It is currently Mon Apr 29, 2024 3:45 pm



Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Mulige kandidater til Månedens idiot juli
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 12:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Vanligvis er det Arild som setter opp en slik tråd som dette. Imidlertid har jeg allerede et forslag til en kandidat, som jeg har lyst til å lansere.

For å unngå at det blir altfor mange tråder med juli-kandidater (sånn som vi har fått for mai og juni), prøver jeg meg med å lage denne tråden her, og håper at andre forslag kan legge seg inn.

Dette forhindrer naturligvis ikke at Arild / juryen kan lage en mere autoritativ tråd når måneden går mot slutten, hvor han oppsummerer og gir karakteristikker over kandidatene og gode greier.

Men altså: Her er en tråd for juli, som jeg håper for gode, konkurrerende forslag. Det vil si: Egentlig var det jo å håpe at ingen oppførte seg sånn at de blir kandidater her, men det er vel for langt fra virkeligheten å tro at det kan bli realitet.

Marianne
  


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Mulige kandidater til Månedens idiot juli
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 1:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
Men altså: Her er en tråd for juli, som jeg håper for gode, konkurrerende forslag. Det vil si: Egentlig var det jo å håpe at ingen oppførte seg sånn at de blir kandidater her, men det er vel for langt fra virkeligheten å tro at det kan bli realitet.

Marianne
  



Da vil jeg foreslå organisasjonen Redd Barna. Nicket "jorro" har oppgitt www.reddbarna.no som sin hjemmeside, og det er da rimelig å anta at signaturen har tilknytning til organisasjonen Redd Barna eller representerer den. I flere saker har Redd Barna vist at de står på barnevernets side mot barna og deres foreldre. Redd Barna står for en politikk som går ut på å svekke foreldreretten og støtte barnevernets overgrep mot foreldre og barn. Dette er kanskje politisk korrekt så det griner, men særlig medmenneskelig er det ikke.

Redd Barna overser fullstendig at foreldrene er barnas viktigste beskyttere. Organisasjonen er blitt kuppet av venstre-radikale sosionomer og andre familiefiendtlige ideologer, som arbeider for å nedbryte familien og overlate ansvaret for barna til en altomfattende stat. Resultatet blir, ikke overraskende, overgrep i regi av falske "hjelpere". Som vanlig er det penger med i spillet. Vern av barn er blitt en industri som sysselsetter tusener av døgenikter, som er avhengige av å sette foreldrene ut av spill for å selv få fritt spillerom. Foreldre og barn taper for at selvutnevnte eksperter skal tjene penger på dem. Det er kynisk og forkastelig.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 1:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
Aha, Agrippa kvikk på triggeren med et utmerket forslag.

Mitt forslag, som da kanskje blir kandidat nr 2, er TV2.

Begrunnelsen er den måten tv2 helt ensidig har kjørt intervjuer i Manangat-saken. Her intervjuer man igjen og igjen en foster"far", som får lov å utbre seg om hvordan de unndrar seg tyrkiske myndigheter, og om hvordan de vil flykte til et "tredje land" hvis Tyrkia bestemmer at guttene skal hjem til sine foreldre og sin øvrige familie og sitt eget språk og sitt eget land.

Barnas mors norske advokat blir intervjuet i ca 2 sekunder, og får ikke mulighet for å forklare det vi vet fra noen artikler i Tyrkia og noen bortgjemte, forvridde fremstillinger i norske media: Det norske barnevernet nektet barna å komme til sin tante, fosterforeldrene har sabotert samvær og vedlikehold av morsmålet, og helt unndratt barna å bli oppdratt i sine foreldres religion.

Det er velkjent fra før at tv2 forvrir barnevernssaker til skade for ofrene. Denne saken er et klatant eksempel.

Altså: tv2.

Marianne


Last edited by MH Skånland on Thu Jul 06, 2006 12:06 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: TV2vs. familien
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 4:25 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Skulle vi ikke opprette en tråd over mennesker og etater som går MOT hva barnevernet mener?
I dette tilfelle vil tyrkiske myndigheter være en klar kandidat med sin begrunnelse for hvorfor familien Flo og deres to kidnappede barn blir holdt tilbake!
Endelig noen som tør å stå opp for at Norge IKKE er best i klassen :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 8:04 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Thu Jun 29, 2006 10:54 am
Posts: 181
De få lysglimt kan nevnes her.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 08, 2006 8:55 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Fra agrippas blogg.

