It is currently Thu Dec 26, 2024 9:27 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Rim og regler eller en enkel sang?
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Author |
Message |
Klimpre
|
Post subject: Tenker på deg Posted: Fri Apr 14, 2006 12:34 am |
|
|
[font=Comic Sans MS]
En enkel barnevernsvise
Når dagen er endt
Tekst og melodi ble til 2005 og 2006. Går i C dur / a moll
Når dagen er endt, natten er her, tenker jeg på deg. Er du trøtt og lei? Hvordan har det seg at jeg aldri hører fra deg? Tenk, de har slik en makt og uendelig forakt, at de stjeler våre barn! Elsker deg hvor hen du er!
(Refr.) Elsker deg. Gråt ikke mer. Drømmer om en dag er du her. Elsker deg. Gråt ikke mer. Drømmer om en dag er du her.
(Mellomspill/koring) La la la la la.... Drømmer om en dag er du her La la la la la.... Drømmer om en dag er du her
Det var litt av meg som dro sin vei, den dagen du forsvant. Alle spørsmål du bar skulle hatt sine svar, men nå vendes du bort fra meg. Tro om veien tilbake til livet og dine legges helt i grus. Lengter, lengter etter deg.
(Refr.) Elsker deg. Gråt ikke mer. Drømmer om en dag er du her. Elsker deg. Gråt ikke mer. Drømmer om en dag er du her.
(Mellomspill/koring) La la la la la.... Drømmer om en dag er du her La la la la la.... Drømmer om en dag er du her
Kan hende flikker jeg litt her og der med tid og stunder. Bruker å endre litt på sangene mine. Blir liksom aldri helt ferdig.[/font]
_________________ tonene taler, de smerten maler
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Rim og regler eller en enkel sang?