It is currently Thu Mar 28, 2024 2:13 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Eva Brungodt?
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 8:00 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Har noen erfaring med en dame som heter Eva Brungodt? Hun er regisrert som barnevernskonsulent, og barnevernet i Eidskog har hyret henne som min saksbehandler da Monica Gressberg, saksbehandlerern som jeg har hatt hidtills er sykemeldt på grunn av mine offentliggjøringer her inne og hun ikke vil komme tilbake til jobb før jeg fjerner det jeg har lagt ut, og det kommer jo selvsagt ikke til å skje :twisted: Så jeg er takknemlig for all informasjon, så jeg "vet" hva som kommer nå.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Eva Brungodt
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 1:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg fant bare dette på Eva Brungodt. Men, jeg synes det som i denne linken for det meste er sludder og vås; en frisør vet bedre, eller en taxisjåfør for den slags skyld.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Godt jobba
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 7:01 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:32 pm
Posts: 78
Location: Oslo
Quote:
Monica Gressberg, saksbehandlerern som jeg har hatt hidtills er sykemeldt på grunn av mine offentliggjøringer her inne og hun ikke vil komme tilbake til jobb før jeg fjerner det jeg har lagt ut


Dette må vi jo klappe for og feire alle sammen, så mye sannhet tålte hun, stakkars Monica Gressberg :D
Jeg syntes du har gjort en svært god jobb Annette, håper andre bv ansatte går samme veien, så blir det ingen igjen til å terrorisere familiene.
Hadde foreldre blitt sykemeldt på samme grunnlag, JA da hadde Monica Gressberg & co vært å hentet barna med en gang.

HAHA håper hun ikke blir frisk, eller er det kanskje det hun har blitt :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Eva Brungodt?
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 6:51 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:
Har noen erfaring med en dame som heter Eva Brungodt? Hun er regisrert som barnevernskonsulent, og barnevernet i Eidskog har hyret henne som min saksbehandler da Monica Gressberg, saksbehandlerern som jeg har hatt hidtills er sykemeldt på grunn av mine offentliggjøringer her inne og hun ikke vil komme tilbake til jobb før jeg fjerner det jeg har lagt ut, og det kommer jo selvsagt ikke til å skje :twisted: Så jeg er takknemlig for all informasjon, så jeg "vet" hva som kommer nå.


Hun kan da ikke sykmelde seg på grunn av skriverier på internett? Nei, dette er skoft. Arbeidsgiveren til Monica Gressberg bør trekke henne i lønn.

Forøvrig: Kjempebra, Annette! Det er tøft at du ikke kaver inn overfor presset. La heller saksbehandlerne i det såkalte barnevernet sykmelde seg en masse. Helledussen, så lite de tåler. Men vi foreldre skal tåle mye. Da er det ingen pardon.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]