It is currently Thu Dec 26, 2024 8:33 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Rim og regler eller en enkel sang?
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Author |
Message |
MH Skånland
|
Post subject: Hva bør gogger (pedagoger) stelle med? Posted: Sat Jul 19, 2008 1:04 pm |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am Posts: 6857 Location: Oslo
|
Et fiffig sitat:
"... jeg har intet mod pædagoger, udover at de burde arbejde på slagterier eller gøre rent, i stedet for at ha med mennesker at gøre. K.h. Leon "
Vær oppmerksom på at på dansk kaller man barnevernspedagoger bare for "pædagoger", og sitatet passer godt på barnevernspedagogene, men i sammenhengen kan det nok dreie seg om alle slags pedagoger.
Fra tråden
Anbringelser er omsorgssvikt
Borgerdebat.dk
_________________ Hjemmeside http://www.mhskanland.net
|
|
|
|
Liv Marit Bakke
|
Post subject: Posted: Sat Jul 19, 2008 6:33 pm |
|
|
Rang: Storbruker |
|
Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm Posts: 462 Location: Fredrikstad
|
Det var jaggu meg godt sakt
_________________ Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Rim og regler eller en enkel sang?