It is currently Mon Apr 29, 2024 3:13 pm



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Får man færre unge rusmisbrukere jo mer man satser på barnevern?
Nei, bare idioter som Astrid Pettersen i Utelivsseksjonen kan tro noe sånt 100%  100%  [ 6 ]
Ja, sier Astrid Pettersen i Utelivsseksjonen 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 6
Author Message
 Post subject: Kandidater til Månedens idiot for JUNI 2007
PostPosted: Thu Jun 07, 2007 11:18 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Jeg har herved den ære å nominere leder i Utelivsseksjonen Astrid Pettersen, som kandidat til Månedens Idiot for juni 2007, for hennes idiotiske uttalelser om barnevern og rusmisbruk:

- Det er viktig at man styrker barnevernstjenesten, og det er viktig at man styrker sosialkontorene. Jeg vet det er mange som er veldig lei av å høre dette om mer midler, men jeg tror nok det er et poeng å gå inn på mange nivåer innenfor aparatet som skal ta seg av dette. Og at det handler om bedre og flere tiltak, sier Pettersen. (bla, bla, bla, tiltak, barnevern, bla, bla, bla etc)

Jo mer man styrker barnevernet, jo flere unge rusmisbruker synes man å få. Men dette passer jo Astrid Pettersen fint, for da får hennes seksjon, den såkalte "Uteseksjonen", mer å gjøre og kan ansettte flere. Dermed stiger Astrid Pettersen i gradene og får høyere lønn. Alle tiltakene til barnevernet er meningsløse og skadelige, men Astrid Pettersen er ihvertfall sikret et heftig uteliv for alle pengene hun får for å komme med idiotiske uttalelser til mediene.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 09, 2007 6:32 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Fra bladet "Det moderne barnevernet", temahefte juni 2007 av Bergen kommunes "innbyggermagasin" Bergenseren springer to (tre) bergenske kandidater i øynene:

Byombud Erik Dahl, (side 4), som fremstiller barnevernets propaganda som et tilbud til befolkningen, og forsikrer at barnevernet bygger på foreldrene som ressurspersoner,

Fosterforeldre Sylvia og Kjell-Arne Larsen, side 17, som hevder at de føler en kjærlighet til fosterebarn som er den samme som kjærligheten til deres egen sønn, og som er fullstendig selvsentrert om det "negative": "Dessuten har vi vært igjennom noen rettsaker med jentens biologiske familie, og det var en følelsesmessig påkjenning", forteller Sylvia.

Se forøvrig innlegget Propaganda fra Bergen kommune ii tråden "Ny barnevernspropaganda!", seksjonen "Gruppen til Familiens Selvstendige Rett".
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 09, 2007 11:56 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Noen som har mulighet for å scanne inn noe av det verbale søppelet?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: idioter
PostPosted: Sat Jun 09, 2007 1:28 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Hva med å kåre redaktør av det nye bergensbladet og journalistene for måneds idiot og med egen ærespris for største propagandablad siden 2WW, her er jo formålet det samme.

Jeg sitter å spekulerer på om de også har setninger som "endelige løsninger" gjemt vekk ved sine interne skriv og fastsatt antall mennesker de ønsker fjernet. Kanskje det er et ledd i endelig løsning for klimaforandringer, så en dokumentar om emnet og her nevnte de at kun 50% av jordens befolkning kunne overleve disse endringer, med tidsramme 20 år... :cry:

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: idioter
PostPosted: Sat Jun 09, 2007 2:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
Ama wrote:
Jeg sitter å spekulerer på om de også har setninger som "endelige løsninger" gjemt vekk ved sine interne skriv og fastsatt antall mennesker de ønsker fjernet.

Denne artikkelen:
Dr. Mengele & Co på ferde i norske hjem?
har jeg fått så mye forakt for fra kommuneadvokater og andre system-nisser, at jeg gjerne vil sitere litt fra den:
Flere enn jeg husker kanskje hint berømmelige møte der SS planla organiseringen av "den endelige løsning"? Norsk barnevern holder stadig slike strategi-møter; de heter "seminarer", "konferanser" og "etterutdanningskurs".

PS: Jeg skal sende mitt eksemplar av temanummeret i posten oppover til Arild.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 10, 2007 5:47 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Kristelig Folkepartis politikere gjør mye for barnevernet. De hevder gjerne at det er for barna.

Så har det berømmelige Fredrikstad han her:
KrF-er Per Lebesby. Han skjeller på politikere fra Høyre og FrP, som hevder at det ikke er noen bedring i barnevernet. Nei, det har de nok rett i, men neppe på den måten de mener. Lebesby både kritiserer dem, og er egentlig helt enig med dem i hva barnevernet bør drive med:

Det som skal til i barnevernet, er ifølge Fredrikstads politikere mere penger og friskmeldt personale til å "undersøke" og "utrede" og sette ut i livet barnevernets vanlige "tiltak" overfor barna som "venter på hjelp". Og nå går alt så mye bedre, det "ser" han. Om de to kritiserte sier han: "Mitt inntrykk er at noen ikke vil se det de faktisk ser."

Lebesby, derimot, han ser åpenbart det han vil se. En iherdig fremmer av den evige offisielle versjonen av hva som foregår i barnevernet. Mulig kandidat?

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 8:29 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det blir vel vanskelig å slå Bergens-gjengen med "informasjons"heftet (som vel har kostet kommunen en del titusener eller hundretusener), men helt på fallrepet, den 30. juni, må dessverre FrP-eren Sylvi Listhaug

Bekjemp barbariet

få plass. Hun har gjort seg bemerket med sterk aktivitet flere måneder, er mitt inntrykk, uten å nå opp. Men denne er bra, den, skjønt jeg har i minnet en retningslinje for i-tildelingene som visst kom fra Rinna: Juryen bør holde seg så nær barnevernets kjerne som mulig. Og Listhaug beveger seg jo i store, ekspanderende sirkler ut over det ganske land og vil fange inn alle, alle.

Hun får slå seg sammen med hun fra SV, Inga Marte Thorkildsen, som vil "almindeliggjøre" pikers underliv. Ja, hvorfor ikke denne duoen som kandidater?

Sylvi Listhaug
Inga Marte Thorkildsen

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]