Kristin Brataas wrote:
Mona Lygre wrote:
Her er fine bilder av
barnevernpedagogstudentene på klassefest, pluss deres egne memorarer.
12.01.07.: Jeg har bare vært inne og kopiert teksten, skal bruke den til en fortsettelse på denne lenken.
Barnevernsprusselusken har stengt tilgangen til spacet sitt. Jeg var der nettopp.
Jaja, Kristin, dett var dett... selv om jeg egentlig ikke ser poenget?
Bildene har jeg kopiert for lengst, så so what? Og jeg ble veldig glad da bildene fra "Julebordet" rullet over skjermen.
HM. Har de noe å skjule kanskje? "Den som krever at det skal spilles med åpne kort, sitter som oftest med de sterkeste kortene på hånden?" Hvor ble det av "den nye åpenheten" i barnevernet,
da liksom? Og de som kalte det så fint for den "offisielle barnevern-siden"? He?
Syns nå litt synd på meg nå da, for nå blir det mindre moro på møtene mine... for jeg har alltid pleid å ha lysbildefremvisning fra den siden deres på møtene mine. De kan jo bare sjekke loggen, "statistikker", for å se at jeg har vært inne på siden deres nettopp på mine annonserte møter...
Bare på gøy, for å bevise at jeg snakker sant, vil jeg derfor legge ut et par smakebiter av deres egne bilder på mitt Space, under "En liten hilsen til nysgjerrige barnevernssympatisører...", og de kommer til å ligge der frem til jeg får beskjed fra øverste hold om å fjerne dem. Ok?