It is currently Thu Mar 28, 2024 9:48 pm



Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Misbruk av barnevernsbarn
PostPosted: Sun Feb 24, 2008 7:17 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Her mishandlet de barnehjemsbarna, dette er overskriften på artikkelen på nettsiden til dagbladet i dag. De slår stort opp om at 140 barn har blitt utsatt for overgrep på dette barnehjemmet i tidsrommet 1960 og 20 år fremmover. De har funnet et barnelik på eiendommen....

Jeg kan ikke annet enn å tenke, er dette fortid eller foregår dette ennå?

Jeg er av den oppfattning at det så absolutt IKKE tilhører fortiden, men er så absolutt NÅ TID.

Det er så absolutt skremmende å tenke på alle de stakkars små skjebnene, som på grunn av systemets rotter som det bv er, har fått livet ødelagt og til og med mistet livet, under barnevernets såkalte "omsorg".

En "omsorg" som i følge bv er langt bedre enn den foreldrene gir.
Det betyr altså at vi foreldre sex-misbruker og mishandler våre barn verre enn dette?
Hvorfor er da dødligheten for barnevernsbarn bemerkelsesverdig høyere enn i resten av befolkningen???
Hvorfor får vi da "bølge" etter "bølge" med søksmål fra tidligere barnevernsbarn, etter hvert som de som overlever blir voksne og tør si ifra?
Hvorfor har da staten satt av penger til fremtidige søksmål fra barnevernsbarna?
For, om denne "omsorgen" som bv tilbyr, som liksom skal være så mye bedre enn den vi foreldre gir, gjør at ungene dør eller blir ødelagt som menneske, hvorfor blir da den delen av våre unger som er så uheldige å ikke havne under barnevernets fortreffelige "omsorg" i det heletatt fungerende mennesker?

Om denne bv ideologien hadde hatt ett fnugg av sannhet i seg, så burde vi sett massesøksmål mot staten for at ikke bv grep inn da vi vokste opp. Det er jo noe vi meget skjelden ser, og hvorfor det?
JO, for barne"fjernets" ideologi er for lengst bevist at den er det største sprøyt som har blitt uttalt i menneskehetens historie.

Til slutt vil jeg si: dette som omtales i denne artikkelen er IKKE fortid, det er NÅTID.........

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/23/527823.html

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re
PostPosted: Sun Feb 24, 2008 8:30 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ja, jeg tror det ligger mange lik begravet i forbindelse med de norske barnevernsbarna, på lik linje med denne sak på øyen utenfor England. Klassisk historie, lurer på når man vil undersøke tilsvarende institusjoner i Norge.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 24, 2008 9:59 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Jeg tror myndighetene VET hvordan det står til på de forskjellige barnehjem rundt om kring,
så de vil ikke gå inn og undersøke forholdene i det offentlige rom.

Situasjonene er desverre slik at det handler om penger,
ikke det at en slik undersøkelse koster for mye,
nei,
det handler om at det er MANGE som har sin inntekt i dette syke systemet og hensynet til de går milevidt foran hensynet til barna dette rammer.

Barna er desverre bare en handelsvare i denne sammenhengen.
Og det er desverre slik at disse jobbene tiltrekker seg "søppelet" av menneskeheten, pedofile og sadister. Dette på grunn av at i denne settingen, er det minimal sjanse for å bli oppdaget, dette på grunn av at, 1.barna dette gjelder er på forhånd stemplet som ikke troverdige så om de skulle manne seg opp til å fortelle om overgrep, så blir de ikke trodd.
2.myndighetene, med politiet i spissen, verner om disse overgriperne, da en eventuell avsløring vil sette pengestrømmen i fare.

Så sjansen for at våre "kjære" folkevalgte kommer til å sette igang undersøkelser ved de eksisterende barne og ungdomshjem rundt om i vårt vidstrakte land, er lik NULL!

De sakene som har kommet opp har blitt besynderlig raskt behandlet i systemet og med bemerkelsesverdig lite mediaomtale. Dette beviser bare det jeg sier om at alle etater og "myndigheter" i norge er inne i denne menneskehandel.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re
PostPosted: Sun Feb 24, 2008 11:46 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Helt enig, de forskjellige offentlige og private ansatte i barnefjernindustrien, vet udmerket hva som foregår, og det tror jeg også de fleste borgere gjør. Det handler om menneskerespekt som er blitt totalt frafallende i vårt "velferdsystem", der det å utnytte de som er "sårbare" er blitt en akseptabel handling. Det handler også svært mye om at de "profesjonelle ansatte hjelpere" ser på det menneske de skal hjelpe som et objekt. Veien derfra er kort til at objektet blir gjenstand for menneskehandel.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 25, 2008 1:46 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Ja, for "mammon" har stor makt og hans tilbedere går gjerne over lik for å tilbe ham...... Om liket er av et barn eller en hel familie, er vel ikke så nøye i fanatiske menneskers øyne.

Moralen er vel at "pengene styrer allt"!

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: NRK Beinrester fra barn i gulvet
PostPosted: Mon Feb 25, 2008 10:07 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Quote:
Jerseys tidligere helseminister Stuart Syvert ble i fjor høst tvunget til å gå av etter å ha fremmet anklager om overgrep mot barn, og han beskylder embetsmenn og politikere på øya for å ha vært med på å skjule overgrepene.

- Det er tydelig at de hele tiden har ønsket å tie om disse sakene og feid dem under teppet, sier Syvert.

