It is currently Sat Apr 27, 2024 3:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 6:38 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Litt av problemet er vel at det rammer barnevernsofrene - de som tipset om respektive. Maktpakket tar igjen med mindre besøksmuligheter, flere røvede barn etc.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 6:50 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg skjønner godt den logiske og gode hensikten med å publisere også hva den enkelte har gjort.

Flere av oss har diskutert det før. Rune Fardal har noe han kaller "hovedlisten", hvor han har en rubrikk for hver person han oppfører, og skriver fyldige kommentarer og legger inn lenker til artikler osv.

For de øvrige listene med bare navn, yrke og arbeidssted, ville det for det første bli altfor arbeidskrevende å skulle skrive utførlig om hver især. Bare spør Mona hvor lang tid hun bruker på å lage en viss oversikt over gruppens medlemmer og hva de har vært utsatt for av enkeltheter.

Og uten en svært fyldig beskrivelse vil godtfolk gi seg til å "bedømme" hvorvidt barneverneren eller barnevernsofferet "har rett". Når det er GFSR som advarer mot ganske enkelt å ha noe med disse personene å gjøre, bør man ikke invitere godtfolk til å være enige eller uenige i dette. Det kunne lett bli til en slags "folkedomstol" om hvem som er gode foreldre eller ikke, og hvorvidt GFSR's vurderinger skal få lov å være som de er eller ikke. Nei, dette er GFSR's anbefalinger, ferdig med det, ittno diskusjon!

De familiene som ønsker det, kan publisere en lengre beskrivelse av sakene sine selv, både her på forumet, og skrive kortere artikler til BarnasRett. Begge steder står det familiene fritt å oppgi navn på de funksjonærene som har skadet dem.

For det andre ville det, som Arild sier ovenfor, eksponere den enkelte familie svært sterkt, og lett forårsake hevn fra barnevernets side. Akkurat disse listene tror jeg nettopp har sin nyttige funksjon i at de gir en advarsel, ikke mere. Da vet leseren at minst én annen familie har vært utsatt for noe som familien ikke har synes var hverken hjelpsomt eller nyttig for barna og dem selv. Leseren kan selv avgjøre hvor mye vekt han vil legge på en slik advarsel.

Men det er Mona og Rune Fardal som bestemmer hvordan listene på Runes nettsted skal være, naturligvis.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Last edited by MH Skånland on Tue Jan 16, 2007 4:57 pm, edited 4 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Fasiten
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 7:57 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Blir gøy å se hvordan myndighetene vil forholde seg til listene etter at de har godkjent offentliggjøring av "dårlige entrepenører"

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 10:33 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
Det er kjempebra med disse listene over verstingene
(alle er like,da de jobber under samme system,bv).
Men,når får vi se lister over fosterforeldrene(helerne),
de som er med på å opprettholde galskapen.Ja,detl
lurer vi på.
Det bør jo også bli aktuelt ganske snart,vi er jo tross
alt i år 2007 nå


Top
 Profile  
 
 Post subject: Om helerne.
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 11:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
FREDRIKSTADSAKEN wrote:
Det er kjempebra med disse listene over verstingene
(alle er like,da de jobber under samme system,bv).
Men,når får vi se lister over fosterforeldrene(helerne),
de som er med på å opprettholde galskapen.Ja,detl
lurer vi på.
Det bør jo også bli aktuelt ganske snart,vi er jo tross
alt i år 2007 nå


E,,,, godt spørsmål,,,, og her er mitt svar på det.

Altså, så kan jeg / vi ikke legge ut navn på fosterforeldre ennå, annet enn dem som selv har profilert seg i media, se her.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: fasiten
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 1:38 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
Jeg har lyst å fortell hva jeg syntes hjalp for vår del.Vi fikk hjelp gjennom sosialtjeneste 4-2.og det fungerte godt når det var en som kordinerte alle tiltak vi fikk fra komunen da jeg har mange barn som har forskjellige diagnoser.Hjelpen vi fikk var fysioterapaut,spesial terapaut på skole og barnehage,språkformen tegn til tale, og logoped.vi laget også idividuell plan som gikk på langsiktige og kortsiktige mål.her var det hjelp ikke overkjøring og det var vi som foreldre som sa det vi ville ha som mål for våre barn.Vi hadde også hjemmehjelp slik at vi fikk frigitt litt tid som vi kunne bruke på våre barn
dette fungerte mye bedre for oss enn den måten bv jobbet iforhold til vår barn/familie


Top
 Profile  
 
 Post subject: Rune Fardal.
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 2:54 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
MH Skånland wrote:
Men det er Mona og Rune Fardal som bestemmer hvordan listene på Runes nettsted skal være, naturligvis.


