Ama wrote:
Siril råder andre som havner i samme situasjon til å snakke med Amathea. Dette er en rådgivningstjeneste om graviditet, abort og rettigheter. De har som mål å redusere antallet aborter.
Amathea er det samme som AAN (det har skiftet navn) og jeg anbefaller alle unge gravide kvinner til å holde seg langt unna, de rekuterer ikke kun til barnefjernindustruen ved mødrehjem, men også til medisinske forsøk (du blir en labrotte) på landets universitetsykehus. Det virker på meg som den unge mor ennå ikke har forstått konsekvensen av hva hun er viklet inn i ennå, noe jeg heller ikke var ved min sønns første barneår. Intervjuet virker "bestilt" av barnefjernet. Det hun beskriver om plikter og faste måtider/rutiner - er de som blir beskrevet som opprettholdelse av "kunstig tid" ved barnefjern institusjoner. Det er også hlt vanlig at man mister alle sine venner og tidligere omgangskrets ved oppholdet - da disse blir beskrevet som "dårlig miljø" ol. Dett får at den unge mor skal bli sittende helt isolert etter oppholdet og dermed bli lettere å utnytte av alle rundt henne - spesielt av barnefjernindustrien
Og jeg er helt enig med AMA!
Jeg kan heller ikke anbefale folk å ha noe som helst med
Ammehjelpen å bestille. Forsøk å nevne ordet "barnevern" for dem du, så skal du få se hva som skjer. Hvis du har spørsmål i forbindelse med amming, så ringer du heller til meg,
53 51 02 11, for jeg har all verdens ekspertise i orden. Ammehjelpen har til din orientering også meldeplikt til barnevernet.