It is currently Thu Dec 26, 2024 11:50 am
View unanswered posts | View active topics
Board index » SKRAVLETRÅDEN » >> Slikt som minst mulig handler om barnevern eller konflikter » >> Annonser
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Author |
Message |
Mona Lygre
|
Post subject: Geir Aspheims hjemmeside: Posted: Sun Nov 09, 2008 11:56 am |
|
|
Superposter |
|
Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm Posts: 1851 Location: Bergen
|
Jeg slår et slag for Geir Aspheims hjemmeside, se rosende omtale her:
MHS wrote: [url=http://gfsr.origo.no/-/bulletin/show/151350_barnevernet-misbruk-av-makt-manglende-faglighet]
Denne hjemmesiden er en av de beste jeg har lest. Alt sammen er nyttig, men især er det verdifullt med kommentarene til den utlagte “sakkyndig-rapporten” til Bjørn Rishovd Rund.
Mon tro om flere etter hvert begynner å skjønne at all “ekspertisen”, alle “hjelpetiltakene”, alle “vurderingene” – hele sirkuset – er nøyaktig slikt sjalataneri som denne “sakkyndige” rapporten så tydelig avslører seg som? Vel, for at det skal synke inn hos folk trenger vi flere slike hjemmesider med flere slike kommentarer.
Hilsen MHS
[/url]
_________________ Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!
|
|
|
|
agrippa
|
Post subject: Re: Geir Aspheims hjemmeside: Posted: Sun Nov 09, 2008 1:29 pm |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am Posts: 3979 Location: Sosialdiktaturet Norge
|
Mona Lygre wrote:
Hjemmesiden til Geir Aspheim er utrolig godt skrevet. Hans beskrivelser av hvordan "barnevernet" turer frem er svært innsiktsfulle.
Jeg håper Nina legger ut link til den på Barnas Rett.
_________________ “ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State, Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Board index » SKRAVLETRÅDEN » >> Slikt som minst mulig handler om barnevern eller konflikter » >> Annonser