1. Rune Fardal er en LYSBÆRER for oss alle. Det er Nina også. Og Jarl Rune. Og Arild Holta, Annette Olsen og og og denne listen begynner å bli lang nå, Jan Thore, og Hugo Olsen, og for ikke å glemme Marianne og Noralf.

2. Rune Fardal startet sitt nettsted med TO TOMME HENDER. Det samme gjorde også Nina, og og og

3. Rune Fardal fikk en håndfull navn av meg, som jeg hadde sanket inn fra deltakerne i Gruppen, helt ifra de 4 første annonsene for 4 1/2 år siden. Og det var sånn det hele begynte.

4. Det er Rune Fardal som bestemmer sin nettside. Jeg "driter" oppi designet, "I couln't have care less", for jeg er kun interessert i å få ting gjort. Rune Fardal bestemmer / velger også hvem som havner på "hoved-listen".

5. Det er deltakerne som bestemmer hvem og hvilke navn som skal legges ut på den andre "hit-listen".

6. Ja, det er jeg som samler inn navn på personer vi ikke kan anbefale og gir dem videre til Rune Fardal.

7. Dette er en tjeneste som kun er forbeholdt deltakere (medlemmer) i GFSR.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: God fasit og alternativ til barnevern.
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 3:20 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
gerd june wrote:
Jeg har lyst å fortell hva jeg syntes hjalp for vår del.Vi fikk hjelp gjennom sosialtjeneste 4-2.og det fungerte godt når det var en som kordinerte alle tiltak vi fikk fra komunen da jeg har mange barn som har forskjellige diagnoser.Hjelpen vi fikk var fysioterapaut,spesial terapaut på skole og barnehage,språkformen tegn til tale, og logoped.vi laget også idividuell plan som gikk på langsiktige og kortsiktige mål.her var det hjelp ikke overkjøring og det var vi som foreldre som sa det vi ville ha som mål for våre barn.Vi hadde også hjemmehjelp slik at vi fikk frigitt litt tid som vi kunne bruke på våre barn
dette fungerte mye bedre for oss enn den måten bv jobbet iforhold til vår barn/familie


Hei! Dette var jo et veldig godt fasit-svar! Jeg likte det ihvert fall.

Jeg har en tilsvarende erfaring som deg, Gerd June.

Jeg fikk et ufrivillig keisersnitt, fikk beskjed om at jeg ikke skulle gjøre ditten og datten da jeg kom hjem, men hallo, jeg hadde jo en ti-åring og en baby å ta meg av, pluss en hund som skulle luftes...

Og hjemmehjelpen sto på døren dagen etterpå, før blekket var tørt, og lenge før vedtaket var skrevet og sendt.

De kom til meg tre ganger i uken, og seinere to ganger. Og jeg har aldri før vært ute for sånne vanvittig vennlige mennesker i hele mitt liv.

Jeg er dem evig takknemlig for at de tok så godt vare på meg og barna mine. De var en sann velsignelse for meg.

Lite ante jeg om offentlig ansatte før jeg trengte hjelp. Men at det skulle være så stor forskjell på hurpene fra de som kaller seg "barnevernere" hadde jeg aldri trodd!!!

Hjemmehjelperne mine ble til en orientering aldri kalt inn til "samtale" med psykolog Svein Magnar Hansen da barnevernet ville slå kloa i mine barn. -Selv om det var hjemmehjelperne som på det tidspunktet kjente meg aller best. Besynderlig gjort, spør du meg, av en som kaller seg "klinisk spesialist i psykologi". Men, han duden innbiller seg jo det at han har røntgensyn. "Innhente opplysninger" stod det skrevet så fint i "mandatet" fra bv... -kyss meg i ræven.

Bekymringsmeldingen fra skolen og helsesøster Kari Øvreeidet, som skulle "hjelpe" meg med å få hjelp av barnevernet, førte til at stakkars minsten, babyen min, røk til, mens den eldste fikk være, fordi at han var så "knyttet til nærmiljøet" og og og - KYSS MEG I RÆVEN IGJEN.