Quote:
I en kronikk i Aftenposten 7. juli 2006 går Aino Lundberg, institutttsjef ved A-senteret, Kirkens Bymisjon hardt ut mot kontantstøtten. Hun skriver: ”Vis meg den tre-åring som ikke blir utagerende av et rolig liv hjemme med mor”.


Litt ute i pereferien. Dog et idiotisk familieangrep!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 9:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Javisst, inn på listen med henne.

Kunne jeg ikke være så ubeskjeden, Arild, at jeg i tillegg foreslår at du finner frem til en mailadresse for dette A-senteret, og sender en mail hvor du uttrykker RBVs kjølighet overfor et så lettvint resonnement og legger inn lenke til innlegget mitt "Skaper barnehager harmoniske barn?"

Såvidt jeg husker, fikk Nina tilslutning til at juryens sekretær burde sende opplysende mail til alle som står på kandidatliste - rimeligvis i slutten av måneden, like før vinner av anti-diplom kåres - , så en adresse til Aino L eller A-senteret i Kirkens Bymisjon bør sekretæren finne frem til uansett.
  


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 3:16 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
A-Senteret
Quote:
Institusjonssjef: Aino Lundberg

A-senterets web-adresse: www.a-senteret.no
Send e-post direkte til a-senteret ved å [url=mailto:firmapost.a-senteret@skbo.no]klikke her:[/url]


firmapost.a-senteret@skbo.no
aino.lundberg@skbo.no

Sendt i to eksemplarer.

Mailens emne var 'Månedens Idiot?' og jeg wrote:
Aino Lundberg
I en blogg fikk jeg vite om dine billige påstander rundt kontantstøtten i Aftenposten 7. juli 2006.

Vil i denne anledning vise deg en lenke til prof Skånlands artikkel om barnehager.

For dine familiefientlige myter og virklighetsfjerne idéer er du kandidat til Månedens Idiot på http://idioti.r-b-v.net og på http://r-b-v.net

Med hilsen ansvarlig for
Redd Barna Våre
Arild Holta.


Edit:
Fant også denne og sender en tredje:
aino.lundberg@chello.no

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: kandidat for juli idioten.
PostPosted: Fri Jul 14, 2006 5:54 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
har forslag til månedens kandidat,
mitt forslag går egentlig på to dommere, disse to er Daniel lunde som var dommer i lagmannsretten, men glemte og se på bevis og vitneførsel.
han var sur og tverr og hadde bestemt seg på forhånd.og hadde ikke et positivt ord og skrive i dommen, glemte og å lese sakkyndig rapport.
du har jo fått kopi av den skandalen...
så har vi fylkesnemd leder rolf vaage som ikke holder seg til jussen, dømmer alltid til fordel for barnevernet, til og med uten bevis som med babyen min.
sko vært fjernet fra fylkesnemda som slett ikke er noen domstol!
er barnevernets kamerater og kun et domstollignende organ..
slakt dagens elendige barnevern...
så har vi kandidat gunnar toresen sjefen sjøl i stavanger som ikke tar ansvar for sakenes utvikling!!
hva tar han i det hele tatt ansvar for?
innrømmer lovbrudd og er selv anmeldt for disse denne hjernevaskede skapningen fra pinsemenigheten.,.
stakkars ! er det noen som har dokumentasjon på at barna hans har det bra?
tror ikke det nei, få de plassert før han hjernevasker de helt....
han fortjener diplom resten av året.
for at han tok babyen min uten kontakt, undersøkelse og samtlige paragrafbrudd, og det han prestert og uttale seg om på tv.
henviser og til tyrkiasaken, håper de fosterforeldrene ikke kommer tilbake, er ikke noe tap for vi har så mange andre som er godkjente, som er tidligere dømt eller blir dømt for misshandling.
så har vi barndomsvennene som blir sikret inntekt fra staten på komunens legaliserte barnekidnapping.,,

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: kandidat for juli idioten.
PostPosted: Fri Jul 14, 2006 10:36 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dommer Daniel Lunde er herved kandidat.
Fylkesnemd leder Rolf Vaage er nå kandidat.
Omsorsfascisten Gunnar Toresen har mottat Anti-Diplom for ondskapen og galskapen han har besørget forrige måned og tidligere i år.

