It is currently Sat Apr 27, 2024 7:59 pm



Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Fylkesnemnda = barnevernet
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 9:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:
FYLKESMEMNDA ER BARE EN FORLENGELSE AV BARNEVERNET OG VIL UANSETT HVA DU GJØR DØMME I BARNEVERNETS FAVØR. DESVERRE.

MITT MOTTO ETTER DENNE OPPLEVELSEN ER:AVSKAFF BARNEVERNET, AVSKAFF FYLKESNEMNDA, DE ER KUN TIL SKADE FOR DET NORSKE FOLK!!!!!


Jeg er helt enig. Fylkesnemnda er en prosessuell bastardog skulle aldri vært opprettet. Alle avgjørelser skulle vært fattet av tingretten, inkludert avgjørelsen om å iverksette undersøkelse.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 05, 2007 7:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Siste utvikling i saken er at Bjørg R. Klevengen har satt opp samværsdatoer. Det som er utrolig fasinerende og et meget godt bevis for at Bjørg R. Klevengen er meget lite inteligent, er at alle samværsdatoene er lagt til oddetallshelger, poenget er at samværene skal legges til de helgene jeg har de to andre ungene her, B og B.M. Det er partalshelger jeg har samvær, noe som er konsekvent og har vært praktisert i over 2 år nå, men Bjørg R. Klevengen vet tydeligvis ikke hva oddetallshelger og partallshelger er for noe, skikkelig inteligent den der :lol: :lol: :lol: Imponerende arbeid, Bjørg R. Klevengen :!: :twisted:
Samværene skal foregå med tilsyn, noe jeg gleder meg villt til! Ja, helt ærlig. Da skal jeg legge ned noen retningslinjer for vedkommende som skal føre tilsyn.

1. Vedkommende skal til enhver tid holde seh i bakgrunnen, på hertil egnet stol, pinnestol :twisted:

2 Vedkommende får ikke under noen omstendighet ta noen som helst kontakt med medlemmene i familien. Vedkommende er her for å føre tilsyn, noe som skal utføres med øynene ikke munnen. Vedkommende er ikke her på en trivelig visit som en venn.

3 Om familien finner ut at de skal ta en tur ut, skal vedkommende holde seg på behørig avstand da vedkommende ikke er et vellkomment innslag i denne familien.

4 Om vedkommende ikke overholder disse forskriftene, vil vedkommende bli henvist til å føre tilsyn utenifra som den kikkeren vedkommende er.

Dette er regler jeg vil informere vedkommende om med det samme vedkommende innfinner seg her på min eiendom. Slik jeg ser det har vedkommende en jobb å gjøre som innebærer å "stoppe uønsket adferd hos mor" noe som vedkommende utmerket kan gjøre uten å sosialiere med familien. Som tidligere nevnt, oppdraget krever øyne og ikke en munn. Jeg regner med at det vil bli et utroligt helvete utav dette men jeg er i min fulle rett å skjerme mine andre barn mot denne inntrengeren.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 05, 2007 9:41 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Synes det var fornuftige regler.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Situasjonsbetinget stress
PostPosted: Sat May 05, 2007 11:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:

Samværene skal foregå med tilsyn, noe jeg gleder meg villt til! Ja, helt ærlig.


Jeg har en mistanke om at såkalt tilsyn idømmes kun for å frata foreldrene lysten til å ha samvær med sine barn. Det må være utrolig stressende og ubehagelig å ha en slik tilsynsperson til stede når du endelig får lov til å treffe dine egne barn!

Ellers er jeg helt enig med deg i at tilsynspersonen må holde seg i bakgrunnen og la være å sosialisere med familien. Dette er ikke noen sosial visitt, men et tilsynsbesøk.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Fylkesnemnda
PostPosted: Sun May 06, 2007 1:05 am 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Du har helt rett. Det spiller ingen rolle om du er tilstede i fylkesnemnas sak mot deg. De er kun en forlenget arm av bvt og ber aldri om bevis for grove påstander og sladder fra ondskapsfulle mennesker. Tvert om oppmuntrer de til mened. Deres møte er kun en fasade for å gjøre bvt lovbrudd gyldig.

Link til dom om tvangsfjernelse fra min sønn ved fylkesnemda i Bergen.

http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=997

Advarsel mot disse mennesker:
Leder: Fylkesnemndsleder Reidunn Magnussen

Sakkyndig medlemmer: Ivar Ukvitne, spesialpedagog
Leif Brenne, psykolog

Alminnelige medlemmer:
Danuta B. Domanska Bjørndal
Jostein Grøneng

Offentlig part:
Bergen kommune, ved Fana barneverntjeneste
Partsrepresentant
Prosessfullmektig: advokat Mette Gjerde

Egen advokat:
Prosessfullmektig: advokatfullmektig Jan Christian Alvheim

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 06, 2007 7:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Fylkesnevndleder Reidunn Magnussen i Bergen:

For 10 år siden lo hun høyt og hysterisk da jeg på en åpent møte (hvor de skulle skjønnmale barnevernet) sa at familier blir forfulgt av barnevernet.

Her har vi henne i en artikkel fra i år:

Nyfødte «straffes» i tregt rettssystem

Det fremgår av artikkelen at hun ikke synes det er det minste galt å ta nyfødte barn fra sine mødre. Det eneste hun beklager er, tvert imot, at det går "for lang tid" i beredskapshjem før det blir "avgjort" hvor barnet skal bo permanent – altså i fosterhjem eller hjem.

Advokat Arne Valen uttaler seg også svakt her. Hen vil ikke klandre fylkesnevnden. Vi vet at han er brukbar for ofrene i barnevernssaker, men han har aldri ytret et ord om at selve myndighetenes aksjoner er gale og falske fra grunnen og at barnevernssaker skulle avskaffes.

Advokat Mette Gjerde er det meget god grunn til å advare mot. Hun har også hatt saker hvor hun har representert barnevernsofre men ikke til deres beste, og hun samarbeider svært svært så godt med barnevernet.

MHS

PS: Beklager, Annette, dette har visst ikke så mye å gjøre i din blogg. Men det er iallfall samme type ting som dine egne opplysninger.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Last edited by MH Skånland on Sun May 06, 2007 9:45 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 06, 2007 8:41 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Du er tilgitt, H.M. Skånland, jeg syns at beslektet informasjon er helt greit at det kommer frem i min blogg. Det viktigste i denne kampen mot bv galskapen er nettopp det at så mye informasjon som mulig kommer frem, for det er KUN da vi har en sjans til å få en slutt på kidnappingene og overgrepene isenesatt av statens representanter, altså pruseluskene i bv.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 06, 2007 9:03 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Jeg blir kvalm av å lese dette, stakkars gutt!

Hvis han ikke er ødelagt når han er kvernet ferdig, er det i hvertfall ikke takket være BV & co.

Du kommer til å få en stor utfordring når du skal lege sårene hans, Annette, men vet du -det tror jeg du klarer!

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 06, 2007 9:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Ikke minst tror jeg det er positivt og viktig for barn at de har foreldre som er åpne og modige! Levende mennesker, ikke bable-idioter som føyer seg etter bableidiologi!

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]