Da jeg mistet omsorgen for minsten, satt jeg meg ned foran pc'en og skrev et ALTERNATIVT KONSEPT TIL (MOT) BARNEVERNET.

For det er alltid dét som er spørsmålet jeg / vi alltid får: Ja, men, hva skal vi ha istedet for barnevernet da?

Og okey, jeg kan jo alltids legge ut det UTKASTET nå. Men da vil jeg gjøre det på en et nytt TEMA.

Men, jeg vil altså oppfordre ALLE, slik som Gerd June, til å komme med sine alternative forslag / utkast / fasit til hva vi kan / skal ha istedet for barnevernet.

Og så kan vi finpusse på detaljene etterhvert, og siden levere det på Karita sitt skrivebord. Og til statsministeren. Og til enda flere som du sikkert vet om.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: God fasit og alternativ til barnevern.
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 4:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
For det er alltid dét som er spørsmålet jeg / vi alltid får: Ja, men, hva skal vi ha istedet for barnevernet da?


Hvorfor er det ingen som spør: Hva skal vi ha istedenfor gasskamrene da, nå som de er borte, akkurat som om Hitler grep fatt i et fullstendig legitimt problem da han utarbeidet "Den endelige løsningen".

Istedenfor barnevernet skal vi ha 2-foreldre-familier hvor mor og far er knyttet til hverandre gjennom ekteskap. Vi skal ha en langt høyere terskel mot skilsmisse, og vi skal ikke ha favorisering/subsidiering av enslige forsørgere fordi dette får uheldige konsekvenser på sikt. Familiens rettssikkerhet må styrkes og pater familias-regelen bør kanskje gjeninnføres.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Offentligjøre saksbehandling
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 6:08 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ved ren avskrift av saksdokumenter offentligjør jeg ikke bare kuratorer og deres samarbeidspartneres navn og tilhørighet, men også deres løgner og meget onskapsfulle tankegang og ikke minst handlinger. Ved å sette sammen alle sakdokumenter og internjournaler og sotere dem etter dato, kommer også navn til dem som tjener mest penger på å ta fra dem som intet har. Husk at selv om ingen aviser og tvstasjoner våger å sette offentlig forvaltning i søkelys for korrupsjon og økonomiske bedrageri betyr dette ikke at det ikke eksisterer, kun at de ikke våger å sette fingeren på hvorfor dette er et problem. Dette har jeg valgt å gjøre...

Videre er gruppesøksmålet til EMK min førsteprioritet i øyeblikket. Dersom vi får samlet de forskjellige saker barnevernet skaper med sin stigmatisering, tvangsvedtak og maktmisbruk, og økonomiske bedrageri saker så vil vi ha et større retttslig grunnlag å arbeide videre på. Jeg håper i hvertfall dette er en måte som medfører at de skandinaviske stater blir nødt å gi tilbake rettsikkerhet til de som blir berørt av familierett.

Ellers er jeg med på at alle tiltak er velkommen og til nytte for felles mål.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Paradigmeskifte.
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 6:53 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
Mona Lygre wrote:
For det er alltid dét som er spørsmålet jeg / vi alltid får: Ja, men, hva skal vi ha istedet for barnevernet da?


Hvorfor er det ingen som spør: Hva skal vi ha istedenfor gasskamrene da, nå som de er borte, akkurat som om Hitler grep fatt i et fullstendig legitimt problem da han utarbeidet "Den endelige løsningen".

Istedenfor barnevernet skal vi ha 2-foreldre-familier hvor mor og far er knyttet til hverandre gjennom ekteskap. Vi skal ha en langt høyere terskel mot skilsmisse, og vi skal ikke ha favorisering/subsidiering av enslige forsørgere fordi dette får uheldige konsekvenser på sikt. Familiens rettssikkerhet må styrkes og pater familias-regelen bør kanskje gjeninnføres.


Ha-ha-ha! Glimrende tenkt og formulert agrippa!

Det siger dessverre ikke inn i pannelappssynnappsene til folk når jeg sier at vi ikke skal ha et nytt barnevern. Og heretter så skal jeg sitere deg: Vi trenger ikke et nytt "gasskammer".