Vi skal etterhvert lage kandidater for hele året. Dette kan jo være en fin julegave til idiotene. Denne omsorgsfascisten passer godt på en slik liste.


Saken din er direkte smertefull å høre om og jeg er mildt sagt rasende over pakkets ødeleggelse av mennesker og familier.

Nå som Tyrkia nekter de barna å vende tilbake til Norge, demonstreres det hvilken menneskerettighetsforbryter Gunnar Toresen er.

Var mannen pinsevenn? I Stavanger er det flere pinsevennlignende kirkesamfunn. Er det den vanlige pinsemenigheten eller er det Karisma Senter?

Her på forumet har jeg skrevet en del om kristen tro MOT barnevernsovergrep. Jeg ønsker vite mer om hans kristne tilhørighet. Ved å sende brev til menighetens ledelse eller medlemmer rammer man disse fanatikerne hardt. Det er ikke kristent å stjele barn. Og det er veldig lett å vise at disse forvirra sjelene totalt forkaster sin Bibel og ødelegger og skjemmer ut for hele kristenheten. Nettopp som heksejegere og korsfarere har laget historiske sår som ødelegger hele "kristen-navnet".

Tenk om Jesus sprang rundt og stjal barn fra fattige, vanskligstilte og helt vanlige mennesker? Tanken er absurd. Påståtte kristne som lever av å stjele barn er de største hyklerne på jorden. Kort sagt: De er gale i hodene sine.

Har lest rundt femten tusen kunnskapssider om vekkelseskristendom og pinsevennlignende teologier. Vet altså hva jeg snakker om. (Har lest mer om andre ting...)

Med hilsen
kristne Arild holta

PS: Jeg har selvsagt ikke noe imot at det jeg skriver her brukes i alle mulige sammenhanger.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 11:35 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Kilde
agrippa wrote:
Vi får inderlig håpe at den tyrkiske dommeren ikke er like korrupt som Fylkesmannen i Stavanger, som nektet familien fri rettshjelp, og barneverndomstolen i Stavanger som stadig dømmer i foreldrenes og barnas disfavør for å skaffe penger til grådige fosterpersoner.

Jeg synes Fylkesmannens avgjørelse om å nekte familien fri rettshjelp, slik at den måtte stille uten advokat fredag 14. juli, fortjener pris for "Månedens Idiot". Fylkesmannen har ikke vært fri og uavhengig men har latt seg kommandere av barnevernsidiot Gunnar Toresen.


Dette har ikke jeg fått med meg. Noen linker?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Fri Jul 28, 2006 2:40 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 4:39 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Linda skrev
Quote:
saksbehandleren min er anmeldt for overgrep fordi hun tok gynekologisk undersøkelse på min datter, 7 uker hos dagmamma.
hun kari allværen sa og i fylkesnemda:
at barnets omsorgsituasjon var ikke så akutt, at de måtte ta hun på stedet
.men likevel gikk hun og laget et hastevedtak samme dag!uten og vite hvem jeg var.
og de fikk selvfølgeligt medhold i barnevernets domstol.
stakkar hun allværen har sikkert en drøm om og bli lege eller så må det være pedofile trekk.


Hvorfor tuklet familiebøddelen Kari Allværen med underlivet til babyen?

De har ikke kunnskap til å drive med undersøkelset av skrittet til en liten jente.

Hvilke motiv har man da igjen?
Det mest nærliggende er å skylde på nedsatt selvkritikk mht narsissisme.
Ellers kan man jo spekulere i pedofili og hva som helst.

