It is currently Sat Apr 27, 2024 7:42 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernets splitt og hersk metoder
PostPosted: Tue Jul 17, 2007 10:30 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Her vil jeg begynne og legge ut klare bevis for barnevernets "splitt og hersk" metoder, brukt i min sak for å hindre samarbeid mellom meg og småjentenes far. Først vil jeg legge ut det bv har i sine papirer om barnas far, så vil jeg legge ut den såkalte uttalelse i forbindelse med at far har stevnet meg for retten for å få den daglige omsorgen. Uttalelsen er ett makkverk uten like, og forfattet kun for å opprettholde fars støtte til bv mot meg. I uttalelsen forplikter ikke barnevernet seg til noen ting, men støtter far ene og alene på en uttalelse, "han er villig til å godtta barnevernets avgjørelse om hvor barna skal vokse opp, hans største ønske er at jentene skal vokse opp hos han men godtar om bv mener noe annet" Jeg er IKKE ute etter å sverte far, men å rope ett stort varsko til de som måtte tro på barnevernets falske lovnader. Jeg har ingen tro på at barnevernet faktisk kommer til å støtte fars ønske om å få jentene hjem når han har hjulpet bv til å "feie" meg av banen, da vil de snu og si at barna har det best i fosterhjemmet, fremfor hos far. Jeg er meget bekymret for fars reaksjon den dagen det virkelig går opp for han hva han har vært med på og hvor grundig lurt han har blitt. Jeg gjentar til slutt, jeg er ikke på noen måte ute etter å sverte far eller på noen annen måte skade han verbalt her inne, han er far til mine søte små og fortjener all respekt, men jeg kan ikke sitte å se på at han blir lurt så til de grader av bv, samt at jeg vil forhindre at andre går i fella til bv.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:02 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg har lignende erfaringer når det gjelder bv i Vefsn.
Utfra disse mener jeg du har all god grunn til dine bekymringer når det gjelder bv`s taktikk.
I tillegg har de antydet i møte med barnas mor at om forholdet til meg opphørte kunne barna komme hjem.
Les nederste avsn på innlegget :http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=2947&highlight=bj%F8rn+erik

Du har min fulle støtte og stor respekt for det du gjør ! :)

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Samma her,
PostPosted: Thu Jul 19, 2007 1:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg lider akkurat de samme kvalene som du Annette, nå når jeg legger ut min historie på den splitternye hjemmesiden min Advarsel: Barnevernet Dreper! Derfor har jeg lagt til følgende orientering på forsiden:

Mona Lygre wrote:
Lars Rathke er
pappaen til min elskede sønn Andreas.

Lars er den kjekkeste og greieste pappen i hele verden. Han har alltid stilt opp for både meg og Andreas og det gjør han fremdeles den dag i dag. Han er en enestående kjernekar, og jeg har alltid elsket ham dypt og inderlig, selv om det likevel ikke ble oss to...

Alle mennesker har både gode og dårlige sider, og Lars er en av de få personene jeg kjenner som har flest gode sider. I "min historie" er jeg uheldigvis nødt til å presentere leseren for et par sider ved Lars som det står et svakt minustegn foran. Jeg skulle ønske at jeg kunne strøket disse historiene, men hvis jeg gjør det, så vil ikke leseren kunne se og forstå hvor langt ut i det blå barnevernet og psykologen havner når de kommer med sine tåpelige konklusjoner og vurderinger.

Jeg appelerer til leserens sunne fornuft om forståelse for min kinkie situasjon (pest eller kolera?) og håper og ønsker at Lars lykkes over all forstand med sitt og sine, til tross for at det kan oppfattes som om jeg sverter andre folk for å frikjenne meg selv. Det er som sagt ikke min intensjon, for her er det barnevernets stasi-metoder som skal belyses og avsløres, og da kan ikke jeg / vi sitte her og sutre bare fordi om det skulle dukke opp et par skjønnhetsfeil hist og her.

Mona.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]