Hei..
Jeg vet ikke hvor mange som har fått med seg prosjektet det jobbes med om dagen..
Men jeg har altså skrevet en låt , som skulle vært ferdig produsert 20.Januar. Grunnet press på produksjonsselskapet valgte jeg å benytte et annet.Så vi får ikke gjort ferdig innspillingen før 11 og 12 .mars.
Vil føye til at jeg ikke kommer til å profilere meg selv om artist, men siden jeg er musiker og låtskriver kan jeg bruke det for å fremme vår sak...
Låten handler om hvordan barnevernet ødelegger familier, har tatt utgangspunkt i en familie ( fiktivt), men sannferdig i sin beretning.
Jeg har engasjert et filmselskap som skal sette video til låten, og her trenger jeg hjelp fra frivillige som vil stille opp som skuespillere og statister. manus blir ferdig utarbeidet rett etter musikken er ferdig produsert.
For de som er interessert starter vi forberedelsene og gjennomgang av manus i mai... Innspillingen er satt til Juni og varer i to hele dager.
Når alt dette er gjort vil DVD platen trykkes opp i 5000 eksemplarer, dette skal distribueres gratis, en annen form for brosjyre.
Her har vi en gyllen mulighet til å fortelle enda flere våre historier..
For de som måtte være interessert vil det være mulig å få tilsendt låtmateriale og mer utfyllende info om prosjektet..
Jeg har lest så mange innlegg her og ser at dere alle har bestemte meninger og ønsker å gjøre noe på en eller annen måte...
HENG MED NÅ og slå et slag for dere selv og andre som kommer etter oss...
BARNEVERNET SKAL UTREDES OG NEDLEGGES...