Uansett en god kandidat til Månedens Idiot!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Fri Jul 28, 2006 2:48 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 8:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Kilde
agrippa wrote:
Vi får inderlig håpe at den tyrkiske dommeren ikke er like korrupt som Fylkesmannen i Stavanger, som nektet familien fri rettshjelp, og barneverndomstolen i Stavanger som stadig dømmer i foreldrenes og barnas disfavør for å skaffe penger til grådige fosterpersoner.

Jeg synes Fylkesmannens avgjørelse om å nekte familien fri rettshjelp, slik at den måtte stille uten advokat fredag 14. juli, fortjener pris for "Månedens Idiot". Fylkesmannen har ikke vært fri og uavhengig men har latt seg kommandere av barnevernsidiot Gunnar Toresen.


Dette har ikke jeg fått med meg. Noen linker?


Kilde 1:
Det er fylkesmannen i Rogaland som har besluttetat guttenes biologiske familie ikke skal få fri rettshjelp som kunne dekket utgiftene ved å ha familiens norske advokat, Arnhild Skretting, til stede under rettens behandling av barnevernssaken i den tyrkiske byen Manavgat.

Kilde 2:
Den norske advokaten Arnhild Skrettings deltagelse i retten i Manavgat i Tyrkia, ble finansiert at norske skattepenger gjennom Fylkesmannen i Rogaland. Nå får saken om de to guttene som i mer enn to måneder har levd i skjul i Tyrkia sammen med sine fosterforeldre et etterpill.

På den enes siden står Fylkesmannen, på den andre står UD, Barnevernet og Stavanger kommune.

- Jeg har bedt om en forklaring. Og jeg har stilt de et konkret spørsmål, og de har rådført seg med noen myndigheter innenfor UD eller annet før de har gjort dette, sier barnevernssjef i Stavanger kommune, Gunnar Toresen, til TV 2 Nyhetene.

Assisterende fylkesmann i Rogaland, Harald Thune, sier til TV 2 at de ikke har snakket med noen før pengene ble bevilget.

- For oss har dette vært en ordinær vurdering utifra ordningen om fri rettshjelp, sier Thune.


Jeg synes ikke det kan herske tvil om at barnevernsidioten Gunnar Toresen i Stavanger barnevern har øvet påtrykk overfor Fylkesmannen i Rogaland for å få dem til å nekte fri rettshjelp til den naturlige familien til de to tyrkiske guttene.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 9:39 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Takker!


Kilde
Quote:
Dommeren ble i løpet av rettsmøtet så overbevist om at barnevernet i Stavanger hadde begått en urett mot den tyrkisk-norske familien og deres sønner i Norge at han signaliserte at saken burde behandles i tyrkisk rett.

På grunn av uretten de norske myndighetene har begått, kommer saken opp i tyrkisk rett.

Kilde
Quote:
- For oss har dette vært en ordinær vurdering utifra ordningen om fri rettshjelp, sier Thune.

Det er "interessant" at vi har et lovsystem som gjør at ordinære vurderinger kan settes til side fordi maktpakket henger med leppen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Fri Jul 28, 2006 2:45 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 23, 2006 11:54 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
hei gunnar toresen er med i pinsemenigheten sion på storhaug.
hvorfor kari allværen har lekt doktor med min datter vet jeg ikke, har vel en drøm om å bli lege? men hadde vel så dårlige karakterer at hun ikke kom inn på noe annet enn barnevernspedagog.de trenger jo bare treer i snitt på det studie, er jo derfor det er så mange rare folk innen faget.
vist ikke så har hun vel pedofile trekk.
hun er nok bestilt til noen barnløse pedofile som de pleier å gjøre, vist ikke det er karsten flo, fosterfaren så mistet omsorgen for de tyrkiske guttene så skal få hun.han kan jo ikke miste inntekten fordi om guttene ble igjen i tyrkia.var bra stavanger komune måtte gi opp, så nå fikk de se motgangen vi foreldre får av departemang og de som skal ha ansvar for og ordne opp i disse sakene.heldigvis får staten så mye skattepenger av folket, så er bra de skal gå til dekning av våre rettsaker.
blir godt brukt, og skal holde på i 17 år til,men vi må ikke gi opp eller ha dårlig samvittighet.er ikke vi som bestemmer.

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]