It is currently Mon Apr 29, 2024 2:54 pm



Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: POLITIKERNE E FEIGE
PostPosted: Wed Jul 12, 2006 7:15 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
hei hører selv til et parti, og har gitt disse masse dokumentasjon på hvordan barnvernet missbruker middlene sine, er derfor jeg nå anbefaler folk og stemme blankt eller demokratene fordi de er intressert i og gjøre noe med galskapen.
poltikerne fraskriver seg ansvar, og hva skal vi da med dem?
dette gjelder og fylkesmenn og justisministeren.
er bra og få dette skriftligt så vi faktisk kan dokumentere det arbeidet de
ikke har gjort...
har alltid med meg opptaker i retten, slik at jeg kan bevise hva som foregår i disse lukka rettsaken, av mened, trussler osv.
håper og få kontakt med andre i rogaland som vil bli med og gå til sivilt søksmål mot disse offentlige ansatte.
har snakt med granskningskommisjonen, sivilombudsmannen, kontrollkommisjonen og diverse lokale politikere, gir aldri opp.
håper at noen kan våkne etter disse flygebladene som nå blir delt ut i omegn av vi som har så mye fritid etter og bli fratatt barna.
staten finansierer kidnapping av våre barn.
senere må de betale erstatninger til barna våres som er blitt misshandlet, mistet skolegang, tapt barndom, havnet i feil miljø osv.
LEGG NED DAGENS BARNEVERN ... DE HAR IKKE BLITT BEDRE PÅ DE 100 ÅRENE, DE HAR EKSISTERT...DE BLIR BARE VERRE!!!!!!!![/u]

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 12, 2006 7:35 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg skulle selv hatt med meg båndopptaker i fylkesnemda. Anne Lise Bangsund på barnefjernkontoret og kommunens advokat Hauso unnlot å bruke idiotiske dokumenter mot oss når jeg lovet å fjerne mine skriv på internett mot tidligere etterforskningsleder i politiet.

Disse tre er nære naboer og Hauso og etterforskeren er tidligere kolleger.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 3:02 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
erhelt normalt at de prøver og true foreldre til taushet for og beskytte seg selv.de eier ikke samvittighet og skruppler.
er på tide at det blir dokumentar og masse nye bøker om barnevernets arbeidsmetoder på godt og vondt.
men det tåler vel ikke dagens lys...
skal selv ta den utdannelsen, og så får vi se....
har ingenting godt og si etter det vi har opplevd.
men gir ikke opp.......
vet at de har gjort en stor feil, men de er ikke voksne nok til innrømme dette, så må bare legge ut alt offentligt.
for vi har ingenting og miste lengre, de har tatt fra oss det kjæreste i livet, men de tenker ikke på barna de ødlegger.
er de som blir taperne.
saksbehandleren min er anmeldt for overgrep fordi hun tok gynekologisk undersøkelse på min datter, 7 uker hos dagmamma.
hun kari allværen sa og i fylkesnemda:
at barnets omsorgsituasjon var ikke så akutt, at de måtte ta hun på stedet
.men likevel gikk hun og laget et hastevedtak samme dag!uten og vite hvem jeg var.
og de fikk selvfølgeligt medhold i barnevernets domstol.
stakkar hun allværen har sikkert en drøm om og bli lege eller så må det være pedofile trekk.

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 3:47 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
linda wrote:
saksbehandleren min er anmeldt for overgrep fordi hun tok gynekologisk undersøkelse på min datter, 7 uker hos dagmamma.
hun kari allværen sa og i fylkesnemda:
at barnets omsorgsituasjon var ikke så akutt, at de måtte ta hun på stedet
.men likevel gikk hun og laget et hastevedtak samme dag!uten og vite hvem jeg var.
og de fikk selvfølgeligt medhold i barnevernets domstol.
stakkar hun allværen har sikkert en drøm om og bli lege eller så må det være pedofile trekk.


De to barnevernskvinnene kunne ha tatt med seg datteren din da de var på besøk hos dagmammaen og foretok gynekologisk undersøkelse (som de neppe er kvalifiserte til å foreta) men ventet noen dager fordi omsorgssituasjonen ikke var "så akutt"?

Det er ikke tvil om at såkalte akutt/hastevedtak misbrukes av barnevernet. Dersom datteren din virkelig befant seg i en farlig situasjon så måtte de jo ha tatt henne med seg der og da og ikke ventet i flere døgn. Eneste grunnen til at dommeren godtar barnevernets forklaring, er at han er en av dem. Han er ikke upartisk, heller ikke selvstendig. Slike "domstoler" er korrupte, og dommeren burde straffes. Slike domstoler hører hjemme i nazifiserte land.

