It is currently Thu Dec 26, 2024 8:06 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Ordliste
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Author |
Message |
agrippa
|
Post subject: Bokstaven I, "illegal kontakt" Posted: Sun Oct 19, 2008 8:24 am |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am Posts: 3979 Location: Sosialdiktaturet Norge
|
Illegal kontakt med egne barn - kontakt med barna som "barnevernet" ikke har godkjent.
Fosterpersonene må love å ikke gi de naturlige foreldrene kontakt med barna. Dersom foreldrene kommer for å besøke barna utenom offisielt "samvær", skal møte låste dører. Noe annet vil resultere i såkalt illegal kontakt med egne barn. Forsøk på illegal kontakt med barna vil mest sannsynlig føre til at "barnevernet" stopper eller reduserer samværet kraftig. Uttrykket er lansert av Quack.
_________________ “ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State, Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)
|
|
|
|
Liv Marit Bakke
|
Post subject: Posted: Sun Oct 19, 2008 10:21 am |
|
|
Rang: Storbruker |
|
Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm Posts: 462 Location: Fredrikstad
|
Jeg viste ikke at det var illegalt å ta kontakt med egne barn.... jo selvfølgelig viste jeg det. Jeg vil bare poengtere hvor sykt det er!
_________________ Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.
|
|
|
|
Svane
|
Post subject: Posted: Thu Jan 15, 2009 11:46 am |
|
|
Rang: Storbruker |
|
|
Bostaven I = Informasjon.
Informasjon fra barnevernet = Trussel
_________________ - Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Ordliste