It is currently Sat Apr 27, 2024 10:01 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: STENS PERSONLIGE FRUSTRERTE MENINGER.
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 7:14 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
. Jeg hadde en helt annen oppfattning av barnevernet og myndigheter den gangen jeg traff Annette, min kone. Jeg trodde som alle andre at barnevernet var der for å hjelpe når folk hadde det vanskelig. Samme dagen som barnevernet fattet vedtaket om å ta ungene til Annette, så ringte bv til oss for de ville ha Annette til lege. Jeg pratet med de da Annette ikke ville, Monica Gressberg lovte meg at om jeg fikk Annette til legen så skulle ikke ungene bli tatt, men da vi kom til legen fortalte han at Monica Gressberg allerede hadde fattet vedtak om omsorgsovertakelse. Dette reagerte jeg på da hun klart og tydelig hadde lovet meg det motsatte bare 30 minutter før. Der og da ble min tillit til barnevernet dramatisk svekket. Annette hadde jo sagt at barnevernet hadde truffet vedtak om omsorgsovertakelse og jeg hadde ikke trodd henne da, siden Monica forsikret meg om at dette ikke var tilfelle. Det er en ting jeg ikke forstår, hvorfor går det ikke ann å sette en privateterforsker på din egen saksbehandler i barnevernet for å senere i retten si at: ja, men du gjør akkurat det samme som du kritiserer meg for å gjøre, hvorfor blir da mine unger tatt og ikke dine. Dette er en tankevekker. Privateterforsker hadde vert en løsning, selvsagt hadde barnevernet blitt lynende forbandet. Men bv går bare etter "fattige" folk da de vet at disse ikke har midler til å slå til bake slik røkke og co har. For jeg mener at personlig formue ikke har noe med omsorgsevne å gjøre.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Thu Feb 01, 2007 2:36 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 8:05 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg har all forståelse for å ta disse personlig. Her kan man imidlertid ikke gjøre det. Da vil myndighetene forsøke å stenge nettstedet, samt overfalle meg personlig med avstikking av PC etc. Derfor har jeg fra starten av klargjort tema for forumet.

Det er imidlertid en enkel jobb å starte en blogg, hvor man beskriver metoder for å ta igjen med bv, metoder som går utover hva som tillates i dette forumet.

Jeg har ingen medlidenhet med barnetyver.

PS: Du må gjerne få deg eget medlemskap i forumet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]