(NRK)


http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.4931736

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 02, 2008 2:16 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Siste utvikling i saken er at de som har vært annsatt på barnehjemmet nå prøver å true offrene sine til taushet.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 288209.ece

Det jeg nå håper på, men har liten tro på, er at norske myndigheter skal ta lærdom av dette og åpne storstilt granskning av tidligere og nåværende barne og ungdomshjem, samt barnevernet.

Dette kommer ikke til å skje da det er folk helt opp i regjeringen som er involvert i denne menneskehandelen.

Men jeg vil sende en utfordring til våre politikere,
"Den av dere som TØR fremme et slik forslag i stortinget, er i mine øyne meget tøff, da vi her har med å gjøre en landsomfattende mafia, som dreper mennesker for fote"

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 03, 2008 10:59 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Her kommer mer i denne saken.

http://www.nettavisen.no/verden/article1644876.ece

Det viser seg det at en pedofilring var tilknyttet dette barnehjemmet, men det kom virkelig IKKE som en "bombe" på meg.
Jeg vil gå så langt at jeg vil påstå at det er helt "normalt" i disse kretser.

Det som er spørsmålet her,
er hvor mange barne og ungdomshjem er tilknyttet pedofilringer i dag?

Jeg påstår at det er ALLE, det er den typen mennesker som tiltrekkes slike jobber, og ved å jobbe under bv er sjansen for å bli tatt, minimal.

For bv beskytter sine egne, inklusive sine pedofile medarbeidere. Ja, de er vel av samme legning de også.

Jeg vet om en konkret sak der et barn som har blitt utsatt for overgrep under barnevernets "omsorg" har nå fått en mannlig støttekontakt,
som hun skal være alene med.

Selv om vedkommende ikke er pedofil, noe jeg tror vedkommende er, så er det et overgrep i seg selv å la dette barnet være alene med menn barnet ikke kjenner og er trygg på.

Etter slike overgrep som det seksuelle overgrep er, så må barnet vernes mot potensielle overgripere,
men bv sender da dette barnet rett i armene på en ny potensiell overgriper.

Dette er i seg selv en horribel historie, men desverre IKKE UNIK!

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 05, 2008 11:32 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Siste i denne saken,

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=511831

Det er vel ikke for mye å forlange en storstilt grundig granskning av alle barnehjem over hele europa.

Jeg mener saker som dette beviser det vi har hevdet hele tiden, og at norske myndigheter, som gjerne vil være foregangspersoner på de alle andre felt, nå skal gå foran som et godt eksempel å ta et krafttak slik at vi får avdekket hva som egentlig foregår på barne og ungdomshjem.

Dette tror jeg ikke kommer til å skje, desverre, men det er nødvendig!!!!!

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re
PostPosted: Wed Mar 05, 2008 1:22 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ja en storstilt gransking av alle barnefjerninstitusjoner og fosterhjem hadde sandelig vært på tide....

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Re
PostPosted: Wed Mar 05, 2008 2:47 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ama wrote:
Ja en storstilt gransking av alle barnefjerninstitusjoner og fosterhjem hadde sandelig vært på tide....


Den kommer ikke.

For det vil si det samme for dem som å skjære av den greinen som de sitter på. Dessuten så har de ikke råd til slike undersøkelser, med tanke på alle de erstatningene som vil følge i kjølvannet. Men kanskje det vil komme en lignende greie om 30 år, som blir iverksatt av noen andre, som f. eks. fra folket sjøl.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 05, 2008 3:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Problemet med en slik granskning av bv og dets medløpere er at de som da forteller sannheten om dette systemet vil sannsynligvis bare forsvinne, Jeg vil gå så langt i mine påstander at jeg vil påstå at de vil elegant bli likvidert av denne mafian.

Men misforstå meg rett, jeg er FOR at det skal bli avslørt og de ansvarlige stilt til rett for det de har gjort og det de har latt skje, men en slik granskning er meget vanskelig å gjennomføre all den tid korrupsjonen strekker seg langt inn i regjeringslokalene, hvem skal da stå for denne granskningen? Det må jo være noen meget uredde og totalt uavhengige mennesker, tviler på at vi finner de blandt de kommunalt og statlige annsatte. Da er det kun blandt oss her inne vi kan lete etter noen som kan være annsvarlig for en slik granskning. Problemet da er, vil vi bli tatt alvorlig? Vil vi få innsyn i allt? Jeg tviler sterkt på begge spørsmålene. Men på en annen side, så er det jo så populært med slike brukerundersøkelser i dag, om vi hadde fått til en brukerundersøkelse som var helt annonymisert så "brukerne"(tvangs brukere) av bv tjenester hadde kunnet svare uten frykt for represalier fra bv, ja da hadde vi kansje fått en pekepinn på hvordan situasjonen er. Vi vet det men det må ned på ett papir.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 09, 2008 11:04 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Det barnefjernet bør tenke på er at sannheten kan ikke skjules for alltid.............

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=518505

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 8:45 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Selv om sannheten alltid kommer fram til slutt, hjelper det ikke, så lenge systemet varer ved.
Det er dårlig trøst for de som er offer i dag, at fortidens ofre får oppreisning.
Den eneste måte å få stoppet dette på er ved å avvikle hele systemet!

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 8:10 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå kommer det også indikasjoner om at politiet er inblandet, ikke det at det overraket meg.........

Selvsagt er det mennesker fra alle samfunnslag som er inblandet i slikt, selv her i norge.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=503105

Og selvsagt vil ikke det faktum at sannheten kommer frem før eller senere hjelpe de i systemet i dag, men det som kommer frem er en god drivkraft for oss for å få stoppet og lagt dette systemet DØDT!!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]