Forresten, det var det jeg burde ha skrevet vedr. fostefamilier: Vi trenger ikke flere mini-konsentrasjonsleire.

Mitt alternative konsept til barnevernet går ut på at dersom foreldre ønsker hjelp av det offentlige, så skal det besørges av Pleie og omsorgs-avdelingen. Uten journalnotatskriving og diverse andre kontrolltiltak. Folk blir stresset av det.

Alle barnevernslovene skal i sylinderarkivet (bosset, søplet). Punktum finale.

Den barnevernpedagogiske utdannelsen skal nedlegges.

Samtlige bøker av Kari Killén hører hjemme på det lille museet i Tyskland som har verdens største samling av torturredskaper.

Dersom foreldre gjør seg skyldig i straffbare handlinger mot sine barn, så skal de tiltales i henhold til straffelovens paragrafer.

Straffen foreldre får i dag, står ikke i forhold til forbrytelsene de gjør seg skyldig i. Barn profiterer nemlig ikke på å miste kontakten med sine foreldre bare fordi om de har fått bank en gang i blandt. Barn profiterer ikke på å lære å hate sine foreldre desto mer. Adskillelse og utestengning er to forskjellige ting.

Ja, jeg vet at det er provoserende å høre, men slik er det alltid med PARADIGMESKIFTER.

Og alltid så må folk stille meg spørsmål om hva vi skal gjøre med alle de barna som blir utsatt for incest. Ja, hva med de da?

Likevel er det så forsvinnende få, og selvfølgelig otter jeg på dem også, men deres tilfeller rettferdiggjør ikke at vi skal ha et så stort og omfattende organ som barnevernet til rådighet.

Dette er for øvrig et tema som hører til under vanlig strafferett. Og barnets øvrige familie vil være det naturlige stedet å plassere barnet. Men dette skjer jo selvfølgelig ikke i dag. Det er nettopp derfor jeg / vi ikke hører for ofte fra slike familier, fordi at incest er så skambelagt.

Men, det som vanlig alltid dette temaet mine motstandere kommer draskende med, når jeg sier at barnevernet skal vekk.

Folk pleier å si at vi bare ser toppen av overgrepene, og gir seg i kast med å bable om den derre "underrapporteringen". Men tenk om det ikke finnes flere tilfeller av incest enn det som likevel blir oppdaget? -Og derfor så mener motstanderne at vi må opprettholde barnevernet og pøse enda flere midler inn i det.

Få høre din mening og dine forslag nå da!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: fjerne barnevernlov og bruk straffelov
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 7:39 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
HM du har igrunnen svart selv på ditt spørsmål omkring seksuelle overgrep og insest berørte barn. Dette er nemelig en straffbarhandling og bør være innenfor straffeloven slik den er i dag. Når barnevernskuratorer skriker om seg om insest har det sjeldent grunnlag i virkeligheten, det er da kun en viderføring av egne skittne tanker og onskapsfulle løgner og sladder i kontormiljøet. Tar jeg feil sp kom først med en korrekt bevisfremlegging av disse anklager som også kan holde i rettvesenet. Det man her kan diskutere er om ikke straffeutmåling er for lav i forhold til overgrep og konsekvenser for offer. Utover dette vil jeg legge til at barnevernet har i dag mange mord på samvittigheten i denne sammenheng. Det er ikke mer enn 6 månder siden tv2 vise dokumentar om en ung fosterhjemplassert pike som led av en voldsom skyldfølelse fordi hennes far begikk selvmord i fengsel etter falske anklager om insest fremsatt av sosialkurator og barnevernskurator. Hun forklarte selv hvordan de samme kuratorer samt fosterhjem tvang henne til å forklare og fortelle om ting som var sjedd med begrunnelse av at da skulle hun få treffe sine foreldre igjen. Det kom videre frem i dokumentaren at deres insest anklager omfattet nær samtlige sosialklienter i den lille kommune og at justismordene var like omfattende som Bjung saken i norge, var et ikke ca 500 personer som ble berørt her?

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Paradigmeskifte.
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 9:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Forresten, det var det jeg burde ha skrevet vedr. fostefamilier: Vi trenger ikke flere mini-konsentrasjonsleire.


Det er jeg helt enig i, men fosterfamilier trenger ikke forbys dersom for eksempel begge foreldrene er døde. I slike tilfeller trengs ikke barnevern. Her kan private ordne opp via det ordinære rettssystemet slik at de får omsorg og eventuelt foreldrerett.

