It is currently Thu Mar 28, 2024 10:24 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: PERSONER JEG ADVARER MOT.
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 3:39 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
1 Advokat Tore Brænden, bv sympatisør, en utrolig frekk og lite tiltalende liten "mann".Han er en lidenskaplig motstander av yttringsfrihet, og har ved flere anledninger stått frem offentlig og argumentert for å kneble den yttringsfriheten vi i følge norsk lov skal ha her i norge. Når en advokat argumentere for slike ting, er veien kort til et diktatur. Norge er jo den siste "sovjet stat"(ser du Tore, nå er du på førsteplass!)
http://www.tv2nyhetene.no/skattelisten/ ... ongsvinger
2 Frode Bråten, enhetsleder Eidskog.Står på listen på grunn av at jeg ikke ser noen som helst vilje til å være sjef, han lar sine annsatte bryte loven uten å gripe inn.
3 Maiken Rudi Moe, bv kongsvonger, forvrenger absolutt allt som blir sagt.
4 Elin Hoverud, forfatter av falske bekymringsmeldinger, Eidskog.
5 Aase Aas, barnevernssypatisør Eidskog.
6 Lege Gustav Tham, lager falske legeerklæringer for bv, Eidskog
7 Monica Gressberg, barnevernet i Eidskog, hun er farlig på den måten at hun smisker seg inn på deg for å så "stikke kniven i ryggen på deg". Hun er fortsatt sykemeldt, pr 14.04.07, på grunn av den psykiske belasningen ved å ha navnet sitt ute på nettet, noe hun hadde sluppet om hun tok til fornuft og tilbakeførte to små lidende jenter. http://www.tv2nyhetene.no/skattelisten/ ... +gressberg
8 Fylkesnemndsleder Anders Skjevling, bv sympatisør, familiefientlig,sers kvinnefientlig. http://www.tv2nyhetene.no/skattelisten/ ... +skjevling
9 Fylkesnemndsmedlem Jorunn Asknes, 23 Furnes, spes.klin.psyk.
10 Fylkesnemndsmedlem Tinken Skogstad,2407 Elverum,klinisk sosionom.
11 Fylkesnemndsmedlem Randi Bækkevold,2372 Brøttum, sivilist
12 Fylkesnemndsmedlem Hans Morønning,2436 Våler, sivilist.
13 Advokat Liv Nøkleby, bv sympatisør og advokat for bv http://www.tv2nyhetene.no/skattelisten/ ... id=1160233
14 Torill Myrhaug, bv leder i ullensaker, ekstremt farlig for familier.Ekstremt løgnaktig.
15 Morten Solheim, Nannestad, Forfatter av falske bv bekymringsmeldinger
16 Åse Britt Heggelien, Nannestad, Forfatter av falske bekymringsmeldinger
17 Undis Samuelsen, 2240 magnor, Forfatter av falske bekymringsmeldinger, ville ikke stå for det hun hadde sagt i fylkesnemnda, feigt! Hun driver også å "advarer" folk mot meg på grunn av mitt arbeid mot bv. Tidligere fostermor, så da vet vi hvordan menneske hun er.
18 Anne Lindalen, Undelisgutua 42,2750 Gran, beredskapshjem, vitnet falskt i fylkesnemnda.Stjeler tingene og klærne til fosterbarna sine.
19 Frank Kjær, Snålroa,2270 Flisa, bv sympatisør og angiver
20 Her er det en "eventuell" plass til fosterforeldrene til småjentene mine. Vi får se hvordan de takler å sette fosterbarna sine behov foran sine egne.
21 Fredrikke Lynum,meget løgnaktig sakkyndig, skriver det bv vil at hun skal skrive, skjeler til fremtidige oppdrag fra bv. Hun er også aktiv innen å finne opp nye måter å ta barn på. http://www.tv2nyhetene.no/skattelisten/ ... ?id=629420