Barnevernskvinner tror de er eksperter på alt som har med barn å gjøre. De har sikkert lest en setning eller to om barns underliv, og dermed stikker de fingrene inn i barnets hulrom (uten å vaske hendene på forhånd). Tenk å gjøre noe sånt med et spebarn. Det blir nesten som en voldtekt. Har du fått undersøkt babyen i etterkant av barnevernskvinnens "gynekologiske undersøkelse"?

Hvorfor vil du utdanne deg til barnevernspedagog? Har ikke barnevernet gjort deg og dine tilstrekkelig vondt?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 12:15 am 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
fordi at det er på tide at de får inn skikkelige folk.
er fordi jeg har lyst at de skal få kjenne sorgen selv, vil lage akutte vedtak på deres barn, barnebarn selvfølgelig.vet det ikke er barna deres sin feil, men de kan jo alltid hente et nytt!
vil se reaksjonen deres, fordi vedtaket skal effektueres og er lovligt.
er mine barn som det går utover nå, derfor bør de havne i samme situasjon, så de får føle sorgen.
så vist mine barn blir ødlagt, så kan det kansje og skje med deres barn.
de bruker og offentligomsorg mot de barna som har vært under deres omsorg, hvorfor så mange erstatningsaker og få solskinns historier?
så de må jo være i tvil om sin omsorgsevne.
ser og at de ungdommene sandnes og stavanger har omsorgen for, de klarer ikke passe på de engang, hvorfor rømmer de?sikkert fordi de har det så bra på institusjonene?og hvorfor blir de narkomane, kriminelle og dør av overdoser?

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 3:19 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Prinsippløse mennesker forstår ikke likevel. De gjør det bare til noe annet i sine uklare hoder.

Fra et internettprosjekt jeg holder på med:

Quote:
Fakta 1: 6 personer. På gruppenivå fikk barna det verre i følge forskningen. Forenklet kan man da si at om 10 barn blir tatt av barnevernet får minst 6 det verre. (I virkligheten er det verre...)

Fakta 2: 20 personer. 10 barn har gjerne 20 foreldre som får det verre.

Fakta 3: 50 personer. Avgjørelsen innvolverer lidelse hos fremst besteforeldre, men også andre slektninger og venner involveres. Barn har gjerne 4 besteforeldre. Pluss resten. For å ikke frustrere barnevernsfantastene setter vi tallet til 5. 5 for hvert av de 10 barna blir 50.

Da får vi:

6 barn + (10 * 2 foreldre) + (10 * 5 andre innvolverte) = 76 personer som får det verre.

4 barn som ikke fikk det markant bedre.


Samfunnet bruker milliarder av kroner årlig på barne"vern", samt på psykiatri, somatiske lidelser hos utslitte barn, foreldre, besteforeldre og andre som ble overkjørt av "vernerne". Kun for at _1_ muligens skal få det bedre og nesten _20_ få det verre. Selv om det er unødvendig å si, vil jeg for ordens skyld påpeke hvilket vanvittig sløseri det er å bruke skattebetalernes penger til å gjøre det verre for folk.

Dette er "velferdstaten" og demokratiet på sitt mest irrasjonelle. Det er kultur på sitt verste. Hva kan man kalle det, annet enn et overgrep mot folket?


La oss få fram klare fakta. Deretter henger man opp plakater i lokalmiljø - plakater med faktaene og navnene på barnefjernsfantastene.

Det testet jeg litt ut her. Maktpakket ble skrullete og politiet tok alt PC-utstyret mitt for 1 år og nesten 4 måneder.

Plakatene jeg brukte da er imidlertid noe utgått på dato. Ikke var de så gode som de kunne ha vert heller.

Etterhvert vil det komme nye.

La oss drite disse hårsåre menneskene ut ved å vise verden hvilke svin og tapere de er. Det er regelrett dumme mennesker som ikke oppdager når de driver med overgrep. La oss bevise dette. Ellers er de psykopater som kan drive å ødelegge andre menneskers liv. La oss bevise også dette og gjøre det kjent.

FO - fagforbundet deres er allerede ganske hysterisk. Mer hysteriske skal de bli! Når vi knytter navnene til pakket opp mot slike fakta, så vil det bli baluba. Ingen liker at man offentlig beviser at nettopp de er en overgriper.