Mona Lygre wrote:
Mitt alternative konsept til barnevernet går ut på at dersom foreldre ønsker hjelp av det offentlige, så skal det besørges av Pleie og omsorgs-avdelingen. Uten journalnotatskriving og diverse andre kontrolltiltak. Folk blir stresset av det.


Offentlig hjelp er i utgangspunktet en velferdsordning, som skal behovsprøves. Jeg mener at befolkningen i større grad må bli selvhjulpen og mindre avhengig av offentlige tjenester. I tidligere tider var det mulig selv for vanlige familier å ha hushjelp, ihvertfall til grovarbeidet. Med økt innvandring fra lavkostland burde det være mulig for flere å ansette hjelp i hjemmet dersom timeprisen ikke blir for høy. Dessverre gjør fagbevegelsen alt den kan for å gjøre arbeidskraften så dyr at vanlige mennesker må gjøre alt arbeidet selv. Dersom barnevernet nedlegges kan store ressurser tilbakeføres til befolkningen. Det er vi som finansierer barnevernet via skatteseddelen.

Mona Lygre wrote:
Alle barnevernslovene skal i sylinderarkivet (bosset, søplet). Punktum finale.

Den barnevernpedagogiske utdannelsen skal nedlegges.


Barnevernsloven må vekk, og da vil "behovet" for barnevernspedagoger forsvinne. Mange sosionomer har sneket seg inn andre steder i offentlig sektor, blant annet på sykehusene. Pasienter må ligge i korridoren, men de kan få en sosionom å prate med. Sosionomene er hermetisert menneskelig kontakt. Det er bedre at mennesker snakker med hverandre enn at også denne funksjonen overtas av det offentlige.

Mona Lygre wrote:
Dersom foreldre gjør seg skyldig i straffbare handlinger mot sine barn, så skal de tiltales i henhold til straffelovens paragrafer.

Og alltid så må folk stille meg spørsmål om hva vi skal gjøre med alle de barna som blir utsatt for incest. Ja, hva med de da?


Både incest og barnemishandling rammes av straffeloven.

Såkalt omsorgssvikt som defineres best som "manglende samspill" (dårlig blikkontakt fordi psykologen ikke forstår at barnet har lukkede øyne fordi det sover) er en konstruksjon. Selvfølgelig må foreldre legge seg i selen for å gi best mulig omsorg til sine barn, men dette er foreldrenes ansvar, og ulike foreldre vil oppdra barna sine forskjellig.

Barnevernet har uansett ikke noe positivt å bidra med. Det gjør en vanskelig situasjon verre, ikke bedre.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 20, 2007 1:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
FREDRIKSTADSAKEN wrote:
Det er kjempebra med disse listene over verstingene
(alle er like,da de jobber under samme system,bv).
Men,når får vi se lister over fosterforeldrene(helerne),
de som er med på å opprettholde galskapen.Ja,detl
lurer vi på.
Det bør jo også bli aktuelt ganske snart,vi er jo tross
alt i år 2007 nå


Se nå da:

:D 35 nye navn er lagt til denne listen! :D

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 22, 2007 2:50 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jan 04, 2007 5:36 pm
Posts: 31
Hva med et ambulerende hjelpeteam for de som utsettes for invadering i sine hjem???
Med dette mener jeg noen som kommer hjem til dem som skal få besøk av bv, to styk, med kamera, dette ambulerende hjelpeteamet skal da filme hele seansen, rundt det som skjer i hjemmet når bv er på besøk! Da får man dokumentasjon på deres "arbeide" i hjemmet. Om bv snur og går når de ser dette teamet, så setter jo de seg selv i et dårlig lys, men tviler på at de tør det med et kamera oppi ansiktet!
Det måtte selvsagt funnet flere slike team runt om i landet, så man ser at bv's arbeid faktisk er likt overalt!
Hadde man fått nok dokumentasjon på bare dette, og i tilegg fått deres rapport fra hjemmebesøket, så har man et bra grunnlag å slå i bordet med til politikerne!
Drar gjerne rundt med kameraet mitt for og dokumentere slike ting jeg!!

:wink:

_________________
Forfølgelse av barn og deres foreldre er en uting, vi må slå ned på det nå!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]