It is currently Fri Mar 29, 2024 11:03 am



Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: BigThink
PostPosted: Thu Jan 10, 2008 10:29 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I min testing av sosiale nettverk, har jeg vert innom BigThink.

Der kan du stemme på min enkle idé om frihet.
http://www.bigthink.com/policy-politics/3125

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 3:36 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Jeg har ikke vært innom der .små think her takk :) :D :o


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 11, 2008 11:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Men jeg tenker på deg nå. En tanke. Det regner ute, øser ned men jeg har romantiske tanker, takket være den romantiske melodien. Elskling.

Så fin musikk jeg hører på.Vi skulle vært på en koselig tur ilag to big think.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 12:03 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Turid Holta wrote:
Så fin musikk jeg hører på.Vi skulle vært på en koselig tur ilag to big think.


Hvor inn i granskauen er det? :shock:

Joda, Garth Brook synger vakkert sammen med de andre country-artistene som PCen din synger i tilfeldig rekkefølge. :)

Garth Brook har vert den mestselgende artisten i verden. Er det trolig enda. Ganske utrolig. Han slår ut pop- og rockestjerner, ja alle.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 4:40 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja mange bra artister mye bra musikk.


Last edited by Turid Holta on Thu Jan 15, 2009 5:13 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 3:53 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Skikkelig flott og koselig musikk jeg hører på kjære elskede. Hører du den? klem til deg . :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 11:49 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Hører ingen ting jeg. Det er da helt stilt i huset. :wink:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 5:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Men elsklingen vet du vilken vakker lyd jeg hører nå? Du sitter oppe på rommet ved stuen og spiller gitar. Akkurat som da vi var ung og nyforelska
gitaren var din faste følgesvenn. Selv på vår romantiske haiketur sørover i Norge klarte du deg ikke uten den digre gitarkassa din .. Pussig rart vi fikk haik. Jeg blir nesten nyforelska av gitarlyden. Fortsett :D Og så synger du
" jeg kom med tro og håp jeg kom med kjærlighet kom inn i varmen" Kristent budskap.

Ja nå kommer jeg til deg klem .Dæ vart litt kaldt her på rommet nede no...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 5:05 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Stakkars de mennesker som ingen kjærlighet finner. Noen har et kaldt forhold og savner varme og oppmerksomhet .Noen blir støtt tilsidesatt og snakket negativt om.

Fint de som kan holde kjærligheten varm. Kjedsomhet i et forhold kan og være drepe serlig for en dame. Menn betyr vell andre ting litt mere. Men dette bare noen vinter tanker. Sola må vell snart komme frem.

Gud skapte mennesker med mennesket kom problem. Problem som et idiotisk barnevern og lov verk tror de skal klare å løse ved å straffe mennesker eller frata dem barn. Det skulle ikke vært lov å ta barn. man kan jo gi råd og hjelpe mennesker . for i blant kan noen vite noe som kan hjelpe og er man åpen for råd så kan man gi det til dem som vil ha det. Slutt å ta barn.

Noen forhold brister synd de har det nok ikke bra. Alle trenger kjærlighet og varme det må pleies lever ikke av seg selv. Jesus fordømmer ingen det er ingen fordømmelse for dem som er i kristus . Jeg fordømmer heller ingen.

Narkomane foreldre har nok en slekt som kan hjelpe til med barna om foreldrene ligger i slotspaken i narkorus treng barna at bestemor og far tar seg av dem. Eller tante og onkel. Er foreldrene alkoholiserte og støtt full vær dag. Så treng barna sin slekt og familie. Ikke ta barna fra dem .

Barna kan ha godt av at det er noen de kan gå til om forholdene i heimen for øyeblikket er kjedelig . Uten at de skal røve barna for det. Og man kan godt gi råd veiledninhg til disse foreldre. De fleste foreldre vil skjerpe seg om de fatter at noen av barna i familien syns det er vanskelig noe.

Foreldre vil sine barns beste og elsker dem. Ikke ta bara fra noen hjelp de som treng det. Jeg fordømmer ingen tving ingen mennesker til noen vær snild og grei. Still ikke krav til noen du kan ikke kreve noe av andre mennesker bare av deg selv. Slutt å fordøm. Fordøm heller ikke kristne det er fe. De er nok av dem som tror for de har innsett sin svakhet. og treng Jesus. Incest er ikke bra, men det er ikke sex overgrep et gjensidig kjærlighetsforhold hvor gjerne den yngste ber om kjærlighet og den eldste gir etter ønske.

