It is currently Thu Mar 28, 2024 3:42 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Slå tilbake?
PostPosted: Sat Feb 19, 2011 4:28 pm 
Offline

Joined: Sat Aug 21, 2010 8:09 pm
Posts: 1
Kanskje det er på tide å slå tilbake, med skitne metodar?
Etter det siste årets hendelsar, kan det vera ein måte å få ut frustrasjon på.
Kva ar ein eigentleg att, når borna er bortført av barnevernet?
Eg har ingenting å tapa lengre, så faenskap for barnevernet kan ein i allefall gjera.

Er eg den einaste som tenkjer slik?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Slå tilbake?
PostPosted: Sat Feb 19, 2011 8:31 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Biologisk sett er kampen for barna en kamp for fremtiden, for livet eller for artens overlevelse. I naturen er det en kamp på liv og død.

Normale mennesker er altså genetisk "programert" til å tenke hva som helst mot fienden, i kampen for barna.

Heldigvis så har vi også en fornuft eller ever til å tenke rasjonelt. Altså tenke ut hva som gir resultater.

Det er resultater vi vil ha.

For et par år siden, eller der omkring, så fikk jeg vite at antall søkere til barnevernsutdanningen gikk ned. Kan være tilfeldig. Flere år på rad har det kommet færre meldinger til barnevernet fra folk flest. (Mens barnevernet selv melder i hopetall til seg selv. Politiet melder i mengder. Og skolen.)

Slike resultat vi vil ha.

Vil man gjøre barnefjernerne sure, så heng opp en masse plakater mot dem. Spre informasjon. Da blir man anmeldt, kommuner og politi kan drive dugnad for å få ned plakatene. Få overgripernes navn ut på nett. Da risikerer du også anmeldelser. Men slikt er lovlig.

Man kan også overvåke plakatene og ta bilde av de som river dem ned, og legge dette ut på nett. Spesielt om det er offentlige personer som driver med denne form for ulovligheter og hindringer av ytringsfriheten, så kan det være lovlig. Så kan man anmelde dem, og legge anmeldelsen ut på nett.

Da informerer man samtidig som man provoserer dem mektig.

Gjør noe konstruktivt som gjør livet deres surere. Jeg garanterer at man treffer en liktå eller tre.

På Facebook er vi flere tusen til stor gremmelse for barnefjernerne. Ja, faktisk leser de side opp og side ned her på forumet, og kopierer og bruker i rettsaker. Det er så tåpelig at man skulle ikke tro det. Disse menneskene hater ytringsfriheten til sine ofre. Det rammer dem hardt, derfor kjemper de for å stoppe det.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]