It is currently Thu Mar 28, 2024 9:47 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Månedens Idiot september 2007
PostPosted: Wed Nov 28, 2007 9:40 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Fatal error - incesthysteri


Et barn på 89 år er misbrukt. Men frykt ikke. Tannlegene finner incest i gebisset!

Oppdateringen av epostprogramet endte med meldingen "fatal error". Skal man ha et minimum av intellektuelt gangsyn så må også sjela oppdateres med informasjon fra virklighetens verden. Men noen mennesker lever med "fatal error"!

Problemet med incesthysterikerne er at inmating av informasjon, ikke fungerer. Hjernen deres lever altså sitt eget merkelige liv, med forestillinger om incest over alt. Disse forestillingene er de på konstant jakt etter argumenter for. Ikke så ulikt paranoide psykoser.

Denne gangen er det imidlertid ikke bare innenhetene som ikke fungerer. Utenhet har gått i ball. Ja, regelrett tulliball!

For hva skal vi vel si, når tannleger (!) finner incest i munnen på tannløse (!) babyer og steingamle kjerringer?! Det var jo dette som var argumentet for nødvendigheten av incestleting i tannlegestolene.

Det kom ikke flere forslag til Månedens Idiot denne måneden. Ingen hadde kunnet hamle opp med dette likevel.

Gratulerer med idiot-prisen, informasjonsrådgiver Anne Sofie Nielsen og tannhelsesjef Torill H. Lauritsen.

Jeg gir meg over, og håper dere legger hodene i bløt! Lenge! For er man så bløt på pæra blir man uansett ikke tørr bak ørene. Eller noe sånt. (Stakkars familier!!)

Skrekkens kilde:
http://www.ffk.no/19147.aspx

Her finner dere idot-diplom:
http://idiot.r-b-v.net/annesofienielsen.pdf
http://idiot.r-b-v.net/torilllauritsen.pdf

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Sun Jan 11, 2009 9:29 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 28, 2007 9:58 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 20, 2007 3:23 pm
Posts: 48
Location: her og der
Et nytt høydepunkt kanskje? Velfortjent seier. Forhåndsknockout på mulige konkurrenter.

_________________
Livet er godt uten barnevernstupper


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 03, 2008 8:21 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
....men jeg tror nok ikke jeg har en IQ over 110 siden jeg ikke var istand til å poste svar til dette innlegget.

Jeg beklager også at jeg ikke har oppdaget denne tråden tidligere, men det skyldes antakelig min idiot-status...

Jeg takker for tilliten på vegne av både meg og kollega Torill Lauritsen. Slik kan det gå når enkeltsetninger blir dratt ut av sammenhengen, det burde vi selvsagt begge to ha forstått.
Håper vi får invitasjon til å delta på utdelelsen av den - muligens - noe tvilsomme tittel :-) (var det september 2007, mon tro?)

I all ydmykhet ovenfor mennesker som gjør en prisverdig innsats for å stoppe overgrep mot barn (både fysiske og psykiske),
Anne Sofie Nielsen

et lite ps til slutt: også 89-åringer har vært barn engang, og en del av dem har også vært utsatt for overgrep...


Utdeling? Bruk skriveren, og heng diplomet på veggen. Etter uttallige turer i mitt private jetfly, for å konsultere juryen, så liker jeg ikke den økonomiske utviklingen!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Nyttige idioter
PostPosted: Tue Mar 04, 2008 4:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Quote:
....
I all ydmykhet ovenfor mennesker som gjør en prisverdig innsats for å stoppe overgrep mot barn (både fysiske og psykiske),
Anne Sofie Nielsen

et lite ps til slutt: også 89-åringer har vært barn engang, og en del av dem har også vært utsatt for overgrep...



Jada, det er nesten ikke et barn i det ganske land som ikke har vært eller står i fare for å bli utsatt for overgrep, skal vi tro myndighetenes "barneverns"-propaganda.

Det er ingen prisverdig innsats som foregår for å stoppe overgrep mot barn. Det såkalte "barnevernet" røver barn vekk fra foreldrene. Det er en industri av overgrep mot barn som finansieres av våre skattepenger.

Tannleger som lar seg misbruke av barnetraffickerne fortjener å bli idiot-stemplet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]