It is currently Fri May 10, 2024 3:19 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Oppfordringene til å drepe mine barn er henlagt
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 1:24 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Oppfordringene til
å drepe og mishandle våre barn
er henlagt.
[/face]


De trengte 8 dager. Det er jo flott med rask saksbehandling om saken blir behandlet.

Politiet har fått tekniske bevis i form av mailer fra gjesteboken. De har også IP-nummer.

Påtaleansvarlig er Linda Frønes Rømma.
Etterforsker er Kristian Hansen.

Quote:
De underrettes om at forholdet er henlagt fordi det ikke er rimelig grunn til å undersøke om det foreligger straffbart forhold.


Om det blir lagt ut oppfordring til å drepe eventuelle barn til Linda Frønes Rømma og Kristian Halsen, så vil det bli en helt annen respons i politiet. Det lover jeg!

Slik oppfører imidlertid ikke barnevernsofrene seg. Det er barnevernsfantastene som oppfører seg slik, og som får støtte fra Linda Frønes Rømma og Kristian Hansen og andre i politiet.

Hadde de undskyldt seg med kapasitetsproblemer eller lignende, så kunne man forstått det. Når de finner at det ikke er straffbart, så er det tragisk.

Er det generelt at man har lov til å oppfordre til drap av bestemte barn? Eller er det barnefjernsmotstanderne man har en spesialtillatelse til å trakassere?

Barn skal ikke behandles slik. Barn skal slippe å finne oppfordringer på internett til at de skal mishandles og drepes.

Kynismen forteller jo hvorfor det er så lett for politiet å delta i- eller drite i barnevernets overgrep mot barn.

Hvorfor politiet i Vefsn ikke fatter hvordan folk skal forholde seg til barn, kan man jo undres over. Jeg har ingen problem med å fordømme det som amoralsk adferd fra de to tjenestemennene. Så får man heller bøtelegge meg for mine meninger og dømme meg til saksomkostninger.

Det er for mye vås i politiet!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Merkverdig
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 3:11 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Jeg reagerer umiddelbart her og vil stille kontra spørsmål til hennlegelse av sak hos politiet her. Er det kun når offentlig ansatte (Saksbehandlere ved sosial og barnevernkontor og leger) som har anledniing til å anmelde sine klienter og pasienter blir tatt seriøst av rettsmyndigheter. Dersom de kommer med anmeldelse rykker jo politiet mannstekt ut i uniform og med ranskaningsorde for evbentuelle våpen hos den samfunnsutstøtte foreldre? Dette gjør de jo titt i barnevernsaker, og dette ender med dom og vartekstfengsel på ubestemt tid (satt selv 4 uker og herav 1 uke i glattcelle på Hordaland politikammers politicelle) før de uten noen form for etterforskning henlegger sak etter 2 år og gir et standerersttningsbeløp beregnet ut fra antal dager klient/pasient sitter ubegrunnet i varetektsfengsel i henold til lov om ubegrunnet frihetsberørvelse. Dersom noen kommer med aklager om å mishandle og drepe et utstøtt barnversoffers barn skriiftlig over internet (dvs at politi har skriftlig bevis i motsetning til muntlig sladder og anklager de selv normalt tar meget seriøst fra andre offentlige ansette) så henlegges sak umiddelbart. Med andre ord er trusler om drap på barn ikke seriøst nok til å etterforske sak når det er offentlige tjenestemenn som blir anmelt.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Oppfordringene til å drepe mine barn er henlagt
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 3:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Påtaleansvarlig er Linda Frønes Rømma.
Etterforsker er Kristian Hansen.

Quote:
De underrettes om at forholdet er henlagt fordi det ikke er rimelig grunn til å undersøke om det foreligger straffbart forhold.


Hadde barnevernet hatt samme holdning til bekymringsmeldinger som politiet har til anmeldelser så ville det ikke blitt iverksatt mange undersøkelsessaker.

Du kan påklage til statsadvokaten i Nordland.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]