitet! Vi er alle allergiske og uansett er innendørs røyking ikke akseptabelt. Det hadde også vår eldste sagt. Tvert om hadde hun sagt at vi hadde klare regler og brudd førte til reaksjoner i forhold til bruddet. Jeg brukte også å be om unnskyldning dersom jeg gjorde urett, men i god barnefjerns taktikk: Sørg for at familien settes opp mot hverandre
Dermed må man ikke skrive ned hvordan det hele egentlig henger sammen!
Selv om de aller fleste vet at det ikke holder vann det som er skrevet om meg, kan dere jo tro at jeg har fått noen form for oppreisning eller hjelp til å bearbeide hva barnefjernet og min mors uttalelser har gjort med meg hele familien min!