It is currently Thu Mar 28, 2024 3:25 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Månedens Idiot juli 2008
PostPosted: Wed Sep 03, 2008 5:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

[font=Arial]Månedens Idiot - under sterk tvil[/font]


Noen ganger er jeg i sterk tvil om hvem jeg skal velge. En sak er jo at kriteriene er at Månedens Idiot skal kunne antas å ha en IQ over 110. Noen ganger undrer jeg imidlertid en del over hvordan kandidatene klarte å komme seg gjennom folkeskolen. Det gjelder både ordførere og overformynderiet.

Denne gangen har jeg gått ut fra at overformynderiet ikke ville fått beholdt sine barn, om de ble IQ-testet, OG at de er for dumme til å forstå det. De nekter en mors barn å bo i avdøde pappas nedbetalte hus fordi det påstått er for dårlig. Samtidig som huset er bra nok til fosterbolig. Det blir stadig flere dårer med makt.

En annen dåre er ordføreren i Lindesnes.

Mona Lygre wrote:
Videre sier Ivar Lindal: "Dersom det mot formodning skulle ha blitt gjort feil, så har den berørte familien en klagemulighet mot fylkesnemnda."

Og jeg sier: "Ivar Lindal lyver. Eller så vet han ikke hva han snakker om. For, foreldre kan ikke klage til fylkesnemnda dersom de mener at det har blitt gjort feil i deres sak."


Skrullingen underskriver da selv dokumentene som det såkalte barnevernet skriver for motparten.

Kjære barnefjernere, kan dere aller nådigest lage en klage for oss til fy-nemnden?


Det er nemlig slik det fungerer: Ordføreren skriver under på hver klage til til fylkesnemnden som foreldrene ber om. Hvorfor skriver HAN under? Jo, fordi det såkalte barnevernet må kontakte fy-nemnden for foreldrene. Foreldrene får ikke selv klage til fy-nemnden. Det må motparten, det såkalte barnevernet, gjøre. Siden barnefjernerne er kommunale, så skriver øverste leder, ordføreren under.

Likevel later påtattidioten som om han ikke aner dette, og som om foreldre kan henvende seg til fylkkesnemnden. Som om dette ikke var nok: Fy-nemnden holder barnefjernernes side av saken som sannhet og ser på foreldrene som galninger man ikke kan høre på. Derfor vinner nesten alltid (bortimot 90%) omsorgsfascistene i det såkalte barnevernet.

Derfor er SOSFy - Sammen Om å Stoppe Fylkesnemnden, sosfy.no er opprettet av GFSR.

I verre lys kommer påtatt-idiotiet når en av brukerne sammenligner med nazismens forferdelige ugjerninger.

Quote:
Minner litt om den amerikanske filmen igår. Det var serien om andre verdenskrig, og nå var de kommet til opprullingen av konsentrasjonsleirene. En av de verste leirene lå et steinkast fra en landsby. Da de amerikanske soldatene tok for seg tyskerne eller var det østerrikerne der, fikk de høre at INGEN der hadde visst noe om hva som foregikk. Den amerikaneren som fortalte om det på filmen, han sa: Det stinket jo på lang lei fra leiren, det luktet død. Men "ingen i landsbyen visste noen ting". Og da amerikanerne beordret landsbyfolkene til å gå forbi den lange raden av lik, synes jeg ikke disse landsbyfolkene så sjokket eller lei seg ut. Heller selvfornøyde.


Hvor mange lik produserer barnefjernsindustrien? Vanskelig å si. Er det ca 10 foreldre som tar sine liv månedlig etter barnefjernerne hadde trengt seg inn i familiene. Er det ca 10 barnevernsbarn i halvåret som tar sitt liv? Å miste sine barn, eller å miste mamma og pappa, er mer enn mange kan bære.

Ordfører Ivar Lindal sa: "Dersom det mot formodning skulle ha blitt gjort feil, så har den berørte familien en klagemulighet mot fylkesnemnda."

Dersom det mot formodning...

Når lidelsen er kjent, må man være idiot for å si noe slikt. Påtatt-idioter er gjerne nyttige idioter. De er også medansvarlige for lidelsen. Som den som underskriver det såkalte barnevernets dokumenter, står han mer enn til livet i amoralsk gjørme.

http://idiot.r-b-v.net/ivarlindal.pdf

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]