hei, jeg er henrik quam, jeg ble tatt fra mamma og flyttet i fosterhjem som 5åring hva gale kan en 5åring ha gjort?? jeg ble flyttet i fostehjem som fungerte:) men så fant barnevernet ut at det var ikke det beste for meg:\ så dem flyttet meg fra radøy\bergen til voss ca 2t vekke:( så flyttet dem meg derfra etter et år til sotra ``for det var det beste for meg`` jeg hadde ikke gjort noe gale, som alle andre vanlige 11åringer kunne ha gjort, bodde der i et år, dem var for hard mot meg så jeg begynte å stikke av avogtil, dem flyttet meg derfra til bømlo dt r lankt vekke! dem flyttet meg til hop like etter og like etter det flyttet dem meg til nattlandsfjellet og bodde der et halvt år jeg stakk en del av da, pega di var veldig strenge, blantannet at dem skulle se på nor jeg dusjet for og se at jeg dusjet:\ dem flyttet meg til ØVSTTUNSENTERET avd utredning der det er bolter på vinduer og skuddsikra vinduer uknuslige dører celler og masse folk som ``passerpå `` bodde der i 3mnd mye sjedde der:( ting som ikke skulle ha sjedd!, jeg ble da flyttet til en annen avd under øvsttunsenteret avd osveien bodde der i nesten 2år:\ det var ikke gøyt fikk ALDRIG gå ut aleine på nesten 2år, men stakk sinnsykt mye av da self! så dem valgte og flytte meg vekk, til tysnes der du må ta ferge fra os for og komme dit, det gjore self bare ting verre og sende meg lengre vekk fra familie, og det gikk ikke så bra, så etter noen mnd sendte dem meg tilbake til osveien, og skal nå sende meg til moss etter sommerferien oppi en hytte i skogen:( ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! barnevernet! SERIØST, jeg har forresten laget et opprop mot barnevernet sine tvangsrettigheter å sont her:
http://pic4.piczo.com/henrikquam3/?g=41074331&cr=4