Finns mange unge mindreårige som ber om kjærlighet. En kvinne som er utro er vell mer for at hun skjeder seg enn sex behov. Litt oppmerksomhet er bra for henne. Men det er som alt annet indeviduelt . Ha en fin dag legg ned barnevernet. Som sagt jeg fordømmer ingen. Krev ikke av andre tilgi og glem prøv å bli venn.

Er noen fattig hjelp dem ta ikke deres barn gi for søren gi for søren. Om du syns så synd på fattige barn og vil deres beste gi. ikke ødleg livet til barna med å angi foreldre til barne vernet. Gi av din egen pengebok eller gi søren i å meld til barne vern da er du en dritt en skitt en møkk en drittsekk ei jævel. Gi om du er glad i barn og familier der fattigdom er et problem. Kos deg.Det er neppe så mange Josef Frits barnevernet bare bruker slike untak . Gi søren i galskapen barnefjern. Sinnsyke har da og familie og venner . Skulle en mongoloid bli gravid så har da de og slekt og venner mor og far. Vi treng ikke barnevern . Det dreier seg jo bare om røving av andres barn uten grunn, når barn kan hjelpes på annet vis der det trengs.

Det folk ikke forstår treng de heller ikke bry seg med å blande seg i mange fordømmer kristne forde de ikke ser forskjell på mening og tro og en egen tanke rundt det hele. Pass på dere selv alle sammen det holder lenge og vell. Om du skal kreve krev av deg selv eller ingen.


Last edited by Turid Holta on Thu Jan 15, 2009 5:34 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 5:26 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Turid Holta wrote:
Narkomane foreldre har nok en slekt som kan hjelpe til med barna om foreldrene ligger i slotspaken i narkorus treng barna at bestemor og far tar seg av dem. Eller tante og onkel. Er foreldrene alkoholiserte og støtt full vær dag. Så treng barna sin slekt og familie. Ikke ta barna fra dem .


Det er en misoppfattning at narkomane bare ligger i slotsparken eller at alkoholisterte er drita fulle hver dag.

Di fleste, innen begge kategorier er faktisk i full jobb, å veldig mange av dem jobber nettopp i det offentlige.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 5:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Liv Marit Bakke wrote:
Turid Holta wrote:
Narkomane foreldre har nok en slekt som kan hjelpe til med barna om foreldrene ligger i slotspaken i narkorus treng barna at bestemor og far tar seg av dem. Eller tante og onkel. Er foreldrene alkoholiserte og støtt full vær dag. Så treng barna sin slekt og familie. Ikke ta barna fra dem .


Det er en misoppfattning at narkomane bare ligger i slotsparken eller at alkoholisterte er drita fulle hver dag.

Di fleste, innen begge kategorier er faktisk i full jobb, å veldig mange av dem jobber nettopp i det offentlige.
Ja det tror jeg så gjerne at de sitter på barnevernskontoret de narkomane. Og de alkoholiserte det har du nok helt rett i Liv Marit og de skal styre med greie menneskers liv fytte katta de har vell nok å ta tak i seg selv. Bra du gav dem inn da du var på barnevernskontoret. Og at du var så tøff at de kasta deg ut hårsåre mennesker med diagnose skal du se. De pedofile nar komane alkoholiserte og sinnsyke jobber jo på barnevernskontoret.Sikkert voldteksmenn og.

Det er nok å sånn i "big think" at mange kvinner og blir voldtatt men det er vanskelig å bevise. Ka gjør vell ikke disse barnevernere på hjemmebesøk mon tro noen voldtar vell og. Både barn og voksne. Josef frits er i barnevernet han ligner dem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 7:29 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Jan 03, 2009 1:05 am
Posts: 73
Hei, liker ikke gruppering av mennesker. Liker ikke å plassere mennesker i båser. Foreldre uansett hvem de er, vil sine barns ve og vell, og vil gjøre alt for at de skal ha det godt. Og noen kan godt få litt råd og veiledning om de ber om hjelp til sine barn.

Legg ned barnevernet. De som ber om hjelp må få hjelp, ikke fjerning av barn.

_________________
BARNA TILHØRER FORELDRENE!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]