22 Bjørg R. F. Klevengen, Nannestad, meget foreldrefientlig, meget løgnaktig. Hun gjorde ett stort nummer utav å forklare fylkesnemnda at det luktet sterkt urin hjemme hos oss, hun gikk så langt i sitt skuespill at hun klemte frem tårer for å få fylkesnemndas sympati. Ved senere konfrontasjon, nektet hun for å ha uttalt dette.
23 Fylkesnemnsleder Marit Helen Larsen, helt uten interesse for sannheten, kun interisert i barnevernets "sannhet", lar ikke privat part komme til orde.
24 Bjørn Hornslien, klinisk pedagog
25 Cecilia von Garaguly, psykolog
26 Ragnvald Blakstad, frivillig fylkesnemndsmedlem
27 Kjersti Falch, frivillig fylkesnemndsmedlem
28 Advokat Anitra Haldorsen, sandvika advokatkontor, bv sympatisør.
29 Ann-Heidi Øierås, bv nannestad, familiefientlig
30 Connie Stolpnes, fostermor, 1925 Blaker
31 Jan Ove Haugen, fosterfar, 1960 Løken
32 Psykolog Anne Kulseng Berg, Østbytunet behandligssenter. Hun innrømmet i fylkesnemnda at min sønn hadde vist bedring i sine problemer i den perioden som han hadde ofte kontakt med meg, men fylkesnemnda kom frem til ett samvær 3 ganger i året. Det ville jo vært for jævlig om gutten ble frisk.
33 Johanne Almli, forfatter av falske bekymringsmeldinger og tidligere gift med min far, innlagt på psykriatisk klinikk.
34 Fylkesnemndsleder Petter Wulfsberg, han er på listen på grunn av at han ikke har baller nok til å dømme imot barnevernets idioti og stoler blindt på Fredrikke Lynums psykobabbel.
35 Klikisk sosionom Turid Haugseth, for hennes "dilting" i barnevernets rumpe, hun er totalt blottet for egne meninger og bruker Fredrikke som en krykke for å ha meninger.
36 Alminnelig medlemm i fylkesnemnda Åge Simonsen, fra Austmarka, ved kongsvinger, han satt i fylkesnemnda og prøvde å virke viktig, håper for hans del at det var tilfredstillende for hans maktbegjær.
37. Sakkyndig Gro Tele. Jeg har ikke hatt den "gleden" å møte henne selv, men på grunn av hennes livsfarlige behandling av min venninne, vil jeg alikevell putte henne på denne listen. Dette på grunn av blant annet hennes stempling av min venninne som psykisk syk, uten noen annen grunn enn at mor vistnok er for glad i ungene sine. Skal vi virkelig kunne miste ungene våre og bli stemplet som psykisk syk på grunn av at vi elsker våre barn?
38. Trond og Ragnild Langseth, Beredskapshjem i Løten, De er veldig bv tro og villig til å sabotere det tildelte samværet som mor har fått. Nekter også mor å ringe barnet, selv om det står i "dommen" at hun får 15 minutter i måneden.
39. Anne Lovise Fredriksen, lege, kjøpt og betalt av bv, villig til å legge inn pasienter på bv sin befaling uten å selv undersøke pasienten.
40. Magnor barnehage. Det har kommet meg for øret at de annsatte ringer bv for "filleting" og beskylder folk for å mishandle ungene sine, UTEN NOE SOM HELST BEVIS ELLER ADEKVATE GRUNNER. Et barn har det bra hjemme selv om det har noen blåmerker, friske barn sitter IKKE I RO!!!!!!!!Dette forstår visst ikke de annsatte ved Magnor barnehage..........
41. Her har jeg reservert en plass til far til min datter, han bruker bv mot meg men nekter å ha med de å gjøre selv. Dette vil på sikt føre til at bv setter min datter i fosterhjem. Er det barnets beste?????
42. Eva Wenche Brungot. Hun er løgnaktig, men det kan man lett forklare ved at hun driver et firma som baserer sin virksomhet på å hjelpe bv med å kidnappe barn. http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=982142571

