It is currently Thu Dec 26, 2024 11:57 am
View unanswered posts | View active topics
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Klekkeriet
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Author |
Message |
m.paulsen
|
Post subject: samlet Posted: Wed Nov 22, 2006 9:52 am |
|
|
Rang: Ivrig bruker |
|
|
Hva med å pröve å ta kontakt med flere av ukebladene å spörre om de vil skrive litt om sakene her inne?samle noen av de som tör stå frem med navn,å avslöre hva som foregår,når man får kontakt med bv.det må da gå å få i allefall et av dem intresert i et fellesintervju.
bare en ide.noen enige?eller er dette dumt?
|
|
|
|
Arild Holta
|
Post subject: Posted: Wed Nov 22, 2006 10:26 am |
|
|
Site Admin |
|
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
Slike tanker er ikke dumme.
Man kan også forsøke å få oversikt over de forskjellige som skriver i ukebladene. Så kan man maile dem nå og då, og opplyse om enkeltskjebner her inne, og om annet.
Jeg ville vert veldig glad for en slik oversikt med e-mailer til skribentene og journalistene!!
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ."Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker > Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<
|
|
|
|
svend-aage
|
Post subject: Ugebladene Posted: Wed Nov 22, 2006 10:57 am |
|
|
Joined: Thu May 04, 2006 4:36 pm Posts: 107 Location: Fakse.DK
|
Jeg har i Danmark skrevet en artikkel i Familie Journalen, hvor interessen kom fra dem.
Den kan ses på.
www.godhavnsdrengene.dk/debat under artikler.
_________________ svend-aage
Godhavnsdreng
|
|
|
|
langora
|
Post subject: Posted: Wed Nov 22, 2006 12:29 pm |
|
|
Rang: Storbruker |
|
Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am Posts: 224 Location: ei lita bygd på vestlandet
|
Sendte mail til Al Jazeera i går kveld.....så da får en bare vente og se
|
|
|
|
olis
|
Post subject: Re: samlet Posted: Mon Dec 04, 2006 9:45 pm |
|
|
m.paulsen wrote: Hva med å pröve å ta kontakt med flere av ukebladene å spörre om de vil skrive litt om sakene her inne?samle noen av de som tör stå frem med navn,å avslöre hva som foregår,når man får kontakt med bv.det må da gå å få i allefall et av dem intresert i et fellesintervju. bare en ide.noen enige?eller er dette dumt?
Ingen dum ide. Støtter den
Olis
|
|
|
|
Annette Olsen
|
Post subject: Posted: Mon Dec 04, 2006 10:07 pm |
|
|
|
Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm Posts: 549 Location: Eidskog/magnor
|
Jeg har også tengt i samme baner, et intervju vil kansje ha mere tyngde om fler stiller opp i det? Jeg melde meg ivertfall frivillig, jeg har ingen betenkligheter med å stikke det stygge trynet mitt frem mottoet mitt er jo "jeg har ikke gjort noe galt"
_________________ "Sjefen" på eidskogen
|
|
|
|
Cecilie Holmen
|
Post subject: Posted: Mon Dec 04, 2006 10:57 pm |
|
|
|
.............
Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 4:06 pm, edited 1 time in total.
|
|
|
|
B. E. Bjorbekkmo
|
Post subject: Posted: Sat Dec 30, 2006 6:15 pm |
|
|
|
Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm Posts: 978 Location: Vefsn
|
Vi er også med !
_________________ B.E.Bjorbekkmo [size=75][color=red] Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color] Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]
[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Board index » RESURSER, PROSJEKT OG ANNET » >> Noe nyttig å tilføre » >> Klekkeriet