Siden disse tullingene og onde menneskene ikke gidder å innse problemene selv, så la de få kjenne andre menneskers hån.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Mon Jul 24, 2006 3:55 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Noen av plakatene
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 3:47 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Slik enkel logikk lærer man første halvår på universitetet. Barnefjernsarbeidere er ganske hjelpesløse mot slik.
Hvordan tilbakevise dette? Og hvorfor skal folk flest gidde å tilbakevise det?
http://plakater.r-b-v.net/bvlogikk1.pdf
http://plakater.r-b-v.net/bvlogikk2.pdf


Denne kalte politiet for "bevis" når de ransaket vårt hjem. Nå har de levert PCen tilbake og henlagt saken. Det var visst ikke bevis likevel...
http://plakater.r-b-v.net/hundrevis.pdf

"Lappene" nederst kan endres til f.eks bare BarnasRett.no. Den ble laget før r-b-v.net ble til.
http://plakater.r-b-v.net/kontakt.pdf

Barnas lengsel og barnefjernernes ondskap
http://plakater.r-b-v.net/mamma.pdf

Barnerov. Jeg burde vel laget noen som var politisk uavhengige...
http://plakater.r-b-v.net/rov.pdf

"Stjeler Barn" er en lignende
http://plakater.r-b-v.net/tyv.pdf

Denne er ganske talende om overgrep i barnevernets navn. Den skulle vert tilpasset de sidene som er oppegående nå.
http://plakater.r-b-v.net/undertrykt.pdf


Det kommer nye plakater. Kan disse brukes i mellomtiden må man gjerne gjøre det. Om man ikke har dyre program for å endre pdf-filer kan de kopieres inn i tegneprogram og endres og lagres som bildefiler. Vil man kopiere de på andre måter, vær så god. Gjør hva dere vil med dem.


Vi klistret dem opp på rådhuset på glassinngangen - døra. Dobbelsidige plakater som kunne bli sett både innenfra og utenfra... Måtte jo være fin lesing for barnefjernsfantaster. :lol:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 3:50 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Denne var en liten hevn siden politiet overfalt vårt hjem. Den handler om tysterne eller angiverne og deres mulighet til å være psykopater.

http://image.r-b-v.net/pdf/hvordandrepe.pdf

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Barnevernspedagog?
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 8:02 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Denne er rettet direkte til Linda.

Har selv vært veileder for nye sosionomer og barnevernspedagoger. De sa det samme som du sier, men når jeg var med som støtte for en av mine "klienter" og traff disse menneskene, hadde tonen blitt temmelig annerledes :evil: :evil:

Under opplæringen hadde jeg påpekt viktigheten at klienter har med seg målsmann,(noe loven gir RETT til!), var de enige. Da jeg kom som målsmann, ble jeg regelrett forsøkt kastet ut :!: Trist for dem så hadde vi gjort hjemmeleksa vår og henviste bare til norsk lov. Ikke det at det hjalp så mye, de turet fram akkurat som jeg var redd for :evil:

Så mitt råd er at du bruker din energi på noe mer fornuftig. Plag "ditt" barnevern med brev, telefoner og finn ut hvilke rettigheter du har. Med plaging mener jeg selvsagt ting du/dere etter loven har rett til. Klag også over enhver oversitting av svarfrister.
Om ungen(e) ikke er hjemme hos deg/dere, skriv brev eller ring selv om dere får høre at ungen blir så urolig av det. Kommer brev i retur, ta vare på det uten å åpne en evnetuell konvolutt. Alt slikt kan bli gode bevis om saken skal opp igjen. Da kan dere ikke beskyldes for å ha "glemt barnet" :!: Som om det er mulig :!:

Bruk også din energi på å informere andre om hva som har skjedd. Selvsagt uten at ungen(e) navngis.
Gå på din lokale politiker og fremlegg saken din, om du kan.
Skriv i lokalaviser også uten barnas navn. Saksbehandlere behøver du ikke skjule. De er offentlige tjenestemenn. Jamfør Fredrikstadsaken. Den saken finner du på www.barnasrett.no

Eksempler på hva som kan tenke seg å bli barnevernspedagoger finner du her:
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID= ... evernet%22

Spesielt earthquake er en skam om h*n klarer skolen! Det er vel ikke slikt du vil asossieres med?

Lykke til


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]