DETTE ER IKKE EN HAT LISTE :!: slik tore tulling påsto, DA JEG IKKE HAR NOEN FØLELSER OVERHODET OVENFOR DISSE MENNESKENE :!:

ADVOKATER
1 Tore Brænden, kongsvinger http://www.tv2nyhetene.no/skattelisten/ ... ongsvinger
2 Anitra Haldorsen, Sandvika
3 Liv Nøkleby
4 Liv Clemmetsen

BARNEVERNSANSATTE
1 Frode Bråten, Eidskog
2 Maiken Rudi Moe, Kongsvinger
3 Monica Gressberg
4Torill Myrhaug, Ullensaker
5 Bjørg R.F.Klevengen
6 Ann-Heidi Øierås
7 Eva Wenche Brungot http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=982142571
8 Wenche Strand, annsatt i Molde, innleid av Eid BV
9 Gerd Lise Moen Paulsen, leder i Eide bv

LEGER
1 Gustav Tham, Eidskog
2 Anne Lovise Fredriksen

SAKKYNDIGE/PSYKOLOGER
1 Fredrikke Lynum, Feiring
2 Anne Kulseng Berg, Østbytunet behandlingssenter
3 Gro Tele, Oslo

FYLKESNEMNDSMEDLEMMER
1 Anders Skjevling, Fylkesnemndsleder Hamar
2 Jorunn Asknes, spes.klin.psyk. Hamar
3 Tinken Skogstad, klinisk sosionom, Elverum
4 Randi Bækkevold, Brøttum, sivilist
5 Hans Morønning, Våler, sivilist
6 Marit Helen Larsen, fylkesnemndsleder Oslo
7 Bjørn Hornslien, klinisk pedagog, Oslo
8 Cecilia von Garaguly, psykolog
9 Ragnvald Blakstad, Oslo, sivilist
10 Kjersti Falch, Oslo, sivilist
11 Petter Wulfsberg, fylkesnemndsleder, Kongsvinger.
12 Turid Haugseth, klinisk sosionom, Kongsvinger
13 Åge Simonsen, Austmarka, kongsvinger, sivilist

ANNGIVERE
1 Elin Hoverud, Eidskog
2 Aase Aas, Eidskog
3 Morten Solheim, Nannestad
4Åse Britt Heggelien, Nannestad
5 Undis Samuelsen, Magnor, Eidskog
6 Frank Kjær, Flisa
7 Johanne Almli, Sverige

FOSTERFORELDRE
1Trond og Ragnild Langseth, Løten
2 Anne Lindalen, Gran
3 Connie Stolpnes, Blaker
4 Jan Ove Haugen, Løken

BARNEHAGER/SKOLER
Magnor barnehage
Magnor Skole v/rektor

DOMMERE
Thommesen, Einar. Glåmdal tingrett

Jeg kunne også ha laget en "personer som støtter meg liste" den vill ha inneholdt ca 40 navn, men føler at det vil bli en "hat" liste for barnevernet. Jeg er ikke interisert i å gi barnevernet offre i deres hatkampanje mot biologiske foreldre.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Mon Mar 15, 2010 5:53 pm, edited 26 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Det er notert.
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 7:38 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Det er notert. 1Q=)

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jonny Strømsvåg
PostPosted: Fri Oct 21, 2011 12:03 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Her vil jeg sette inn ett navn på en som har hele landet som sin arbeidsplass. Han er barnevernskonsulent, han tar på seg oppdrag som saksbehandler. Han har en oppførsel og en holdning som er meget skremmende. Han har nok mange liv på samvittigheten sin.... I samtaler med klientene så sitter han og skryter av hvor fine ting han kan kjøpe seg pga sin fine og godt betalte stillig. Han påberoper seg å være både lege og psykolog, da han STRØR rundt seg med diagnoser. Han er kort og godt ett meget sykt og ondt "menneske" som jeg ADVARER folk på det STERKESTE mot!!!!

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jonny Strømsvåg
PostPosted: Fri Oct 21, 2011 12:10 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=983437982

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]